تلویزیون منحرف ... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

تلویزیون منحرف ...

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۷ ب.ظ

شرکت آمریکایی نت ‌فلیکس اعلام کرد قصد دارد به‌عنوان اولین تلویزیون اینترنتی خارجی خدمات خود را در ایران آغاز کند.

نت فلیکس شبکه‌ی تلویزیونی اینترنتی بین‌المللی است که بیش از 65 میلیون نفر کاربر در بیش از 50 کشور دنیا دارد و افراد می‌تواند با عضویت در آن، به فیلم‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.

بنا بر اعلان این شرکت، قرار است نت فلیکس خدمات خود را به ایران نیز ارائه دهد. مدیر این شرکت رید هستینگز (Reed Hastings) در هیئت‌مدیره‌ی فیس‌بوک عضویت دارد. در ماه ژانویه‌ی 2015 این شرکت اعلام کرد که قصد دارد 3 میلیارد دلار برای محتواهای خود در سال 2015 و 600 میلیون دلار برای بازار خود هزینه کند. همچنین نت فلیکس تصمیم دارد طی 2 سال آینده در 200 کشور جهان خدمات خود را گسترش دهد.

ورود نت‌ فلیکس به‌عنوان اولین تلویزیون اینترنتی خارجی می‌تواند تبعات فرهنگی مختلفی داشته باشد. اینکه چه محتوایی از طریق این شرکت آمریکایی به فضای رسانه‌ای کشور تزریق شود، موضوعی نگران‌کننده است.

به گزارش سایت سایبربان سازمان امنیت ملی آمریکا سرویسی را به نام NSA Flix ارائه کرده است که اطلاعات خصوصی افراد در آن به نمایش گذاشته می‌شود. جالب است که بعد از افشاگری‌های پر سروصدای اسنودن در مورد این سازمان، NSA تصمیم گرفت این سرویس را ارائه کند و افراد با مبلغی عضو آن شوند و به مکالمات، ویدئوها و سایر اطلاعاتی که توسط NSA در مدت چند سال جمع‌آوری‌شده، دسترسی پیدا کنند.

منبع: ITanalyze.com

پ.ن:به نظر من واقعا بیخوده....صد سال نمیخوام همچین tv توکشور بیاد. . .خدا بخیر کنه.ماهواره کم بود اینم اضافه شد.


نظرات  (۱۸)

۲۵ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۴ دیوونه شهر
O_O


پاسخ:
O_o
چه چیز مزخرفی!
پاسخ:
yes
واقعا مزخرف در معنی واقعی هستش!
سلام دوست عزیز مطالب محرم نامه تکمیل شده خواستی کپی کنی آزادی.ب فرما :)
پاسخ:
ممنون ...آزاد ،آزاد...!:)
پناه بر خدا!!

راستی هدرتونم قشنگ و عالیه!!
شاخِ طراحی توسط خودتون!!!
پاسخ:
واقعا پناه بر خدا...

ممنون
خوب شده طراحی که توسط خودم انجام شده اما...اون عکس هدر در اصل نمیخواستم اینجوری باشه وقتیgif کردم کیفیتش اومد پایین!!!
چرا به فرمت gif؟
من هدرم به فرمت jpg هست ایرادم نمیگیره
فقط اندازه پیکسلش رو مثه اندازه پیکسل قبلی کردم
پاسخ:
من اون جوری گذاشتم اما باز نمیکرد.


پ.ن:تشکر jpg کردم.فک کنم بهتر شد...اون آدرسی رو که قبلا وارد میکردم آدرس عکس نبود.برا همین اینجوری اشتباه میشد
آمریکا غلط میکنه با جد و آبادش مگ ما خودمون مردیم اجنبیای کافر
پاسخ:
:|
۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۴ کوثر متقی
:دی ان شاء الله خدا خودش حافظ ایمان همه باشه

+چه فونتت نازه  :)
پاسخ:
ان شاءالله همین طوره...

