بیچاره شنونده :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بیچاره شنونده

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ب.ظ

بعضی آدما برا هر اتفاقی یه خاطره دارن :|

درد اینجاست ک همشم تکراریه :||
من واقعا برام سواله ... هیچ موقع براش این سوال پیش نمیاد ک آیا این خاطره رو گفتم یا نگفتم ...

خُب ...

بیچاره شنونده (تازه کارم داشته باشه :|)

plussage

+من الان در بین یه سه راهی هستم ؛سال تحویل کجا باشم ؟؟؟؟

+خونه تکانی هم تموم شد ...

+فردا باید برم یه چندتا کتاب بگیرم ...برای درسای معماری کامپیوتر و طراحی کامپایلر که نمونه سوالای خوب داشته باشه تست کنکور هم داشته باشه ... اما هنو دقیق نمیدونم چی بگیرم ؟!:|

+اینم یه عکس که حال منه ، خیلی مبهمِ

+این طولانیه تو یه پست دیگ میگم :|

۹۴/۱۲/۲۳

نظرات  (۳۱)

سال تحویل بیا ور دل خودم :-)
پاسخ:
اوه پس شد 4 راهییی :))
خونه تکونی ما تازه شرو شده!:-\
خسته نباشی!:-)
پاسخ:
اوه ...اوه  :|
امیدوارم زود تر تموم شه :)
ممنونم :)
به این سه راهی نمیگن که...
موقعی سه راهی میشد که فردا سال تحویل بود و خونه تکانی ام نکرده بودین تازه باید کتابم میخریدید.(بین 3 تاش مردد بودین)
تازه اونم راه داشت:))
پاسخ:
نه ...
من برای سال تحویل میتونم سه جا باشم ... اما نمیدونم کجا باشم ؟؟؟:|

خب راهشو بگید ؟
خخخخخخ این ادما کلا داغونن
پاسخ:
:))))
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۲۷ دینای دیگر ※※
عاشق اینم که سال تحویل توی گلفروشی باشم
پاسخ:
عه ... چقد جالب
منم دوست دارم  ^_^
همین که خونه تکونی تموم شده، خیلی امیدوار کننده س :-)
پاسخ:
درسته :)
واقعا بیچاره شنونده :/
پاسخ:
خیلی ... طفلکیه :|
سلام خواهر
پاسخ:
سلام برادر
تو عید میخوای درس بخونی؟:||||
پاسخ:
ها دیگ :|
چاره ای نیست :(
نخونم خطر افتادن و مشروطی در کمین :|
دعا کن ک از فرصتام خوب استفاده کنم ک اگه نکنم دیگ هیچی :|
اوووف آی گفتیییییی
پاسخ:
:)
سال تحویل فقط دوست دارم خونه خودمون باشم..
خونه ما هنوز تکوندنش تموم نشده :))
عکس چقدر عجیب بود..چقدر مفهوم داشت...
پاسخ:

منم دوست دارم،اما امسال نمیشه...

تموم میشه:))

اره :|

۲۴ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۴۴ مهیار حریری
درس خواندن در ایام عید هنر است و بس !
ماشالله به چنین اراده ی پولادینی :)

پ.ن : لحظه ی سال تحویل + آرامگاه حضرت حافظ = خاطره ای ابدی !
پاسخ:

واقعا هنر است ،ان شاءالله منم از این هنرا داشته باشم' _ '


تا حالا نبودم ،اما حتما عالیه :)

۲۴ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۴۳ . خانم الف .
واقعا چرا فکر نمیکنه قبلا اینو گفته یا نه؟ :|
پاسخ:
نمدونم:|
خدا نکنه آدم بیفته رو مود حرف زدن و خاطره گفتنای تکراری
باور کن هیچ کس نمیتونه اونو از اون وضعیت در بیاره :)
باشد که رستگار شود ... :)

+ هرجا بیشتر حس خوب داری و خوش میگذره
+ خسته نباشی
+ نمیدونم چی بگیری.. چون من آدم درس خونی نیستم :)
+ جالب بود..
+ باشه!
پاسخ:

دقیقا،حتی شده ادامه خاطره رو هم براش بگی اما بازم اداره میده:|

حس خوب ک حرم امام رضایت اما اما اما....

ای بابا،الکی دیگ:))

هوووم...

