حلقه کتاب :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

حلقه کتاب

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ


تو بازه زمانی دانشگاه به مدیریت یکی از استادامون یه حلقه کتاب راه اندازی شد که در هفته یک روز بود.
نوع کار اینجوریه که هر هفته یک کتاب(یا قسمتی از کتاب )مشخص میشد که بچه ها  بخونن و بیان دربارش صحبت کنیم ... نتیجه کار خیلی عالی و با یه انرژی مثبت بود.
همه بچه نظرشونو راحت میگفتن حتی بعضیا کلاً از پایه مشکلات ریشه ای  اما بازم راحت بودن و همدیگرو قانع میکردن .(تجربه و برداشت ها خیلی جالب بود)
 به خاطر همین من گفتم این روال تو تابستونم بر قرار باشه و به فرماموشی سپرده نشه و همین که کتابم بخونیم .
اینجا آدمای با تجربه و کتاب خون زیاده ...
میخوام این کارو انجام بدم هر هفته درباره یک کتاب پست بذارم (اگه بشه ان شاءالله)و نکته های جالب برداشتامو بنویسم .
داخل پرانتز:کتابایی که انتخاب میشد ، چالشی بودن :) ... منظورم خیلی میشه بحث کرد.
حالا این موضوع رو اینجا گفتم که اگر کسی مایل بود کتاب بخونیم و بحث بنماییم :)

نظرات  (۱۱)

موفق باشید :|
پاسخ:
شما خوب هستید ