یه اپلیکیشن بومی ^_^ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

یه اپلیکیشن بومی ^_^

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۰ ب.ظ
نرم افزار پیام رسان «سروش» همزمان با دهه فجر، توسط سازمان صدا وسیما تولید و رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، این اپلیکیشن بومی علاوه بر دارا بودن قابلیت‌های نرم افزارهای مشابه خارجی از قبیل واتس اپ، وایبر و تلگرام، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که از جمله آن می توان به سرعت بالای برنامه، عرضه اطلاعات متنوع و موردنیاز مخاطبین در کانال های عمومی، حذف روش‌های زمانبر و هزینه‏ بر ارتباطی با مخاطبان (تلفن، پیامک، ایمیل و ...)، یکپارچه شدن روش‌های ارتباطی از جمله تماس صوتی، ارسال فایل صوتی (push-to-talk)، ارسال فایل و متن و شرکت در مسابقات و نظرسنجی ها و نیز امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران اشاره کرد.
اپلیکیشن «سروش» با تأکید بر سهولت ایجاد رابطه تعاملی با مخاطبان ایجاد شده و نیازهای مخاطبین در سطوح مختلف را مورد توجه قرار داده و دارای نسخه‏ های اندروید، ios و دسکتاپ است.
ایجاد کانال یک‌طرفه یا دوطرفه، امکان نظرسنجی و برگزاری مسابقه به صورت چندگزینه‌ای (چند مدل)، امکان ایجاد کانال خصوصی، امکان ساخت ربات برای ارائه سرویس، دسته‌بندی کانالها و امکان جستجو در بین یا داخل کانال‌ها، امکان لایک‌کردن محتوا، امکان به اشتراک گذاری محتوا و امکان ایجاد چندین ادمین توسط صاحب کانال و حذف یا اضافه کردن ادمین از جمله ویژگیهای این اپلیکیشن است.
در این اپلیکیشن که توسط حوزه فناوری و رسانه های نوین صداو سیما تولید شده، امکان گفتگوی دو نفره، امکان گفتگوی گروهی، امکان ارسال پیام گروهی، امکان ارسال کلیه فایل فرمت‌ها و بهره‌مندی از استیکرهای ویژه فراهم است.
منبع :آیتی ایران

بق بقو : چیز بدی بنظر نمیرسه ؛تازه واس خودمونم هست^_^

نظرات  (۳۴)

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۷ خانم الفــــ
سلام.ممنون از اطلاع رسانیتون :) اجازه هست بخشی از مطلب رو توی یکی از گروه های تلگرام بذارم؟ توی صفحه ی اصلیِ لینکی که گذاشته بودید مطلب گویایی نبود که کپی کنم :)
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم:)
من خودم این مطلب رو از آیتی ایران برداشتم ؛ با اونجا هم که صحبت کردم گفتن با ذکر منبع مانعی نداره :)
راحت باشید :)
یعنی برای PC هم کاربرد داره
(لبخند)
پاسخ:

تا اونجایی که معلومه فک کنم فعلا فقط مال گوشی باشه...

با عین حال من ازشون پرسیدم هنوز چیزی جواب ندادن،جواب هر چی باشه تو پست میذارم(لبخند)

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۸ خانم الفــــ
ممنونم :)
پاسخ:
خواهش میکنم‎:)‎
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۱ . امیررضا .
مچکر از شما و سازمان صدا و سیما و دهه فجر ..
پاسخ:
ما نیز از شما مچکریم به خاطر همراهی(:)
خوشم اومد برم ببینم پیدا میکنم برا خودم بریزم:دی
پاسخ:
آره حتما برو بومیه^_^
:)
پاسخ:
:)(:
همه این امکاناتو داره؟ دمش گرم :))
فقط چون تو تبلیغشو کردی میرم نصب می کنم ^_^
مرررررسی 🌹
پاسخ:

آره دیگ دم کسایی که برنامشو نوشتن گرم:)

قربونت^_^

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۳ پوریا آریافر
عالی
ولی ایرانی ها موجی هستند

مثلا همه یک مدت ویچت داشتن بعد فیلتر کردن همه رفتن به سمت وایبر
بعد از خراب کاری هایی که تو اتصال وایبر به وجود اوردن (البته به دروغ میگفتن ما نیستیم) رفتیم لاین اینها :)
لاینم هم کند کردن تلگرام اومد
همه حمله کردیم تلگرام :))
حالا اگر دوست دارید این آپ بومی موفق شه دعا کنید تلگرام فیلتر شه :))
پاسخ:

تلگرامم یه مدت بود بحث فیلترش بود:)))))

حالا نمیشه باهم بسازن:)

تلگرام امنیتش خییییییییلی پایین راحت هک میشه،البته من از امنیت

این نرم افزار اطلاعی ندارم اما...

