شوخی :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

شوخی

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ب.ظ

خب از کجا شروع کنم .

میانگین که بگیریم این چند روز رو خونه نبودیم ، به خاطر یه اتفاق اما ...

اصولا من آدم شوخ طبعی هستم .حداقل با دوستان و فامیل که اینجوریم

وبه بقیه هم اجازه میدم که باهام شوخی بکنن .

از نظر من کسی باجنبه س که اولا وقتی باهاش شوخی میکنی ازت ناراحت نشه ووقتیم میخواد باهات شوخی بکنه حد خودشو بدونه و رعایت بکنه یه جورایی تو شوخیش ادب هم داشته باشه.

خودمونی شدن خوبه اما پررو و بی ادب شدن خیلی بده و این که هر چیزی به زبونت اومدو بگی به بهانه شوخی

این که موقعیت و جایگاه خودتو درک نکنی 

این که توجهی به سن سال طرفت نداشته باشی

گستاخی خیلی آسونه ... یعنی هر بشری از عهدش برمیاد .

اما ادب ، متانت ؛ در عین داشتن یه روحیه شادِ که کار سختیه...

+همون برا بعضی آدما ... باید بیجَنبِگی پیشه کرد .

+از این به بعد باید آروم تر باشم :|

این پست شاید برا اتفاقات این چند روز باشه :|


۹۴/۱۱/۰۳

نظرات  (۴۰)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۲ محمدامین فضلی
سلام
با شوخی موافقم ولی در چارچوبش
با متنتونم موافقم :) لایک
پاسخ:
سلام
خیییلی ممنونم ^_^
اگر مایل بودید تبادل داشته باشیم
پاسخ:
تبادل ؛ باشَد :)
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۳ پوریا آریافر
کاملا درسته
بعضی ها شوخی نمیکنن بلکه مسخره میکنن
شوخی با مسخره کردن فرق داره که برای خیلی ها مرزی بین اینها نیس
چاشنی های مسخره کردن بی احترامی و یک طرفه خندیدن و ابروی ادم رو بردن هست ولی شوخی اینطور نیس
خلاصه اینکه آدمی درک داشته باشه همه چیزش اکی هست :)
پاسخ:
دقیقاً...مسخره کردن واژه ای بسیار درست و بجاییه :)
همون طرَفام درست و حسابی درک نداشتن :)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۶ ههـــ ـــــ
سلام شوخی بعضی وقتا خیلی عالیه اما وقتی حال نداری و باهات شوخی میکنن دوس دارم فک طرفو بیارم پایین والا :-\
پاسخ:
سلام
شوخی 100% عالیست ... اصن لازمه که باشه .
من وقتی حال نداشته باشم کسی باهام شوخی کنه ... یه لبخند میزنم همین :)
سلام
ایراد نداره مهندس
خودت چطوری؟
:)(:
پاسخ:
سلام
آره اون که ایراد نداره استاد ، من به بزرگی خودم همون موقع بخشیدمشون
خودمم الان عالیم؛شکر ((:))
منم از اونایی هستم که بنظرم شوخی با توهین خیلی فرق داره
پاسخ:
دقیقاً...کلاً باید حواست تو این موارد جمع باشه :)
برای هر چیزی اعتدال لازم است...
پاسخ:
بله برا هر چیزی اعتدال لازمه...هر چیزی
o_O
چی شده؟ چی شده؟؟ به منم بگوووو منم میخوام بدونم...مورد منکراتی که نیست؟؟!
اصن کی به بقبقوی ما توهین کرده بگو بیام خودم لهش کنم! والا...مگه نمیدونن بقبقو پولایت تشریف داره؟هااااان؟

من خیلی وقته به این نتیجه رسیدم... ولی نمیتونم با پررو جماعت پررو باشم همیشه هم ضرر میکنم :((
هرچند اگه دوستای خیلی صمیمیم پررو بازی دربیارن خیلی تمیز از خجالتشون درمیام! :))
پاسخ:
منکراتی .... نه :))))
ساناز یکی دوتا نبودن که
هر چند خودمم تا جایی که در توانم بود ،درستشون کردم
اما بازم 1 نفر 5 شیش نفر قَدر در تیکه اندازی رو حریف نیس که :))))
همون اونا نمیدونن من چقد با ادبم :)

