حس خوبیه :) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

حس خوبیه :)

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ب.ظ
به نام خدا
سلام :)
وااااای چه حس خوبیه آدم با لپ تاپ خودش پست بذاره ؛همه فونتا سر جاشِ،رنگای واقعیو میبینی،همزمان میتونی یه آهنگ هم گوش بدی ،mozilla داری دیگ صفحه دسکتاپ خودتو میبینی ...صدای تیک تیک صفحه کلید خودتو میشنویی
واااای اصن خیلی حس خوبیه :دی
خب بسه دیگ، عه :|
نمیدونم چرا هر چی بیشتر سرم شلوغ باشه کارام بهتر پیش میره ؛ کلا خیلی اهل برنامه ریزی نیستم اما وقتی برنامهام زیاد میشه خود به خود برنامه ریزیم به وجود میاد .بالاخره همه کارات تو اون روز انجام میشه
 
داخل پرانتز: هر چند که الان خستم :)

این جوری میشه که کلی کار اضافه و بیهوده از برنامت حذف میشه ،مثلا خواب اضافی (هر چند من کم نخوابم اضافه نمیخوابم :/)یا بیش از اندازه برا وبلاگ وقت گذاشتن :دی(جدیدا اونم خیلی وقت نمیذارم )
الان که دارم فک میکنم چِ بچه خوبی شدم ؛ باشد که همین جوری بمانم :دی
بعد این همه برنامه که بالاخره تموم میشه تازه میفهمی که چقد زمان ارزشمند ،وچقد من ازش بد استفاده میکنم :|
:|
باشد که از وقتمون خوب استفاده کنیم ... که جای پشیمونی وجود نداشته باشه .
+علت زود اومدن لپ تاپمم نمیدونم ... اما خوش حالم که زود برگشت پیش خودم :))
+اوس... ^_^
۹۴/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.