اِتمام رنگ آمیزی :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

اِتمام رنگ آمیزی

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ
سلام ؛
حال و احوال ... ان شاءالله همگی رو به راه باشید :)
مستقیم برم سر اصل مطلب که ادامه پست قبل ..
تجربه خیلی خوبی بود و کمی سخت
به نظر من قسمت های سختش مربوط میشه به رنگ زدن سقف و استفاده از رنگ روغن این قسمتا واقعاً پدر درآور هستن
کسایی که مثل من تجربه اولشون هست روز اول مچ دستشان داغون خواهد شد (برا من که واقعاً بد درد گرفت ، حتی نمیتونستم بخوابم ) خوبه دستِتونو از اول با یه چیزی ببنیدید ...کتفتونم درد خواهد گرفت
ولی در کل رنگ زدن عالیه خصوصاً همزمان با خودت شعر یا دکلمه  بخونی اتاق خالیه اکو دار میشه صدات :دی
خب حالا هر چی هست اتاقم خیلی صورتی شدش :)) شبیه اتاق نوزاد شده :دی
عکس 1
البته پریز هارو هم رنگ کردم این عکسا قدیمی هستن
 این موجی شدن دلیل داره ؛ دلیلشم شاهکاری بود که زدم و ازون خط مورد نظر فرضی بالاتر رفتم :دی ... برا درست کردن خراب کاری پیشنهاد موجی بودن رو دادم :)) ... خیلیم بد نشد :|
(اگه آبی میبود خیلی بهتر بود فک کنم ...آخه موجم داره مثل دریا میشد )
همین و پایان پروژه


+چرا من یه خواننده از بندر عباس ندارم , واقعاًچرا چرا ... من یه خواننده از بندر عباس میخوام :|...اگ خواننده از بندر عباس دارید به وبلاگ من راهنماییش کنید لطفاً
۹۵/۰۴/۱۹

نظرات  (۲۵)

خیلی هم خوب و خشکل !:))
صورتی قشنگی شده :)
تا سقف کامل رنگ زدی آیا ؟!:O
پاسخ:
ممنونم :))

آری رنگ زدم :)
بسیار عالی
خسته نباشید :-)
پاسخ:
ممنون
سلامت باشید:)
خبری نو در راه است
بی‌لایک
اتفاقی منحصر به فرد در وبلاگ بیان
Blike.blog.ir
پاسخ:
یعنی اون خبر از خبر تموم شدن رنگ آمیزی اتاق منم نوتر آیا O_o
:)))



موفق باشید!
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۵ کتایون دولتشاهی
سلام عزیزم وبلاگت ومطالبت عایه.من دنبالت کردم تو هم منو دنبال کن لطفا عزیزم بیا تو وبلاگم و رو کادر سبز رنگ ک نوشته دنبال کردن کلیک کن
پاسخ:
سلام همسایه جدیدم :)
ممنونم
:)
وای دمت گرم بابا خیلی خوبه شده :))))
بیزحمت بیا اتاقم منم رنگ بزن :دی
پاسخ:
قربونت ؛ ممنونم :))

باعشه ؛ کی بیام برای بستن قرار داد :دی
رنگش قشنگه!
ولی موجاش هماهنگ نیست :\
دریای صورتی رنگ :دی
پاسخ:
اوهوم
مگ موجای دریا هماهنگ :/

:دی
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۲:۱۷ محمد حسین
خیلی قشنگ شده مبارک ها باشه:دی

بندرعباس چه ویژگی خاصی داره عایا؟!
پاسخ:
خیلی ممنون:دی

نمیدونم ؛ ولی تقریباً از همه جای ایران خواننده هایی هستن اما از بندر عباس هیچی :|
کلاً بندر عباس خیلی خوبه با این که یک بارم تا به حال گذرم  اونجاها نیافتاده ولی دوستدارم مردمشو ^_^ ... آدابشونو و فرهنگشون و...
من اگه رفتم بندر عباس، از اونجا برات کامنت میزارم :|
حالا یه عکس از شاهکارت میذاشتی خب!
پاسخ:
نه من یه بندر عباسی اصیل میخوام :))

