تا اطلاع ثانویی :) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

تا اطلاع ثانویی :)

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ق.ظ
تا اطلاع ثانویی تصمیم گرفتم با تکنولوژی قهر باشم...که شامل لپ تاپ ، کامپیوتر ، تلفن همراه ، TV(قهر بودم .هستم. خواهم بود) ،....

جدیدا ذهنم خوب کار نمیکنه علتشم ... بی فرهنگی بنده برا استفاده از تکنولوژی است.
امشب خیلی سرزنش شدم به خاطر استفاده زیاد ازتکنولوژی و همچنین تهدید حذف بلاگ :| (از سمت برادر)...خواننده خاموش وگاهی روشن وبلاگ بنده هستن :))
بعله دیگه :)... بنده نیز قول دادم برم تو ترک ... واِلّا حذف وبلاگ عملی میشه^_^...آخه من به پیشنهاد خودش وبلاگ درست کردم....برادر رو میگم
الان داره کم کم پشیمون میشه...برا جبران باید چند وقتی نباشم :) .. تا دوباره اعتماد جلب کنم;)...و به زندگی واقعی برسم.
نیستم برا همین نظر جواب نمیدم...نظر نمیدم ... اما ان شاءالله بعد از آدم شدن جبران مافات میکنم :)
همین حرفی نیس
با آرزوی توفیق برای دوستان :)
با التماس دعا زیاد ....میدونید فصل فصل میانترم هاست ~_^
یاعلی

۹۴/۰۸/۲۵

نظرات  (۲۷)

۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۰:۴۶ محمدامین فضلی
ههه بله گاهی چنین نیز خوب است

به سلامت
و ب امید موفقیت در تمام مراحل زندگی ...
پاسخ:
بعله خوبه ... اما نه دیگه کنار گذاشتن همه چیز :)

همچنین :)
۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۰:۴۷ شملیــا ●○●
ای بابا :((((
موفق باشی جانا
پاسخ:
شملیا جون ... :*
آمدم عزیز 
باشد که رهنمون شوید :)(:
پاسخ:
ان شاءالله آرزومه (:)
منتظرم خیلی زود برگردین :)
دیر نکنینا !
پاسخ:
لطف داری :)
آمدم 
ای بابا :(
زود برگرد :)
پاسخ:
:))
آمدم

کوثر هستم یک مسافر😉

موفق باشی عزیزم هم تو ترک هم در امتحاناتت

اگه روش خاصی واسه ترک داشتی تقلب بده منم خیلی معتادم😏

عکس هم عالی بود

پاسخ:
بق بقو هستم یک میزبان :)
همچنین عزیز جان 
هیچی ... چیزی به ذهنم نمیرسه جز این که اینترنت حجمش تموم شه ... چند تا برادر یا پدر سخت گیر یا ولی من برا همه اینا راه دارم :)))
والا یک باید به خودم پیشنهاد بده :)...اما نه فک میکنم دیگه میتونم :)
ممنون
۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۷:۰۵ آقای دارستانی
خیلی خوب
پاسخ:
:)

۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۰ دانشنامه دفاعی
به نظرم برادر محترم و گرامی شما صلاح‌تان را می‌خواهند
برادر جماعت خیلی به مراقبت از خواهرش علاقه‌مند است.
قدر برادرتان را بدانید و ان‌شاءالله که موفق باشید
پاسخ:
100% اما کو گوش شنوا
ما خدمتشون ارادت داریم :)
ان شاءالله پیروز باشید
و این چنین است اراده قوی..:)
پاسخ:
یعنی اصن با اراده تر از من دیدید،بعید میدونم ~_~
یاعلی 
:)
پاسخ:
علی یارتان 
:)
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلامت باشی آبجی ...
پاسخ:
پیروز باشی دوست جان :)
:)
نبودت احساس میشه بق بقو خواهر
اما به نفع خودته
ای کاش یکی هم حریف ما میشد ;)
موفق باشی
و زود برگردی
پاسخ:
:)
ممنون عزیزم 
البته حریف منم نمیشن ... همین تهدیدا مگه کاری بکنه :)
آمدم ....خیلی زود هم اومدم ;)
شاد و سلامت باشی
منتظرتیم
پاسخ:
ان شاءالله پیروز باشی ... لطف داری نرگس جان :))
موفق باشی عزیزم
هم تو امتحانا، هم ترک ... ترک که نه، منطقی کردن میزان حضور!! o_O
پاسخ:
ممنون عزیز جان 
همچنین ...با منطقی کردن حضور بسیار موافق :))
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۵ مهدی اصغری
ااااااااااااااا
پاسخ:
من با یک دونشم راضیم ها ...باور کنید ...خسته میشید دستتونو میذارید رو کلید~_^
۲۵ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۲ ام اسی خوشبخت
موفق باشی :)
پاسخ:
ممنون دوست عزیز 
ان شاءالله همیشه پیروز باشید :)
ها اعتماد جلب کن پشیمون کردی بنده خدا رو ازپیشنهادش؟؟؟؟خخخ
امان از این میان ترمااااا
موفق باشی رفیق
پاسخ:
اگه بخوام اعتماد قبلیو جلب کنم باید یه 2 یا3 ماهی نباشم برا منی که همیشه با لپ تاپ بودم خیلی سخته...همین سه روز تنیه اساسی بسه...ولی خوب دیگه کم این دور بر میگردم :))

