بشنوید :) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بشنوید :)

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

 


بق بقو:یعنی عین حقیقته ها :)) :/
با تشکر از سوژه نگار عزیز

 

یار تلگرامی من! همرهِ آنلاین منی
واتساپی و وایبر من، فیس من و لاین منی

 

حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سفید!
چت می‌کنیم تا خود صبح، بحثای علمی و مفید!
صحبت فرهنگی ما، ناز و قشنگه همه جاش
خنده و قلب و گل و ماچ، جورواجوره استیکراش
دست من و تو داره به زندگیمون گند میزنه
آدم اینترنتی از خواب و خوراک دل میکنه
همسر بالقوه‌ی من! اه چه قَدَر غر میزنی
استیکر ساده نده، خیر سرت عشق منی!
شک داری بیخود تو به من، گنده نکن ماجرا رو
سخت میگیری جون خودت! ول بکن این بازیا رو
دانلود آهنگ جدید علی زکریائی یار تلگرامی من
عشق تلگرامی ما، پاکه! نترس از هوساش
محرم و نامحرمی هم، خوبه ولی باشه به جاش!
دست من و تو باید این پرده‌ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه؟
خواهر ایمانی من! با هر کسی قاطی نشو
استیکره خنده نزن، آسه بیا آسه برو!
کار من و تو اخوی، رفتارای منشوری نیس
کار تو حتما میکشه اینجوری آخر به پلیس!
کج بذارین پا توی نت، فرقی نداره تو یا اون
با سند و مدرک چت، رو میشه دست دوتاتون
تازه اگه فرض مثال در برین از دست فتا
وقتی که مردین میبرن هردوتونو پیش خدا!
یار تلگرامی من! همره آنلاین منی
واتساپی و وایبر من، فیس من و لاین منی
یار تلگرامی من! شکلک ناموسی نده
حرفای اونجوری نزن، خیلی بده خیلی بده
یار تلگرامی من! بسه دیگه این همه چت
خسته شدم، جون ندارم، ول کن آقا جون ننت!

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱

نظرات  (۲۱)

عالی بود :)))
پاسخ:
همینطوره :)
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۹ مــــــــ. یــ.مــ
این رضا احسان پور انگار شعرارو تو جیبش داره:/
پاسخ:
واقعاً ...آخه من زیاد به شاعرا دقت نمیکنم ...اگه توجه کنم شاید به خواننده ها توجه کنم:|

خلاصه خیلی حقیقت :)
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۷ یک خبرنگار
سلامت باشی ... :)
پاسخ:
ممنونم ازتون :)
همیشه مطالب خوب خوب میزارید :)
((((:
پاسخ:
:))
باحال بود :)
مرسی...

شعر اصلیشو خیلی دوس دارم
منو یاد بچگیام میندازه ... خاطرات خوب :)
پاسخ:

هوم‎:)‎

منم همین طور‎:)‎

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۰ ههـــ ـــــ
خخخخخ آی بابا
پاسخ:
:))
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۷ میچکا بانو
این آهنگ ته خنده ست :)
پاسخ:
:))
جالب بود
وقتی دانلودش کردم مجبور شدم برم متن شعرشم پیدا کنم
کلا زیبا بود
متشکرم
پاسخ:
خواهش میکنم (لبخند)
شعرشو هم میذاشتی خوب :(
پاسخ:
عه چشم چشم میذارم :)
خخخخخ
واقعا
پاسخ:
:))
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۷ سینا مرادی
خخخ :-)
پاسخ:
:))
خیلی باحال بود آفرین :))))
پاسخ:
مچکرم :))))
:)))
چقد باحال بود این آهنگه :)))
پاسخ:
آری موافقم ...:))))
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۰ محمدامین فضلی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)))))
It was great, but try I can not subject their contents in the form of a
پاسخ:
ممنون
اگه درست فهمیده باشم منظورتون اینه که مطالبم موضوع خاص نداره آیا ؟!؟!

یه بار دیگه بگوووووووووو
بحثای علمی و مفییییییییید؟؟؟؟؟
داریم اصلا؟؟؟
خخخ
جالب بود ممنون
پاسخ:
هَمون ... مثلا یک خط بحث علمی داریم در عوض100 تا خط حاشیه داریم :)))

خواهش میشود ^_^
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
چه جالب .....
پاسخ:
ممنونم :)
واااااای خیلی شعره باحال بود :)))))
پاسخ:
آری آری همینطوره :)))
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۱ دختر مهتاب .....
یار تلگرامی من! بسه دیگه این همه چت
خسته شدم، جون ندارم، ول کن آقا جون ننت
عالی بود
پاسخ:
موافقم خیلی عالیه ^_^
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۶ مهدی اصغری
لایک
خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
سلام
خوش آمدید :)
ممنونم
خانوم قالب جدبد مبارک ^__^
عاااالی بود... حقیقت محض...
پاسخ:
خیییییییییییییییلی ممنونم ازت مهرناز جونم ^_^

دقیقاً..
ممنونم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.