ساناز ، اگه کسی از من بپرسه یه پررو جماعت بهمون معرفی کن ... من به شخصه و بدون شک و به سرعت نور تورو معرفی میکنم ....یعنی اصن تک تکی ها :))))
هر چند تمام پررو بازیات برا دوستای صمیمیته :دی
کی باهات گستاخی کرده؟!؟!!!!
بگو برم اوفش کنم :)
پاسخ:
گندوم ... منو تنها گیر اورده بودن
اگه تو و اسرا و شمیلا و زهرا و ساناز جونم میبودید ... بی شک پیروز میدان میبودیم . هر چند خودم کم و بیش از خجالتشون در اومدم
خط دوم: خونه نبودیدم؟؟؟!!!!!!
خونه نبودیــــــــــــــم بقبقو... هجی کنم برات؟؟
ن.ب.و.د.ی.م اوکی؟؟
آخر من از دست تو جوون مرگ میشم :((((((
پاسخ:
ساناز ...ساناز
من چه کنم از دست تو ها....هعی
بله درسته :)
پاسخ:
:)
موافقم شوخی هم حد و حدود و چارچوب خودشو داره
برای کسی که حد و حدود نمی فهمه باید کمی خشک تر رفتار کرد!
پاسخ:
بلی بلی عارفه ... باید خشک تر بود :)
چی شده ؟! (با لحن فامیل دور)
پاسخ:
بَرَ....بَرَ... میگم آقای مجری دَر زدن من برم درو باز کنم ها :))))

سلامتی شما چیز خاصی نشده :))
دیگه تنها جایی نرو!!!! ما رو هم ببر با خودت!!! :))
پاسخ:
باشه ... از این به بعد خبرتون میکنم شمام بیاید :)))
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۳ مــــــــ. یــ.مــ
اخ گفتی بق بقو جان :|||
هرچی از دهنشون در میاد میگن
بعد تهش یه شوخی کرپم میذارن و تمام...
پاسخ:
آره واقعاً
به بهانه شوخی هر چی دوس دارن میگن :||
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۸ دانشنامه دفاعی
به نظر من هم آدم باید حد متعارف و اخلاقی را در روابط نگاه دارد.
پاسخ:
بله اعتدال لازمه
من شوخی معمولی رو قبول دارم
اما شوخی که قصد مسخره کردن رو
دنبال می کنه نه چون عواقب بدی دارد
پاسخ:

درسته ...خود شوخی خیلی خوبه یه شرط شاد شدن دوطرف‎:)‎

عواقب...بله واقعا هو عواقب داره

هر چی میخان میگند
یکی مث منم بدبختم چیزی نمیگم یوقت بشون بر نخوره
ولی دیگه تموم شد...
پاسخ:
یسنا منم تو این موارد فقط سعی میکنم خودمو به اون در بزنم ،بهشون توجه نکنم فقط لبخند بزنم ... اینجوری بیشتر حرصشون درمیاد:)
بچه ها شوخی شوخی جدی میشه یا جدی جدی شوخی میشه؟
پاسخ:
همون شوخی شوخی جدی میشه:))
من فعلا محو اون جوجوهای بالام :))
پاسخ:
میخوای بدم ببرشون:)))
موافقم..
شوخی هم حد و مرزی داره..بعضیا به شوخی علنا توهین میکنن...
پاسخ:
چقد خوب گفتی
دقیقا به شوخی توهین میکنن:|
خوشگلن خیلی ها..
چه عشوه ای هم میان :)))
آره بده بدم نمیاد :))
پاسخ:
آره قشنگن :) 
موافقم عشوشون خیلی زیاده...باید یه صحبتی باهاشون بکنم :))))
عکس اصلی اینه
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۷ دختر مهتاب .....
درسته حرفتون
پاسخ:
ممنونم ^_^
همین که اینجا گفتید:

خودمونی شدن خوبه اما پررو و بی ادب شدن خیلی بده و این که هر چیزی به زبونت اومدو بگی به بهانه شوخی
پاسخ:
بله :|
حتما اون صحبته رو بذار تو برنامه هات!
از اینجا مرد نامحرم رد میشه :)))
اوووفففف با اون مژه ها چشاشونم بسته ست و حسابی رفتن تو حس :))
نوچ نوچ نوچ جوجو هم جوجوهای قدیم :دی
:)))
پاسخ:
باشه :)))
همون اول بهشون تذکر دادم ها کو گوش شنوا :)))
اون از همشون اعتماد به سقف ترِ :))
همون :)))
بعضیا از فرصت سوء استفاده می کنند و بعد کلی تیکه و حرف دل و زخم زبون ب خورد آدم میدن.
هر چیزی حد و اندازه ای داره:)
پاسخ:
دقیقا ماه بانو‎:)‎
این چند روز خونه نبودین؛
شوخی خوبه!
آدم شوخی هستین!
تعریف آدم باجنبه!
باید آروم باشید!
اتفاقات این چند روز!

