به پایان آمد این ... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

به پایان آمد این ...

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۶ ق.ظ
به پایان آمد این وبلاگ،حکایت همچنان باقیست!:))

سلام به دوستان و هم وبلاگیان عزیز

این پست، پست آخر من محسوب میشه...ان شاءالله .

انشا من در تمام مقاطع تحصیلی خیلی بد بود(به هر حال به زور 20 رو میگرفتم دیگه آخه انشا درسی نبود که 20 نگیری :)))...ولی واقعامقدمه چینیم صفره ;)

خوب میخواستم از همه دوستان تشکر  کنم به خاطر همراهی و نظرات بسیار عالیشون ...خیلی لطف داشتن ....

وطلب حلالیت از کسایی که با نظرام ناراحتشون کردم...البته من همه سعیمو کردم همچین اتفاقی نیفته

اما اگه افتاده ببـــــــــخشید!

 تو این 2و3 ماه...با نویسنده های وبلاگای زیادی آشنا شدم که از همشون چیزای مفید یاد گرفتم...

 وبلاگ  افکار ناگفته(آیه قرآنی نور است)

" "آقای دارستانی(به امید سفر به اروپا)

" " ...این نیز بگذرد...(تو اون مورد اگه درست باشه عین همیم)

" "دانشنامه دفاعی ( موفق باشید ان شاءالله )

" "دل :) (یه وبلاگ با مطالب خاص)

" " درد دل،دردِ دل (ان شاءالله برید کربلا)

" " دفتر دلتنگی های من (به امید :)  )

" "رهگذر...( کارهای خاص و جالب )

" " سروروان( فک میکنم شخصیتی شبیه به ایشون دارم;) )

" " سوژه نگار (یه خبر نگار وظیفه شناس)

" "شملیا(احساس خاص)

" "فداک (باید آدم با درک بالا بره وبشون)

" "منتظر المهدی(تشکر بابت مرکز حفظ)

" "وب نوشته های یک بیش فعال فرهنگی (کلا وبلاگی سر شار از آموزش وتبلیغ واقعی)

.

.

.

.

ببخشید اگه کسی جا افتاد ...هر وبلاگی که نظر میذارم خیلی دوسش میدارم! :)))

+هر چی داخل پرانتز نوشتم احساسات واقعیم بوده ..ها.

من الان احساس مادر بزرگی میکنم ;)))

نوه های عزیزم  ان شاءالله در پناه خدا باشید.

التماس دعا

یا علی



موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۵

نظرات  (۲۲)

چه دیر آشنا شدیم پس.
موفق باشی :)
پاسخ:
:)
آره واقعا ... خیلی دیر آشنا شدیم کلی سوال کامپیوتر داشتم هنو;)))
ممنون!
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام

ناراحت شدم خداییش

سلامتی وطول عمربراتون ازخداوندمنان خواستارم

امیدوارم که حضورداشته باشید وبمونید

یاعلی...
پاسخ:
سلام
شما لطف دارید!
علی یارتون
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۳:۴۵ دانشنامه دفاعی
سرور و اربابم ابوالفضل علیه السلام نگهدارتان باشد خواهر خوبم
ان‌شاءالله هر کاری که می‌کنید خیر با آن همراه باشد و فقط خیر پیش پایتان قرار بگیرد و موفق و مؤید باشید.
این برادرتان را فراموش نکنید.. التماس دعا دارم خواهر جان. به خصوص هنگام نماز مرا هم دعا کنید.
پاسخ:
شما خــــــــــــــــــــیلی لطف دارید...خیلی ممنونم.

چشم حتما ...شما هم مارو فراموش نکنید!
کجا میری :( نرو :((
 ان شاء الله هر جا هستی موفق و شاد باشی اگه وقت کردی بیا بازم عزیزم
پاسخ:
حتما . حتما .من به همه سر میزنم اما خودم مطلب نمیذارم....تا تابستون ان شاءالله!
سلام. ناراحت شدم. امیدوارم همیشه موفق باشید. با سپاس.
پاسخ:
خیلی مچکرم...مطالب وبلاگ شما هم بسیار عالیست!
سلام
کجااااااااااااااا:((((((((((((((((((((((
اون دفه من نوشتم حذف شده گفتی کهتازه با وبت آشنا شده بودم بس الان خودت که گذاشتی رفتی عه:|
پاسخ:
همین جا... من به دوستام سر میزنم! :)

خدایی دیگه نمیشد....راه دیگه ای نبود! :|
نه.........نرووووووو
:((((((((
پاسخ:
ساناز.......

