اندر احوالات۹۴/۱۱/۱۱ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

اندر احوالات۹۴/۱۱/۱۱

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ق.ظ

امروز ساعت 7 اینا بود که بیدار شدم  :)

یه مورد ایمیل بود ؛البته از نوع کاری برای برادر محترم فرستادم ،به دستور خودش...قرار بود باز با اون برادر دیگ بریم محل کارش تا یکم کمکش کنم ...کارای کوچولو کوچولو ها  صرفا جهت این که خودم  یه چیز یاد بگیرم :))

اما نیومد دنبالم ...علت خاصیم نداشت وقتی ازش پرسیدم O_o

ولی قرار شد فردا ؛ که امروز خودمون باشه باهاش  برم:دی

از اونجایی که دیگه با برادر نرفتم ،با دوستان رفتیم دانشگاه تا جویای انتخاب واحدمون که قرار بود امروز باشه (اما نیس) بشیم .

خب کار کنان دانشگاه ما خسته نباشن ... پرتال دقیقاًزمان انتخاب  واحدبچه ها ترکیده :||

من دیگ حرفی ندارم :|

بماند که چقد تداخل تو برنامه ریزیشون وجود داره ... والا ما به دانشکده های دیگ طعنه میزدیم ؛ حالا دانشکده خودمون کولاک کرده 3 گروه رو که شامل برق ،مکاترونیک،کامپیوتر رو یکی کرده و یه دونه مدیر گروه به هر سه داده ...الان که دارم فک میکنم واقعاًخسته نباشید کار کنان دانشگاه :|

میگم اصن چطوره کل دانشکده رو بدید دست یه مدیر گروه ها :/

رفتیم برا ملاقات ایشون جهت برطرف کردن این تداخل :| که جای شما خالی بایک صف بلند بالا مواجه شده ... اصن له له شدیم تا به در اتاقشون رسیدیم ؛حالا رفتیم تو میگیم ببخشید این درس با فلان درس تداخل داره و یه درس رو هم ارائه نکردید .الکی مثلا تداخل رو رفع کرد (اینجوری بگم  گولمالیمون کرد) آخه بعدش کاشف به عمل اومد هیچ تداخلی رفع نشده :/

برا اون درس ارائه شده هم گفت اصن ترم چهاریا نباید درس اختیاری بردارن

ما:o_O

اینم بماند که از لحظه ورودمون تا الان 3 تا چارت بهمون دادن :||

معلوم نیس کدوم درسته :/

به قول مهرناز :انتخاب واحد راحتم آرزوست :|

+خلاصه برگشتم خونه ؛ و یه برنامه ای از انتخاب واحد تداخل دار درست کردم .باشد که با زور اعتراض به دانشجوشون رسیدگی کنن :|

+چشمم خیلی درد میکنه :( نمیدونم برا چی !!!

+دیشب هم خونه برادر جان بودیم  برا صرف شام :دی اینم یه اثر از خانم برادر بماند یادگاری

اون خوردگیا کار پدر جان :دی ...

+بذارید یه بماند دیگه هم بگم  :)) ... همه ظرفارو بق بقو شست :| البته وسطاش یکی اومد کمک که بازم همون وسطاش رفت ....خلاصه کار را که کرد آن که تمام کرد :دی

+ها لپ تاپمم به لطف خودم  فرستاده شد برا تعمیر و من رسما تا 15 روز دیگ لپ تاپ ندارم :|

+بشنوید

+خدا نگهدار همتون  باشه ^_^

 

۹۴/۱۱/۱۲

نظرات  (۳۶)

بح بح
بح بح
یاد بگیر از زن داداشت بجا خواه شوهر بازی و اینا
:))

بابا کارمند
کار کن
کار بلد
:))
پاسخ:

:))

من خواهر شوهر خوبیم ...خیلی مظلومم باور کنید :)

 

آره دیگ ... میخوام برم ویندوز کامپیوتر عوض کنم و.... D:

البته من باید به برادرم درس پس بدم ها ... اما چه کنه دلش برام میسوزه میگه یه چیزیم یاد بگیرم :))

