دیگ آخریشه :) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

دیگ آخریشه :)

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ

سال 1394 از نظر مجازی برای من خیلی پر بار بود ...با وبلاگای خیلی خوبی آشنا شدم ؛ واقعا هم روم تاثیر گذاشتند ...با آدمای خیلی خوبی هم آشنا شدم...از این بابت خوش حالم ...اما امید دارم سال جدید ؛ سال بهتری باشه ؛ منم برنامه ریزیم بیشتر باشه یه کارایی باید تو این سال انجام بدم ،زیادن...

یکی از مهم ترین هاش اینه که باید از خودم شروع کنم و رو رفتارای اشتباهم کار کنم که کم هم نیستن .

تابعدها حرفی برای گفتن داشته باشم ...کمک کردن یه حس خوبی بهم میده ...از هر نوعی ... حتی حرف زدن!

ما به هم دیگ نیاز داریم ... حتی شاید یک کلمه،یک کلمه تو اون شرایط، حال مارو کلا عوض کنه وشاید راهمونو...هیچ فرقیم نداره اونو کی بگه ... پس تو سال جدید حواسمون به حرفامون به اون چیزایی که مینویسیم باشه ... ما از همدیگه تاثیر میگیریم ...کم کم و خُرد خُرد

اونجاست که میبینیم رفتار و تفکرمون عوض شده.

امام علی (ع) میفرماییند:

خَیرُ إخوانِکَ مَن دَعاکَ إلى صِدقِ المَقالِ بِصِدقِ مَقالِهِ وَ نَدَبَکَ إِلى أَفضَلِ العمالِ بِحُسنِ أعمالِهِ؛
بهترین برادرانت (دوستت)، کسى است که با راستگویى اش تو را به راستگویى بخواند و با اعمال نیک خود، تو را به بهترین اعمال برانگیزد.

بنظرم اصلا سخت نیست دوست داشتن آدمایی ک بهت کمک میکنن ... خوبیتو میخوان ... اینجام که پر از آدمای خوب حداقل اونایی که من میشناسم ... واقعی ها هم که جای خودشونو دارن ... میشه بقیه رو هم دوست داشت ... دوست دارم همه رو دوست داشته باشم ، حتی اونایی که ازشون خوبی ندیدم ... کینه معنی نداره ... جز این که خودتم در عذابی ...دعا کن به راه بیاد ؛ ببخشو تمام...وزندگی ادامه داره !

رسول اکرم صلی الله علیه و آله میفرمایند:

لاتَزالُ اُمَّتى بِخَیرٍ ما تَحابّوا وَتَهادَوا وَأَدَّوُا المانَةَ؛
امّت من تا هنگامى که یکدیگر را دوست بدارند، به یکدیگر هدیه دهند و امانتدارى کنند، در خیر و خوبى خواهند بود.

دیگ این که از ته قلبم دعا میکنم ، همه بتونن راه درست رو تو زندگیشون پیدا کنن .

و این که آخر و عاقبت هممون بخیر بشه ان شاءالله

سال خوبی داشته باشید!

+بشنوید ... حس خوبیه

۹۴/۱۲/۲۹

نظرات  (۲۹)

عید شما هم مبارک ....
پاسخ:
عید شمام مبارک :))

البته 20 ساعت دیگ تقریباً
ایشالا که سال خوبی برای همه باشه :)
پاسخ:
ان شاءالله :))
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۵۷ محمدامین فضلی
آفرین
احادیث عالـــــی بودن :)
پاسخ:
ممنون^_^
سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری،موفق باشی.
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی.
پاسخ:
:)
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۲ محمدامین فضلی
میگم ببخشین
دیگ آخریشه ینی چی؟ :|
پاسخ:
پست آخر سال 1394 ... :))
قُدما می فرمایند: در انتخاب هم نشین قدت بُنما زیرا که اگر خویَش(خلقیات) را نگیری بویَش(!) را می گیری!

سال پر خیر و برکتی باشه واست ان شاءالله هم 95 هم 96 هم...
تاااا آخر عمرت عزیزم
در کنار خانواده ی محترمت:)
پاسخ:
درست میفرمایند :))

خیلی ممنونم کوثر جان :*
همچنین برای خودت ... در ضمن اسمتم خعلی قشنگه :دی
سال نو مبارک بق بقو
لیست کارای که میخوای تو سال جدید انجام بدی بنویس مثل من :)
ان شا الله سال خوبی داشته باشیم همه مون
پاسخ:
ممنونم ^_^
نوشتم ... وقت باشه اینجام مینویسم :)
ان شاءالله :)
تو هم‌سال خوبی داشته باشی عزیزم...:-)
پاسخ:
ممنونم زهرای کدبانو ;))
بهارتون خجسته :-)
پاسخ:
مچکرم :-))
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۰۱ کمه جوشیان فر
:|:|:|:|:|
چه جالب... مگه می شه مگه داریم.... در عرض دو ساعت 7 تا کامنت