امان امان...همین امروز یکشو دادم :)
همچنین دوست جان :*
برادر است دیگر حرفش خیلی موکد است 
زود برگردید الآن که کامنت را میخوانید برگشته اید 
اما خب دا چی بگم خب والا :|
پاسخ:
بله ... البته همه بهم تذکر میدن ها ... اما برادر ها بیشتر :)
ارادت دارم  نسبت به هرسه شون :)
۲۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۳ آلبرت کبیر
من اومدم شما رفتی :)))
پاسخ:
استاد آلبرت آخه الان :| ...
از دستی الان اومدید دیگه ;)
دیر نشده منم اومدم ...بسه دیگه 3 روز تنبیه و سر نزدن به وبلاگم...بیشتر از این افسرده میشم ~_^
ای کاش پست قبلیمو میخونندید...خیلی میتونستید کمکم کنید :)))
بخونیدش اگه ... باز اومدید من نبودم plz بی زحمت :))

۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۱:۵۳ ♥ محجبه ♥
منتظریمممم
پاسخ:
شما لطف داری ...
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۹ ساناز نصرتی
ببین من کی گفتم دوستم...شما به یه ماه نرســـه برمیگردی و میگی:
دیـــریــن دیــــریــن... بقبقو با سبک جدید وارد میشه! :))
ترک عادت نتوان کرد ^_^
مگه همون برادر نامبر وان با گزینه های روی میزشون شما رو ترک بده...

موفق باشیـــــــــد و پیـــــــــــــــــروز
پاسخ:
معلومه که میام یه ماه بابا یه ماه ...من یه ماه با تکنو لوژی قهر باشم...میفهمی چی میگی ساناز ...یه ماه O_o
چه خبره
چرا این 3 روز تونستم...از این به بعد هم کنترل شده است.
تا وقتی خودم نخوام ... چیزی حل نمیشه ... که تو موقعیت های مختلف مجبور میشی که بخوای :)

و همچنین سانازی :*
دمت گرم خوب کاری میکنی
پاسخ:
دیگه تموم شد... :)
ولی خوب نیس اینجوری افسرده میشی... من وبلاگمو دوس میدارم :|
بق بقو آمدنت را همواره بدون جشن و کیک و این گونه چیز ها تبر یک عرض مینماییم باشد که همواره در اوج بدرخشی :))
زیادم ندرخشی که کورمون کنی ها :دی
پاسخ:
وای اسرا 
دارم اشک شوق میریزم :")
خیلی ممنون

+دیگه همه سعیمو میکنم ،چشماتون اسیب نبینه ... اما خودتم میدونی دست من نیس ~_^
۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۲ آلبرت کبیر
در خدمتیم :دی
پاسخ:
ای بابا ....بزرگوارید شما:)
میخواستم درباره سری فوریه و انتگرالا بیشتر بدونم...اصلا برا چی حساب میکنیم ...هدف چیه از حساب کردن؟
معلومه چقد قهری :)
کلی پست جدید :)
100 تا کامنت :)
پاسخ:
خو الان آشتی کردم دیگه:)
دلم پر بود :)
کو 100 تا :)
آخه این هایی که تو کمپ های ترک اعتیاد هستن میگن مثلا ساسان هستم یک مسافر بعد همه بهشون میگن سلام ...
واسه همین گفتم :))
پاسخ:
کوثر .... :/
واقعا ... من نمدونستم :)))
تو اینجوری گفتی گفتم منم بگه میزبانم دیگه :)))
راستی نظراتتم که بستی ؟
منم از تی وی یاد گرفتم دیدم نوشتی ترک گفتم تناسب دارن:دی

نه واسه پست های قدیمی را بستم و اونایی که نظر پذیری ندارن! شما کدوم و میخوای بگو فعال کنم واست عزیزم؟
:)
پاسخ:
:)))

باز کردی آمدم نظرمو دادم :)))
تشکر

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.