ابجی منم همس به من حسودیش میشه چون کلا دانشگاشون تداخل داره اما از ما نداره برنامه ریزیشون خدایی خوبه
و اینکه منم خواهر شوهر نمونه ای ام
بعله..
و در اخر فک کنم با این وضعیک من با لپتاپ فلک زدم که هنو شیش ماه نشده عوضش کردم رفتار میکنم فک کنم به ی سال نرسونه منو
بعلله
پاسخ:

برنامه ریزی :||

خوش به حالتون :)

منم از لپ تاپ بیچارم زیادی کار کشیدم نابود شد طفلی :))

اِواااا منو میگه ها ^______^
بابا این مسئولین؟ کارکنین؟ کارکنان؟ زحمت کشان؟ بی شعوران؟ خاک بر سران؟ از خدا بی خبران؟ دانشگاه که با عرض شرمندگی به درد جرز لای در و دیوارم نمی خورن
مدیر گروهم که دیگه بدتر. همه کاره هیچ‌کاره! مال شمارم که سه تا یکی کردن دیگه چه شود :| اصلا مدیرگروه چی هست که سه کاره اش چی باشه :|
یعنی مهدکودک ها و دبستانا نظمشون از دانشگاها بهتره. در کل نظام آموزشی رو به فنا دادن رفت -__-
پاسخ:

آره دقیقاً....خود خودت مهرناز جونم^_^

واقعاً...دیگِ شورشو در آوردن...هعی ،ماتا همین ترم پیش یه مدیر گروه عاااااااااالی داشتیم .یعنی از همه گروه ها سر تر بودیم اما از وقتی که برا دکترا رفته ،بی مدیر گروه شدیم‎:(‎

چقد دلم برا مدیر گروهمون تنگ شده‎:|‎

همین طوره-_-

ایشالا انتخاب واحدتون تداخلاش هرچه زودتر حل شه!
این بماند یادگاریه چه خوشمزه به نظر میاد!چه خوشگله!آفرین به خانوم برادر!

در آخر خسته نباشید به شما :)
پاسخ:
ان شاءالله .ممنون :)
آره خوشمزه بود !


باتشکر از شما (:)
خب این همه بی کار وجود داره یکی را میذاشتن مدیر گروه... یکی از فامیل هاشون حتی
مورد داشتم که میگما... طرف از ما می پرسید!!
البته واسه کارشناس رشته بود اما واسه مدیر گروه میشه از داشجو های ترم بالا کمک گرفت :دی
+چ خواهر شوهر خوبی :) خدا یه خواهر شوهر مثل خودت بهت بده عزیزم :)
پاسخ:
بارو کن کوثر دقیقاً منم همینو میگم ... این همه نیرو ی جون بیکار و شایسته هست .
چرا این حرکتو کردن نمیدونم ... یا باید بگم الله اَعلَم

باور کن من بهتر از این که الان برنامه ریختن میتونستم برنامه بریزم ... آخه خیلیم سخت نیس .
نباید کار 3 نفر رو به یه نفر بدن ، خب اون بنده خدا هم نمیتونه بازده خوبی داشته باشه .

+آری آری من خیلی خواهر شوهر خوییم ...O_o به من خواهر شوهر بده :|
 ;)(;
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۱ امیررضا ...
چقدر "بود" تو این روز بود که به "نیست" تبدیل شد :/
پاسخ:
همینطوره :/
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۹ آلبرت کبیر
کدوم دانشگاه تحصیلات آکادمیک داری دخترم ؟؟؟ :دی
من پیرمرد اکابر رفته را یاری نما :)))
پاسخ:
hsu هستم استاد :دی
حالا من الان یه ضعفشو گفتم خوبیاش خعلی بیشتره :))
آخه آدم اینقدر شکسته نفس :|

۱۲ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۱۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخ درکت می کنم انتخاب واحد واقعا سخت
کدوم دانشگاهی
پاسخ:
واقعاً خیلی استرس داره حالا مرحله بعد و استرس آور ترش اینجاس که به سرعت نور همه درسا پر میشه :|
hsu
در نیروی انسانی صرفه جویی می کنند
(لبخند)
انتخاب واحد راحتم آرزوست
(خنده)
پاسخ:
اصن خیلی تو این چیزا دقیقا ها(خنده)

