خراب کن راحت باش^_^ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

خراب کن راحت باش^_^

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ

به نام خدا

خب ؛ من کلا یه ویژگی دارم اینه که ... وقتی یه چیزیو بلد نیستم خیلی عصبی میشم ، خصوصا اگه کسی بلد باشه و بهم یاد نده

تازه بهم بگه خودت ، دست ،پا ، عقل ، چشم ، گوش ، ... داری برو یاد بگیر .

میگن مگه ما چجوری یاد گرفتم برو تو هم یاد بگیر.

این برادرای منم یکی از یکی اینجوری تر ... والا
منم خود کفا شدم ؛ و به احتمال 100 درصد خسارتم ایجاد میکنم و بی شک دعوا هم میشم و کلماتی همچون خرابکار رو هم میشنوم اما بنظر شما وقتی خودت میخوای یاد بگیری میشه خسارت نزنی ...نمیشه دیگ :دی...بالاخره دعوا ها هم تموم میشه :d
بق بقو میماند و علمی که بر علوم (اپسیلونیش)اضافه شده :)
بعله دوستان تجربه نشان داده ... هیچی ارزش اینو نداره که شما چیزیو یاد نگیرید :)
باید خراب کنید تا بعدا بتونید یه چیزیو بسازیدش :)
داخل پرانتز:البته من این تجربه رو فقط برا سیستم و قطعات میگم ها ... که میشه با مقداری هزینه ،که بازم بستگی به مقدار خراب کاری داره جبران کرد ... در کل سعی کنید خراب کاریاتون حساب شده باشه:دی
خلاصه یه سری قطعه بدستم رسیده (خدا این برادرارو نگه داره:دی) قراره من ازش یه کیس دربیارم
عکس
یه سیستم هم از زیر زمین خونه آوردم ... یکی دیگ هم اون یکی برادر آورده :دی عکس
من این همه خوش بختی محاله :دی
خوبیش اینه که اگه خراب شن دلت نمیسوزه :))
خوش باشــــــــــــــــــــــــید :)
۹۴/۱۱/۲۳