ولی مهم اینه که بومیه^_^

درود :)
چیز خوبی به نظر میرسه...
پاسخ:

درود

همین :"(

پس تحلیلت کجاست ها:(((

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۸ پوریا آریافر
نه بابا
تلگرام هک نمیشه
این هک تلگرام که میگی همه الکی هست
وگرنه اینطور نیس
امنیت خیلی خوبی داره، از وایبر و لاین همه اینها بهتره
اگه یادت باشه استیکرهای پولی وایبر و لاین رو میشد با هک کردن این آپ ها رایگان دانلود کرد و هکش کاری نداشت
ولی تلگرام خیلی بهتره
هر کسی تلگرامش هک شده بدون که به کمک خودش بوده بدون اون کد نمیشه اکانت تلگرام کسی رو هک کرد
من یک کانال 98کا دارم برای همین خیلی تحقیق کردم
اون آپشین های امنیتی که تلگرام برای کاربر داده فوق العاده هست
چندین تا رمز برای ورود به اکانتت میتونی بسازی
دو مرحله ای کردن ورود
رمز برای خوده اکانت
اون کدی که خوده تلگرام میفرسته برای ورود
میشه 3 تا رمز برای رفتن داخل یک اکانت
تازه فرض کن یکی وارد بشه
میتونی بفهمی کیا با اکانتت انلاین هستند
:))))
طوری دفاع میکنم انگار تلگرام برای منه :)))))
پاسخ:
من در مقابل دفاع های شما از تلگرام هیچ حرفی ندارم :|
آخه نصف از چیزایی رو که گفتید اصن نمیدونستم :|
کلا خیییلی باهاش وَر نرفتم نمیدونم داخلش چه امکاناتی داره ... اتفاقا چند وقت پیش یه سرچ در رابطه با ترفتد های تلگرام کردم که چیز خاصی توش نداشت :|
این 3 تا رمز خیلی جالبه *_* منم میخوام بدونم .
کانال 98k؟؟؟

اما با این حال یکی از دوستان جلو چشم خودش تلگرامشو هک کردن :|... اما 3 تا رمز نداشت همون کدشو هک کردن فک کنم اینجور که میگفت ....تو زمان خیلی کم
از الان مشخصه که محبوبیت اپلیکیشن های موجود رو نخواهد داشت و فقط خواستن بگن ما هم بلدیم از این کارا بکنیم ولی خب تا همین جا هم قابل تحسینه :)
ولی به 4 روز نکشیده میشه مثله تلویزیون...همش رو سیاست میچرخه
تازه اگه کار به فیلتر و....نکشه چون دیگه همه چیش دست خودشونه :((

در هر صورت چون پروژه ملیه به دلیل عِرق ملی که داریم درووووووود :)))


پاسخ:
هااااااااااااااااا این شد تحلیل سانازی :)))
ببین ساناز ، راس میگی هنو اول راهشِ معلوم نیس چه استفاده هایی ازش بشه ... چه کسایی ازش استفاده بکنن:|
فیلتر بشه یا نشه :|

منم همین طور عرق ملیست دیگر ^_^
همینکه خودیه خودش خوبه :)
پاسخ:
هوم ..
خودی ..
بومی ..
عِرق ملی^_^
ای سروش شی شی هَـ ..؟!
ینی میخواد بیاد جای تلگرام؟! اونم نرم افزار ایرونی..!!!
پاسخ:
سروش یه نرم افزار "خودی" "بومی" "ملی" "واس ما"  هستش:|

فک نکنم ... بگیره اُنقدر شدید
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۱ عرفـــــ ـــان
چه پیشــــــــــــرفتــــــــــــــی :)
مثلِ تشنگی گندم به آب ...
مثلِ نم نم بارون بوی خاک ...
مثلِ تو ... مثلِ چشم پاک ...
بویِ خاکــــــــــــــــــــــ
وطن عشقِ تو تویِ قلبمه ...
عشقِ من خاکِ میهنِ ایـــــــــــــــــــــــران ...

جو گیر شدما !
همین اوضاعِ اینترنت رو درست کنن نرم افزار ساختن پیش کش :دی
بعدم تلگرام نرم افزار متن باز هست یعنی کداش همه بازه میتونن از رو همون بزنن با سرورای داخلی الکی خودشونو زحمت ندن ...
پاسخ:
نه به شعری که گفتید :))))
نه به تعریفایی که بعدش کردید :|
حالا خلاصه زحمت کشیدن ... امکانات بهش افزودن :))

+ولی برا اینترنت واقعاً باهاتون موافقم...اصن بعضی مواقع به معنای واقعی افتضاح میشه :/
خیلی هم خوب :-)
پاسخ:
آری :-)
سلام
بلی امروز در تلویزیون یه چیزایی شنیدم در موردش