من گُم شُدَم الآن! :-/ داستان چیه؟ :D خیلی همه چی قاطی پاطیه! :|
پاسخ:

گم شدید تو همین چند خط...‎:-o

داستان اصلی همون تعریف آدم باجنبس‎:D

بقیش خیلی اهمیت نداره:)))

دقیقا
نکته ی قابل توجهی بود
خودم سعی میکنم رعایت کنم و به دخترمم تذکر میدم ...
پاسخ:
ممنونم ^_^

شما دختر دارید!!!؟؟؟
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۰ علی محمدرضایی
سلام وبلاگ عالیییییییییییییییییییییییی داریدپایه یتبادل لینکم خیلی دوس دارم بهم سربزنیم
پاسخ:
پیامتون رفته بود تو هرزنامه ها :)
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۸ سینا مرادی
شوخی زمانی شوخیه که لازم نباشه بعدش بگیم شوخی کردم ^_^
نمیدونم جمله از کی بود ولی قشنگ بود گفتم بگم :-)
پاسخ:

واقعا هم همین طور...برا شوخی نباید بعدش گفت شوخی کردم‎:)‎

ممنونم ^_^

۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۶ مهدی اصغری
تشکر
پاسخ:
خواهش میکنم .
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۷ میچکا بانو
اونقد ک اطرافیان من زودی پسرخاله میشن کلا با کسی شوخی نمی کنم تا پررو نشه :) البته دور از جون ..
پاسخ:
من دنیای واقعیو میگم ها :))
اینجا شوخی ها همه کنترل شدس :)..یعنی میتونی کنترلشون کنی
موافقم
و درکت میکنم
منم آدم شوخی بودم الانم هستم ولی فقط با دوسای خیلی صمیمیم و خانوادم
بعضی از ادما حد خودشونو نمیدونن و از خط قرمزا رد میشن...
خیلی وقته تصمیم گرفتم آروم باشم و شدم دقیقا از اول دبیرستانم...
آرومم ول زیر پوستی خیلیارو کچل کردم^__^
پاسخ:
دقیقا خط قرمزم تعبیر خوبیه
هووووم ... همون زیر پوستی خیلی خوبه المی ...^_^
تو بگو من چیکار کنم؟؟ باور کن از خیلی موارد چشم پوشی میکنم!
در پاسخ به گندم بانو.... باااااااااازم غلط املایی! دیگه خودت درستش کن همش نباید من بهت بگم که...:))))
اگه از من بپرسن یه بی سواد در زمینه ی املا رو بهمون معرفی کن...من به شخصه و بدون شک و به سرعت نور تو رو معرفی میکنم! :)))
خوردی؟؟!
پاسخ:
هنوز چشم پوشی میکنی :))))

باشه میرم نگا میکنم الان ببینم کجاشه ، فقط اگه مث قبلنا ازم الکی غلط گرفته باشی ...ایششش :دی

باشه ... منم آدم پررو خواستن بی شک تو رو معرفی میکنم :)))))
این 2 خط آخریه14:19 متلک که نبود خدای نکرده؟؟!
حالا که اینطوریه اصن اون 5نفر خوبت کردن! نوش جونت :)))
اصن تو خجالت نمیکشی با 5تا بزرگتر بحث میکنی؟؟اگه من اونجا بودم میدونستم چی بگم...
بی ادب بی سواد با اون وبلاگ درازت :))
معلوم میشه اون 5تا کارشونو خوب انجام ندادن وگرنه هنوزم بلبل زبونی نمیکردی!
دیگه هم نمیام وبلاگت...مامانم بهم گفته با بی ادبا حرف نزنم منم بی ادب میکنن:)))
پاسخ:
من اصن نمیدونم متلک یعنی چی ؟!؟!؟!
:| من دیگ حرفی ندارم ... دوستام دوستای قدیم :|||
نه بزرگ کوچیک قاطی بودن :))))
وبلاگم دلش میخواد دراز باشه ؛بعله:))
گفتم که خودم تا حدودی حالشونو گرفتم ^_^
ایششش...اتفاقا مامان منم بهم گفته تازه بابامم بهم گفته ;d

آدمای پررو و بی ادب همیشه معادلات آدمو نسبت به زندگی بهم میزنن
پاسخ:
آره ...همینطوره :|
منم با سینا مرادی موافقم :)
پاسخ:
منم خیلی باهاش موافقم‎:)‎
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۷ علی محمدرضایی
کلا اگه کامنتی لینک توش داشته باشه میره توهرزنامه ها
پاسخ:
مگه شما تو کامنتتون لینک گذاشته بودید!!!!!
اتفاقات چند روز؟؟
کدوم اتفاقااااات
عاغا یکی به من بگه‌کدوم‌اتفاقات
چندروز نبودمااا‌. از همه وی عقب افتادم.
کدوم اتفاقات :)
پاسخ:
اتفاقات تو دنیای واقیمو میگم :))
اینجا خبری نیس :)))
هرچیزی از حدش بگذره بده.. دیگه شوخی که جای خودشو داره.. خیلیم بده!
نمیشه که هرچی بخای بگی بعد بگی شوخی -___-
پاسخ:
واقعاً همین طوره...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.