:)
پاسخ:
|:|:|:|:|:
کمه دیگ نه :)))

آشناهستید :)...البته فک کنم :دی
مبارک ها باشه :)))
پاسخ:
دستو جیغو هورااا :)
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۵ نرگـ ــس ...
به نظر من که رفتار اشتباه نداری.. یعنی من ازت چیزی ندیدم ولی ان شا الله موفق باشی

ممنون همچنین.. احادیث هم جالب و به جا بودن

اجرت با خدا گلم.. التماس دعای فرج
پاسخ:
رفتار اشتباه دارم ... همون ندیدی:)))
ممنونم ازت^_^
خواهش میکنم :)

ممنونم عزیز جان :)
اللهم عجل لولیک الفرج
ایشالا سال 95 بهترین ها رو داشته باشی و عیدت پیشاپیش مبارک باشه عزیزم :))
پاسخ:
ممنونم نگار جان :)
عید بر تو هم پیش پیش مبارک :)
ان شاالله سال عالیی در پیش رو داشته باشی
پاسخ:
ان شاءالله
همچنین برای شما قطره جان :)
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۶ مهدی مهدوی
عید همتون مبارک.
پاسخ:
ممنونم
عید شما هم مبارک
سال نو مبارک
پاسخ:
ممنونم :)
موسیقی فوق العاده بود
نمیدونم چرا!!!
ولی باهاش زیادی ارتباط می گرفتم
انگار برام آشناست از یه حس درونی میگه
پاسخ:
هوم ... واقعا 
منم همچین حسی دارم :)
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۲ چنگیز سیبیل
سلام بق بقو عیدت مبارک :)
پاسخ:
عید تو هم مبارک چنگیز جان
سلامیـ چو بوی خوش آشنایی !

سال نو ، مبارک تر :)

این ، الکی مثلا یک دعوت نامه رسمی است :)

از جایی که شما ، از محدود افرادی هستید که گاهی ، با پست های خودتون ، آدم رو به یاد این میارید که ، "به کجا چنین روانه رود این چرخ زمانه " ، خواستم ، از جناب بق بقو ، دعوت نسبتا رسمی ، به عمل بیاورم ، تا در نظرسنجی نوروز ما شرکت کنید .
چون ، حرف های شما ، خریدار داره و میتونه توی اصلاح رفتار و رسوم ، مفید باشه ...

باب بق بقو :
http://alefha.blog.ir/1394/12/29-2
پاسخ:
سلام بر شما

سال نو شما مبارک ترتر :)

خیلی ممنونم  :)
فک نکنم ها 
ان شاءالله ... میام 
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۶ کمه جوشیان فر
دنیا خیلی کوچیکه
شاید ;-)
.
پاسخ:
خیلی کوچیکه ها اااا خیلی :|
سلااااااااام :)
عیدتون مبارک . خیلی سعی کردم تکراری نباشه :)))) نشد :))
پاسخ:
سلام :)
ممنونم ، عید شما هم مبارک ... از یه لحاظ تکرار نیست.این که شما عیدو تو تاریخ 95/1/1
تبریک گفتید :)))
عیدت مبااااااااااارک
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
سال نوت مبارک(((:
پاسخ:
ممنونم ^_^
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۶ سربازکوچولو ...
سلام،یدتون مبارک انشالله سال خوبی و شادی داشته باشید
پاسخ:
ممنونم
برای شماهم همچنین :)
تبریک میگم وبلاگ برتر شدی
به به :))
شرینی یادت نره اولین نفری هستم که گفتم :)
پاسخ:

*_*واقعا... من نمیدونستم ممنون که خبر دادید.

شیرینی چی بدم؟:))

۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۳ لی لی (لیلی نامه)
:)
امیدوارم نود و پنج برات خیلی خیلی بهتر از نود و چهار باشه:)
پاسخ:

ان شاءالله

ممنونم، همچنین برای شما:))

سلآم :))
وب آسمان آبی (تو گروه این اسمو داشت رو می خوام)
:*
ممنون
پاسخ:
سلام :)
همین جاست ، همین جاست ... خوشآمدید!
*:
خواهش میکنم :)
عزیزم
پس تو آسمان آبی هستی؟
ممنووووووون
:*****
پاسخ:

عه مگه نمیدونستی:)))))

فدایت :****

سال نو مبارک :) البته یه کم دیر اومدم
پاسخ:
مبارکا ،تارا هااااا:))))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.