بالاخره معلوم شد! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بالاخره معلوم شد!

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ
به نام خودش ^_^
سلام
حالتون چطوره :))
نمیدونم اما خیلی انرژی دارم ...هر چند تازه رسیدم ؛ اما حال خوبی دارم .
از این حالا برای همتون
در جریان باشید :دی

و این ک بالاخره معلوم شد سال تحویل کجام :دی
خونه خودمون
ان شاءالله :)(:
۹۴/۱۲/۲۷

نظرات  (۱۰)

سلام
:))
پاسخ:
:)(:
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۳ . خانم الف .
سلام
عه منم اونجا هستماااااا :)))))
پاسخ:
آری آری :)))
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۱ نرگـ ــس ...
سلام ابجی خانوم

خوبی؟

فک کنم تو اعتیادت رو ترک کردی.. ولی من تعطیلات که میشه اول برای تفریح میزنم ولی فک کنم بعد از 13 روز تعطیلی عید دوباره معتاد شم:)

چند وقته نبودی چرا؟
پاسخ:
سلام خواهر جان :)

ممنون؛ الحمدالله :)

آره ترک کردم ... یعنی مجبورم :| ... :دی

دوباره مهمون امام رضا بودم ^_^
سلام
هیچ جا خونه خودِ آدم نمیشه :))
پاسخ:
واقعا :)
البته خونه ک مال من نیس :دی
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۱ ماهی سیاه کوچولو
54 تا :/
موفق باشین :)
پاسخ:
بله البته الان کمتر شد :)
ممنون
ان شاءالله شما هم پیروز باشید ^_^
سلام ما هم خونه ایم :)
پاسخ:
خب بسلامتی  :)
پنجاه و چاهااااااااار تا ستاره روشن؟!!!!:-\ :-\ من دیگه حرفی ندارم!
پاسخ:
خودتم جزوشونی :/
من وقتی نیستم همه فعالن :|
:|
پاسخ:
چی شده :|
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۵۸ شِمِلـ ــیا
لایک

:D

(من کلا نظر اتوماتیک برا تو میفرسم )
پاسخ:
:|

:)))

نظر اتوماتیک :|
:-))
پاسخ:
((-:

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.