آرزوست (لبخند)
عجب دانشگاهی :|
ان شاالله جور میشه ...
موفق باشید :)
پاسخ:
خب البته الان من اومدم اَد بدیشو رو کردم و اِلا دانشگاهم از لحاظ علمی خیلی رو به راه اما همین بدی رو داره ...آدمو تو انتخاب واحدش پیر میکنه :)))

ان شاءالله
ممنونم :)
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۹ پوریا آریافر
خداقوت رزمنده :))))
پاسخ:
خیلی ممنون :))
چه ادم حرص میخوره انجوری ک میشه:دی

بحح بحح عروووووووس چه کرده:دی
بنده در مهمونیا همیشه شغل شریف سفره پاک کنی و ظرف شوری محول میشود::|
پاسخ:
حالا باشه المی ... :دی

آره ما رو هم شوکه کرد :دی
آره آره گاهی این شغل سفره پاکنی  به منم واگذار میشه ... ظرفام که دیگ دیوار کوتاهتر از من گیر نمیارن :|
مسیله اصلی ما واسه انتخاب واحد اینه که به سی ثانیه نکشیده درسا پر میشن. خصوصا ازمایشگاها
حالا دو ساله دانشجوهای پردیس هم دانشکده ما واحد برمیدارن و کلا به ما واحد نمیرسه:|
پاسخ:
ما هم دقیقاً بعد از عبور تداخولا تازه میرسیم به این موضوع که اگه دیر بجونبیم ... درس بما نمیرسه باز باید بریم برا افزایش ظرفیتو ....اُه .. 

اصن این انتخاب واحد استرس بدی داره :|
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۵۵ دانشنامه دفاعی
من هم تبلت و گوشی‌ام به دیار فانی شتافتند!!!!!
جفتی با هم خراب شدند.
خرجشان هم آنقدر زیاد شده که از خیر تعمیر گذشتم.
پاسخ:
عه :|
منم یه 300هزار تومنی باید برا تعمیر بدم ... 
سلام :)

اصن مگه میشه عین آدم انتخاب کرد ؟؟؟ مگه داریم ؟
من این همه انتخاب واحد کردم هیچ اونی ک میخاستم نشد :|
موفق باشین شما :)

+ چ یادگاری خوشمزه ای :))

++ دست شما درد نکنه بابت ظرفا :)
پاسخ:
سلام :)

همون که شما میگید مگه داریم ؟
ما تا وقتی مدیر گروه قبلیمونو داشتیم غم نداشتیم :||... هر چی که لازم بوده رو برمیداشتیم ؛از اینجا به بعدشو خدا بخیر بگذرونه

+آری :)(:
++خواهش میکنم :دی
نگو که دلم خونه :((((((((
انتخاب واحد نیست که، تحمیل واحده...
یه جوری واست برنامه میذارن که مجبوری هرچی بود برداری... فقط واحد باشه حالا کوفت باشه!
پاسخ:
عه ساناز پس دانشگاه شمام اینجوریه ... ساناز مدیر گروهتون خوبه :|؟
باز برا ما باید از هفت خوان رستم رد بشی تا 1 واحد بهت بدن اینقدر چیش نیاز همنیاز میکنن که :|||
این مدیر گروه ها از پس یه رشته هم برنمیاند!
مثا استاد ما!!!!


پاسخ:
چی بگم ...
اما ما خودمون یه مدیر گروه عاااالی داشتیم :|
رفت
مدیرگروهمون بد نیست ولی...
الان یه جور بهم واحد دادن که صبح یه کلاس،بعدازظهر یه کلاس،فرداصبح یه کلاس،فردابعدازظهر یه کلاس دیگه تا آخر هفته همینطوره :(((
همه ی کلاسام تو هفته پخشه! فقط باید تو راه یونی باشم :(((((((((
پاسخ:
آخی ... حالا ساناز گریه نکن :(((
خدارو شکرو دانشگاه ما در این مورد خیلی خوب عمل کرده ... و اغلب درسام تو این ترم تو دوروزه که همون طرح 8 تا 8 برامون برقراره :دی
خدارو شکر از این بابت خوبن :)
انتخاب واحد اکثر اوقات کار مزخرفیه...;-)
پاسخ:
واقعاً... :-)
پرتال دقیقاًزمان انتخاب واحدبچه ها ترکیده :||
همیشه همینه
پاسخ:
ترمای پیش ما به این شدت نبود .مثلا یه ساعتِ رفع میشد(به خاطر شلوغی) اما این ترم ...
:)
پاسخ:
(:)
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۵ سینا مرادی
انتخاب واحد این ترم من کمی آسون تر از ترم قبلم بود ولی بازم باید تا حذف اضافه صب کنم :|
پاسخ:

عه چقد خوب‎:)‎

حذف اضافه هم خیلی سرنوشت سازه;)

:)
پاسخ:
:)(:
وااای چه طولانی!!!!
من فک کردم پستای خودم طولانیه!!!!!!
ما که از ترم اول تا فارغ‌التحصیلی شونصد تا چارت مختلف دادن بهمون، هر کدوم هم قبلی رو نقض میکرد!!!!! :/
پاسخ:

عه

طولانی بود!!!!

خب تقریبا کل کارای یک روزم بود دیگ:)))

هعی‎:/‎


مدیر گروهو خفت کنین بزنینش:)))
پاسخ:
آخرش فک کنم به اونجاهام برسه؛))))
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۲۴ پوریا آریافر
سلام
به یک لبخند دعوت هستی بیا حتما :))

http://skylove.ir/post/66-smile
پاسخ:

سلام

حتما:)

چقد مسخره اس,خداییش
پاسخ:
خداییش‎:|‎
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۱ ام اسی خوشبخت
سلام
ان شالله موفق باشید :)
پاسخ:

سلام‎:)‎

ممنونم،همچنین!

!!!!خسسسسته نباشی:)
.ان شاءالله که انتخاب واحدات زود تر حل بشه.
پاسخ:

ظرفا:))))))

ممنون ان شاءالله

دانشگاه تمام شدنم آرزوست :)

چشت به زودی خوب میشه چون لپ تاپ نداری :)
ولی خیلی سخته.. ان الله مع الصابرین :)

اثر خانوم برادر هم خوشمزه بود :) ممنون

خدا به همرات ...
پاسخ:
ان شاءالله 
برا منم آرزوست ^_^

راس میگی :)))

خواهش میشود :)

ان شاءالله همیشه سلامت و پیروز باشی :)
دوست قدیمی :)
یعنی از دستت راحت شدیم : دی
پاسخ:

سوء تفاهم شده :/

فک کنم :دی

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۰ مــــــــ. یــ.مــ
:|
ای بابا ع
چقد همه از انتخاب واحد مینالن
پاسخ:

آخه جایی بس نالیدن هم داره‎:|‎


+اما نه هیچی جای نالیدن ندارهD:

۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۵ چنگیز سیبیل
از ۱۱ تا ۱۴
۱۵ روز ؟من همش فک میکردم ۳ روز
خدا رو شکر که تو تومسیر زندگی من قرار گرفتی میخواستم یه سری معادله حل کنم اگه تو نبودی اشتباه میشد:))
پاسخ:
این دیگر چجور معادله ای است O_o
از 11 تا 14 => 15 روزO_o
همون 3 روزه :))))

منم خوش حالم در مسیر نظر شما قرار گرفتم :)))
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۶ چنگیز سیبیل
اینکه معادله نبود این بخشی از محاسبات معادله بود
اگه تو نبودی جهان دگرگون میشد:)
پاسخ:
شوخی میکنی :|

آره دیگ یه همچین چیزایی توخودم دارم :دی
ان شاءالله همیشه سلامت و پیروز باشی :)
دوست قدیمی :)
---
همچنین :)

گفتی 15 روز دیگه میام چی شد پس؟!
فک کردم باید درد دوری بکشیم :)
پاسخ:

من کی گفتم ۱۵ روز دیگ میام ،گفتم لپ تاپم تا۱۵روزدیگ میاد:)))

من دلم براتون تنگگ میشه:دی

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۵ اَسی بولیده
چه زنداداش هنرمندی آفرین!!
بالآخره نتیجه انتخاب واحدتون چی شد؟؟
چشمت چطوره؟
پاسخ:
آری:) ممنونم 
خداروشکر به بهترین شکل انجام شد:)
خوب خوب...ممنونم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.