شاهکار که دیدن نداره :|
سلام
خسته نباشیییییی
بابا دمت گرم
برای تجربه اول خیلی خوبه
پاسخ:
سلام
مچکر :)
البته بهم کمک هم کردن ؛ تنهای تنها نبودم .
اگه اون موجو ابی میکردی خیلی توپ میشد..:))
با یه آهنگ از حامد پهلان..:))
مرتب رنگ زدی، مبارکت باشه..:)
پاسخ:
آره اگه آبی میبود خیلی عالی میشد :))

ممنونم :)
خواننده از بندرعباس؟
پاسخ:
آری بندر عباس ؛ سراغ داری؟؟؟:))
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۹ ♥ محجبه ♥
خسته نباشید ;-)
پاسخ:
قربانت
سلامت باشی :)
جالب شده :))
چرا همش رو رنگ نزدین و نصفه و نیمه و موجی؟ طرح جدیده؟! :دی
پاسخ:
آره مدل جدیدِ:دی

همه رو رنگ زدم منتهی بالاش رنگ پلاستیک کم رنگ
پایین رنگ روغن و پر رنگ تر از رنگ پلاستیک :)

+پایین رو رنگ روغن زدم چون معمولا پایین خیلی بیشتر در دسترس هست و امکان خرابی و کثیف شدن هم بیشتر ... وگرنه همه رو رنگ پلاستیک میزدم :)
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۷ ههـــ ـــــ
سلام خوبید ان شاالله
خیلی هم خوب شده
کنکورمون این هفتس دیگ دعا کنین خراب نکنیم
خواننده از بندرعباس :/
پاسخ:
سلام ، الحمدالله
ممنونم
ان شاءالله که به خوبی تموم میشه .. راحت شید :))

آری بندرعباس :|
:)))))
ما یه مدرسه رو کاملا رنگ کردیم :)
خواننده از بندر عباس؟
نیس :/
من قبول نیستم؟نزدیکم به اون دوربرا یکم :دی
پاسخ:
چرا اولش میخند ://
به به خیلیم عالی :))
ای بابا :|

نه  فقط بندر عباس
اگه خیلی لازمه من بگم بندرعباسیم :)))

قبلا نظرمو گفتم راجع به رنگ آمیزی 😊
پاسخ:
نه من یه بندرعباسی اصیل مبخوام :|

الکی میگی کی گفتی :|
:))
بابا ایووول بهت امیدوار شدم شدیییید :))
پاسخ:
^_^
قربونت
خوبه.. برا بار اول خوبه.. خسته نباشی بق بقو جان..
راس میگی اگه ابی میبود فوق العاده میشد
D;
مبارکه
پاسخ:
ممنونم سرورجان
اره آبی یه چیز دیگس :)
قربونت
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۹:۲۴ مهراد فروتن
سلام
خسته نباشید
خیلی تجربه ی خوبیه این تجربه ها
پاسخ:
سلام
سلامت باشید
اوهوم :)
یعنی قشنگ گند زدی به اتاقت اینو میتونم بگم بهت:|
فک کن از بند عباسم چیکارم داری؟ هان؟:|
پاسخ:
یعنی منم با تمام وجود میتونم بگم نظر لطفته :|

اصلاً راه نداره فقط بندر عباسی :|
فک کنم نظرم تو پست قبلی منفجر شده ، ولی من که گفتم آبی !
اصن بنفش !!
+خلاقیا :)
پاسخ:
:)))
+ممنون:)
عه یافتم نظرمو :))))))))))
چرا همه خواننده میخوان از شهرشون !
از بندرعباسی دیگه؟
من که از اصفهانم هیچ حسی به اونایی ک اصفهانین ندارم :/
:|
پاسخ:
نه بابا من کجا بندر عباس کجا :)
من اهل خراسانم (رضویی)؛شهرستان ...
چقدر قشنگ شده!!!
این کاره ای ها ;)
خواننده دارم از بندرعباس، ولی اصالتا همشهری خودتونه
پاسخ:
ممنونم :)
نه بابا :دی
واقعاااااااً ... همشهری منم هست !!!!! چقد خوب بگوش یه سر بیاد اینجا :دی
یه سلام و اوال پرسی داشته باشیم :))

ولی بازم بندی عباسی اصیل یعنی نیست :|
خیلی قشنگه بنظرم :) مبارکه
پاسخ:
قربونت ممنونم عزیز جان :)
آفرین من به تو افتخار میکنم دوستم :)
پاسخ:
قربونت ... :**

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.