:)ممنون

عاشق پی نوشت آخرت شدم!!!!! :)))
پاسخ:
:)))
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۰ شِمِلـ ــیا
من فقط یه راه دارم خونه خودمون :))
پاسخ:
ولی من نمدونم مدومو انتخاب کنم:/
خخخخخ
من یه بار یه خاطره واسه یه بنده خدا تعریف کردم....چند وقت بعدش خودش برام همونو تعریف کرد بعد گفت از یکی شنیده یادشم نیس از کی!
یعنی اون خاطره رو از خودم هم بهتر تعریف کردا البته با پیازداغ بیشتر :)))
منم اصلا به روش نیاوردم فقط با لبخند بهش نگاه میکردم :))
پاسخ:

:)))))))))))))

باز خوبه به روش نیاوردی:دی

خوش به حالت خونه تکونیتون تموم شد...ما هنوز دیروز شروع کردیم:(
اگه همت کنیم 2 روزه تمومه ها ولی خب کو همت؟؟
سال تحویلم هر کجا که راحت تر و شادتری همونجا باش دوست جون! :)))
پاسخ:

ساناز حالا خوبه ک تموم شد....اما همه کارارو خودم کردم....دستام نابود شد:/

همت کنیددیگ عه:)))

نمدونم:/

گفت از یکی شنیده ولی یادش نبود از کی!!
بله من یه همچین ادم فهمیده ایم :))
پاسخ:

گرفتم ساناز درستش کردم:))

بعله دیگ دوست خودمی:دی

آخی طفل معصوم...مظلوم گیر اوردن همه کارا رو گذاشتن واسه تو؟
مگه تو خودت خواهر نداری؟؟هااان؟
پاسخ:

همون دیگ:(((((

اگ خواهر منظورت محدثه ،ک باید بگم هنو اتاق خودشم مرتب نکرده

یعنی صد رحمت به من://

۲۴ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۳ ام اسی خوشبخت
همینه که میگن، کم گوی و گزیده گوی چون دُر.
سال تحویل جایی باشید که شاد باشید :)
پاسخ:

اره واقعا

امید وارم:/

من سر شبی:4-5 ساعت خوابیدم لذا تا صبح بیدارم.

عسکری(ع) در حدیثی درباره مضرات پرخوابی برای انسان می‌فرمایند: "هرکه زیاد بخوابد، خواب‏‌های پریشان بیند.

:))
پاسخ:
بله درسته :)

ممنون بابت حدیث :)
امان از این اما ها ...
الکی ؟! نه راستکی واقعا نیستم ..
دعا کن بشم هرچند دیگه آخراشه..


پست عنوان* ::
چند وقته زود میخوابم
هنر کردی :)
پاسخ:
ان شاءالله :)

:دی
اصن بیا همینجا تو وبلاگ سال تحویل :/
سخت نگیر
پاسخ:
باوشه :|

باشه :)
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۱ خانوم فیروزه ای ...
دنبال شدید :)
پاسخ:
ممنونم :)
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۶ مهراد فروتن
یشاپیش نوروز مبارک
:)
پاسخ:
خیلی ممنون !
سال نو شما هم پیش پیش مبارک :)
امان از این تکرارایی که خود طرف متوجه تکراری بودنش نمیشه یا میشه و خودشو میزنه به اون راه
+ پیش من ^__^
پاسخ:
امان :|

+باشه ^_^ قلب قلب قلب :دی
این ادما رو خفه باید کرد :|
من دوست دارم به دردِ دل گوشم کنم ُ کمک هم کنم! ولی اینا دیگه نوبرن -_

+ سال تحویل اونجایی باش که دلت هست!اونجایی که میدونی بهت بیشتر خوش میگذره،بق بقو جان :)
پاسخ:
:|
واااای آره :|

+ممنونم عزیز جان ... ان شاءالله خونه ایم :)
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۸ فرزاد مظهری
سلام...خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم ...خبر از شما دوست :)
پاسخ:
(:
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۸ فرزاد مظهری
سلام...خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم...خبر از شما :)
پاسخ:
:)
سلام
برای معماری کامپیوتر همون کتاب موریس مانو رو چرا نمی خونید ؟
تست نداره البته اما آخر هر فصلش تمرین داره!
پی دی افش هم هست دانلود کنید!
من از روی پی دی افش خوندمش!
پاسخ:

اخه ... میگم یکم استادمون سخت گیر...والا اون کتاب رو هم من تا حالا ندیدم و نخوندم...ولی خودشون گفتن برای مطالب درسی به جزوه خودم اکتفا کنید...مام گفتیم باشه اخه نمیشه چندتا منبعو با هم خوند،برای کناب هم پوران پژوهش گرفتم.

ممنونم:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.