+خیلی ممنون!:)
۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
+++
پاسخ:
ممنون
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۵ دانشنامه دفاعی
سلام
خیلی بیخود میکنند
ما تلوزیون آمریکایی نمی‌خواهیم
پاسخ:
سلام

بله ما تلویزیون آمریکایی نمی خواهیم!
بله
الان که اومدم کاملا مشخص بود کیفیتش تغییر کرده
بررسی کردم دیدم jpg شده فرمتش بعد دیدم اتفاقا اینجا خودتونم اشاره کردید که jpg شدش

دو تا دیدم تو یه جمله زیاد ضایع است، خودم میدونم!!

ولی از اینترنت گرفتن از x,y ضایع تر نیست!!

خخخخ

موفق باشید
پاسخ:
بله
تشکـــــــــــــــــــــــر ....!
بازم بعله....

کجاش ضایعِ ،خوب وقتی اینترنت اونا تموم میشه از مال من به سرقت میبرن...مال من واونا نداره :)

به امید موفقیت بسیار برای شما!
من که تلوزیون ایرانم به زور وقت میکنم ببینم حالا اونو کجای دلم بزارم :|
پاسخ:
منم همین طور،اما هستن کسایی که زندگیشون برپایه همین برنامه های تلویزیونِ...خیلی هم روشون تاثیر میذاره
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۷ محمدامین فضلی
عجب
عجباااااااااا
پاسخ:
خیلی عجـــــــــــــبا....خیلی!
فکر نکنم بشه.هزینه اینترنت اینجا گرونه مگه اینکه بیاد یه خط نت فری به متقاضی‌ها بده که صرف براش نمی‌کنه.اینجا نیازه تمام زیر ساخت‌اینترنت دوباره سازی بشه.و یه نکته دیگه هم هست، این شرکت هم احتمال زیاد نمی‌تونه تمام خواسته‌ّای مسئولین رو براورده کنه برای همین عملی نیست.
اگه غیر اینه ممکنه دارم اشتباه می‌کنم پس منو از گمراهی در بیارین :)
پاسخ:
درباره هزینه گفتید ،ماهواره هم هزینه داره اما اونا لطف دارن ....و مجانی در اختیار ما میذارن که به هیچ کشوری نمیدن .
اونا برای این که فرهنگ مارو از بین ببرن دست به هر کاری میزنن و هر هزینه ای رو تقبل میکنن.
منظورتون از مسئولین چیه؟،بله به احتمال زیاد نمیتونه چون اطلاعاتی که اونا قراره به ما بدن اصلا کابردی نیس(اطلاعات شخصی دیگران!)
 
+جوابم خوب بود!آیا

۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۶ مهدی اصغری
وای همین کم بود
پاسخ:
:|
الانم تی وی ایران کم از اونا نداره :(
مسابقه ها،تبلیغات و برنامه ها و حتی دکورشون تقلیدی از ماهواره ها و تلویزیون خارجه...
مثال: برنامه ی شب کوک همون آکادمی گوگوشه فقط اسمش عوض شده...
تبلیغات کرم حلزون و قابلمه های سرامیک و...
ولی خب اینجوری میان راست و حسینی میگن ما خلاقیت نداریم عرضه نداریم امکانات نداریم هیچی نداریم اصن ما و آمریکا نداریم!
پاسخ:
بازم حرفی ندارم:|
اگه نخوان هیچکس نمیتونه اینو وارد ایران کنه..
تازه گفتی "تلویزیون اینترنتی" با این سرعتی که ما داریم حتما میشه...
یه صفحه بیان و به زور باز میکنه چه برسه فیلم دیدن اونم آنلاین!
پاسخ:
اینم حرفیه....!
کد امنیتی رو برداشتم :)
پاسخ:
تشکر :)
با این وضعیت وزارت ارشادمون خدا به دادمون برسد
پاسخ:
ان شاءالله که اصلا به وزارت ارشاد نمیرسه

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.