چیه باید یکم استراحت کنی دیگه ... خسته شدی اینقدر تحلیل کردی دوستم ;)
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۳ محمدامین فضلی
:)
ان شاءالله همیشه سربلند و پیروز باشید
یاعلی
پاسخ:
:)
خیلی مچکر...
علی یارتان.
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۹ آقای دارستانی
کجا 
بابا نروووو
ولی من از اروپا خوشم نمیادخخخ
پاسخ:
هستم ...

عه پس کجا دوست دارید!!!...به امید یه سفر خارجه خوبه

یا به امید یه سفر ایران گردی ... :)

اصلا به امید هر جا دوس دارید!
۰۵ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۰ مهدی اصغری
خسته نباشی
پاسخ:
این که ازون خسته نباشیدایی نیست که دانشجوها آخر کلاس به استادا میگن ...:))) [شوخی]

سلامت باشید!
ای بابا کجا داری میری تو؟! :(

ای جان..منم احساس میکردم خیلی روحیاتمون نزدیکه :)
پاسخ:
من به وبلاگ همه دوستان سر میزنم.اما خودم مطلب نمیذارم!تا تابستون95 اگه عمری باشه :))

آره خیلی نزدیک و شبیه :))
۰۵ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۹ یک خبرنگار ...
سلام ،
ئه !!! ... :|

شما که به ما لطف داشتی و داری ...
جُز خوبی ازت ندیدم ...

وب شما جزء وبلاگ های مفید و بروز بود ...
میدونم وقت گیره ...

در پناه حق باشی ...
و التماس دعا ...
پاسخ:
:)
خیلی ممنون..

آره خداییش...

تشکر
علی یارتان!
۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۷ ♥ محجبه ♥
چرا عاخه ؟ :-(
پاسخ:
:)
:|
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۷ مهدی ابوفاطمه
متشکرم از تعریف الکی که از من کرده بودید
ان شالله موفق باشید

پاسخ:
نــــــــــــــــــــــــــــــــه اصلانم الکی نبود...[جدی]

ان شاءالله شما هم در تبلیغات همیشه پیشتاز باشید!
الان تعریف کردی مثلا؟؟؟!!
پاسخ:
آره دوستم....:(
آخه چرا؟؟؟؟:-(
در پناه حق موفق و مؤید
پاسخ:
:|
ممنون...همچنین
۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۰:۵۹ محمد حسین محسنی
درپناه قرآن باشید
دوست عزیز
پاسخ:
همچنین...ممنون
در پناه حق همیشه موفق و موید باشی
پاسخ:
ممنون....همچنین
سلام ممنون آره این روزا کربلا میخوام اما میدونم نمیرم دارم خودمو توجیه میکنم 
بابا شما دیگ چرا اما نرید میدونم دارم بیهوده میگم اما کاش نرید میدونید هیچی ولش
ممنونم به خاطر همه چیز شاید کاری پیش اومده شاید مشکلی پیش اومده 

دارم دیوونه میشم هیهات
پاسخ:
سلام
من که دلم روشنه اگه واقعا بخواید جور میشه میرید ...ان شاءالله
چی ولش ؟؟؟؟
من ممنون از شما به خاطر نظراتتون...

سلامت باشید!
۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۲ مهدی اصغری
مرسی از حضورت
پاسخ:
خواهش
نرو بابا کجا؟؟؟؟؟
پاسخ:
دیگه نمیرم :)) ان شاءالله
منم با خوندن این پست حس کردم دارم به حرفای مادر بزرگم گوش میدم :)))
راستی سلوم :))
پاسخ:
س.ل.ا.م
واقعا.... وااااااای عجب حس عجیبی داره مادر بزرگی...:))
نوه عزیزم ،الهی پیر شی ننه...:)))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.