کیف جادویی... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

کیف جادویی...

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ب.ظ

برای خودتان هم اتفاق نیفتاده باشد، حداقل یک­بار بازیگر قصه­ ی تکراری جا ماندن گوشی در کیف و خالی شدن شارژ و خاموش شدنش را هنگامی که بی وقفه با مادرتان تماس گرفته‌اید و پیام «دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است» را شنیده­ اید و بسیار نگران شده‌اید، بوده ­اید!

راه تازه­ ای که هشدار دهد که گوشی را در کیف جای نگذارید، سراغ ندارم؛ این قسمت به ابتکار خودتان است اما جدیدا کیف ­هایی طراحی شده ­اند که گوشی شما را شارژ می­کنند، آن­هم بدن دخالت سیم!
وقتی گوشی تا را داخل کیف قرار می­دهید و گوشی در ته کیف مستقر می­شود، شروع می کند به شارژ شدن؛ به کیسه یا محفظه ­جداگانه ­ای هم نیاز نیست. برای شارژ خود کیف هم کافی است آن را روی پد شارژ کننده ­اش قرار دهید و نیازی به ­اتصال کیف به برق نیستنام تجاری این کیف­ های جادویی است و می­تواند گوشی شما را طی یک روز، دو بار  شارژ کند. سرعت آین شارژ کردن هم 1% در هر 2-1 دقیقه است. اگر هم گوشی شما کاملا شارژ باشد باز هم استفاده از کیف، مشکلی برای باتری کوشی شما به وجود نمی­ آورد.
شارژر EverPurse در حال حاضر متناسب با سیستم برق امریکا ارائه می­شود و آداپتوری برای سیستم­های دیگر همراه آن نیست. ضمنا فعلا این کیف­ها تنها همراه با گوشی­های هوشمند آیفون (خانواده­ ی 4 و 5) و گالاکسی (S3و S4) قابل استفاده هستتد. اگر هم مدل گوشی تان را بعد از خرید EverPurse، عوض کردید، کیف را به­ شرکت برمی­گردانید و با پرداخت 35 دلار، آن را متناسب با گوشی جدیدتان آپدیت می­کنید. امکان ارسال به بیشتر نقاط دنیا نیز وجود دارد و 30 روز هم زمان تعویض رنگ و مدل دارید.
EverPurse در مجموعه ای از رنگ های زیبا و چند مدل ساده از چرم ارائه می­شوند، ابعاد آن­ها در حدود 7*21 اینچ است و قیمتی در حدود 330-190  دلار دارند. شاید اگر گمی ارزان­تر بودند هدیه مناسبی برای روز مادر می­شدند.
طراحان EverPurse گفته اند که به ­دنبال تولید این محصول برای مردان هم هستند و خبر طراحی آن از طریق صفحه‌ی فیس­بوک یا توییتر آن  به اطلاع عموم خواهد رسید. در صورتی هم که عضو هیچ­یک از این شبکه­ های اجتماعی نباشید! می توانید در خبرنامه ­ی EverPurse  مشترک شوید.

نظرات  (۷)

:-)
پاسخ:
:-)
جالب بود.
کاش یه چیزی شبیه وان حمام بود که وقتی آدم توش بایسته انرژی مثبت بگیره.

بچه های نسل جدید نیاز به شادی دارند چون این وسایل ارتباطی انسان رو از جامعه دور کرده که به خودی خود باعث نابودی تدریجی روحیه میشه.
پاسخ:
اول تشکر به خاطر نظرتون.
:))))))))))))))
عجب مثالی زدید وان حمام.... :))))..... ایده رو که گفتید،اختراعشم با خودتون...

یکی از راه هایی که میشه شادی رو برگردوند،دوری از تکنولوژیست.البته به نظر من .
ما هنوزم میتونیم خیلی از کارارو به صورت سنتی انجام بدیم....
هر چقدر هم تکنولوژی پیشرفت کنه...مهم ماییم که حد استفاده رو یاد بگیریم...
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۱ منتظر المهدی
ممنونم ازحضورتون.
پاسخ:
خواهش میکنم...
این تکنولوژیایی که معرفی میکنی مستقیم تو حلق من جا داره :|
خوشمان آمد :))
پاسخ:
همه این تکنولوژی ها تو حلق شما جامیشه ،آیا..o_O
:))
کیف جادویی آدم رو یاد فیلم کت جادویی میندازه :))

جالب بود.. ممنون
پاسخ:
آره...:))

نظر لطف شماست..
من پتانسیلای بالایی دارم بابا :)))
پاسخ:
بله دیگه از شما همچین پتانسیل هاییم بعید نیست...D:
<><><><><><><><><><>
پاسخ:
لوزی لوزی لوزی ...یعنی چی؟؟!!؟؟!؟؟

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.