بق بقو میگه: :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بق بقو میگه:

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.. :)

دیگه تابستون ما هم کم کم داره به پایان میرسه،این کم کم که میگم این جوری فرض کنید که من فردا از صبح تا خود شب کلاس دارم. البته هم خوش حالم از این که بالاخره تابستون تموم شد :)) ،از یک طرف ناراحت چون میدونم اون وسطا باز حسرت تابستون رو میخورم:((.خوب بالاخره منم یه همچین احساساتی تو خودم دارم...دیگه....:))

یه خواهش که دارم اینه که برای هم دعا کنیم...تا توی این سال تحصیلی پیش رو بار علمیمون خیلی زیاد بشه...خیلی...خلاصه این که مفید باشیم...برای جامعه،برا ی کمک به خلق... ;)

اینم دعای بنده برای هر کسی که این مطلب رو میخونه:

ان شاالله که یک دوره زمانی پر از یادگیری مطالب آموزنده وکاربردی داشته باشید وهمیشه شاد باشید...:))

التماس دعا...very much


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷

نظرات  (۷)

بار علمیو به شما جوونا منتقل خواهیم کرد :))
پاسخ:
چقدر خوب :))
اما مهم اینه چطور منتقل بشه....چطور این بارو ازت بخوان...وچطور به این بار نمره بدن.....
خدا بخیر کنه... :دی
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۲ آقای دارستانی
همچنین
پاسخ:
تشکر...
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۱۹ محمد حسین محسنی
به همچنین
پاسخ:
تشکر
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۶ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
همچنین
پاسخ:
تشکر...
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۸ محمد علمدار
هیییی :((
نمیدونم چرا ولی استرس دارم
پاسخ:
هیییی..
استرس واسه چی...این روزهاهم میگذرد!
شاد باشید..
 :(((
پاسخ:
فعلا اول ترم شاد باش... ;)

دلمون که تنگ میشه ولی اگه به ما بشه هر روز از صبح تا شب تو نتیم
کیه که ندونه مطلب خوندن تو اینترنت هرچقدرم زیاد باشه ولی عمیق نیست
آنچنان فایده ای نداره [ هرچند که تو دانشگاهم چیز به درد بخوری اد آدم نمیدن ]
ولی بازم اونجا آدم یه مدرکی میگیره ...

پس امیدوارم به قول شما هم چیزهای خوب یاد بگیریم
هم دعا میکنم اونایی که درسشون داره تموم میشه زودتر تموم شه
که زندگیشون یه روال مشخص بگیره
پاسخ:
دقیقا ،من زیادی به اینترنت وصل میشم،گاهی هم مطالب آموزشی یاد میگرفتم اما کم ....
ان شاالله  فارغ تحصیل هاهم به هدف مد نظرشون برسن.....

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.