سپاس از اطلاع رسانیتون سرکار خانم مهندس
:)(:
پاسخ:
سلام علیکم و رحمت الله و برکاتو 
عه گفتن 
آخه من تلویزیون نگا نمیکنم :|
خواهش میکنم استـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد
(:)
آقا من سکوت میکنم...
پاسخ:
نه ... آقا حرف بزن یسنا ... حرف بزن :|
خو زیاد تو این کارها و برنامه ها نیستم چیزی نداشتم بگم:)
پاسخ:
:)))
خب راحت شدم که حرفتو زدی :))))
بابا تو چه گیری دادی به تحلیلای من؟!
مگه چشه؟حرفیه؟؟! مشکل داری باهاش؟؟؟
پاسخ:
ای بابا حالا بیاووووو تعریف کن :|

بیا منو بزن حالا
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۸ ههـــ ـــــ
باسد استفادش کرد تا فهمید چیه دیگ :|
پاسخ:
آره دیگ :)
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۲۸ شِمِلـ ــیا
باشد بنای خیری :))
پاسخ:

شملیا تو خودت ،ابتکار نظر نداری دخترم عه...عه....عه:|

‎:D

دوستان استفاده کنن بگن اگه خوب بود مام نصب کنیم :))))
پاسخ:

من خودم ک نمیتونم گوشیم اندروید نیس:دی

دوستا استفاده کنید ، خبرشو بدید:)))

تلگرام بود دیگه چه کاریه :)
پاسخ:
بومیت دیگ:))))
:)
ایشالا که بگیره کارش :)
پاسخ:
ان شاءالله :)
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۸ محمد علمدار
امیدوارم بتونه جای تلگرام رو بگیره
پاسخ:
ان شاءالله جایگاه خوبی پیدا کنه :)
خیلی هم خوب
مرسی بابت اطلاع
+داریم پیشرفت میکنیم (:
پاسخ:
خواهش میکنم :)

آری:)
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۵ مهدی ابوفاطمه
لایک
پاسخ:
ممنون
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۲ بانوی گمنام
قبلنا زیاد میزاشتی از این پستا..

یه چیزی بود میگفتی بیاد بازار میخری.. یادم نیس دقیقا چی بود ولی از اون خیلی خوشم اومده بود

با اینکه گفتم نمیخرم ولی دوسش داشتم

ممنون از گوینده اخبار تکنولوژی.. ;)

راستی اخبار چیه اینا؟.. خخخخخ..

دوستمه.. دوس دارم هرجور شوخی باهاش بکنم.. به شوما ربطی نداره بق بقو بانو

دوستت دارم خانومی.. موفق باشی
پاسخ:
آره ؛آره آخه اخبار هم زیاد بود اما الان زیاد خبری نیس :)وگرنه حتما میذارم
میگم جارو برقی از نوع ربات نبود که دوست داشتی ... من فک کنم دوس داشتم ازون اسباب بازی های امروزه بخرم :))

خواهش میشود خواننده (شنونده)اخبار تکنولوژی ...;)
فربونت برم بانوی گمنام جونم :))راحت باش

شمام پیروز باشی :)
والا من که غیر بومی هاشو هم فقط نصبه هیچ استفاده ای نمیکنم !
پاسخ:

خیلی خوبه!

در کل شبکه های اجتماعی چیزای خوبی نیستن:|

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۶ سینا مرادی
اونجوری که تو توضیحاتش نوشته قابلیتاش همچین هم منحصر به فرد نیست ولی خب بازم خوبه چون اینو دیگه فیلتر نمیکنن :(
پاسخ:
اره به احتمال زیاد فیلتر نشه:|
مچکر بابت اطلاع رسانی دنیای فناوری اطلاعات :دی
پاسخ:
خواهش میشود ^_^
از اینکه به قول تو مال خودمونه خوشم میاد. موافق استفاده از تولیدات داخلی هستم کلا
پاسخ:
آره واقعا ... باید حمایت کیم تا به جایی برسیم :)
همون لالایی ها که گفتم در نظر بگیر : دی
پاسخ:
باشه ... :|
اسرا زود بیا نظرتو بگو میخوام یه پست بذارم برا نظرت :دی
میدونی،تلگرامو خودمون تبلیغشو کردیم که اینقدر همه گیر شد.اون زمان که فیسبوک واتس اپو خرید و گفتیم امنیت نداره و اینا تبلیغ تلگرام شروع شد.من خودم شخصا چند بار اون زمان تبلیغشو کردم.الانم اگه این برنامه اینقدر امکانات داشته باشه، خودمون اگه تبلیغش کنیم همه گیر میشه
پاسخ:
اوهوم ؛ درسته باید خودمون حمایت کنیم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.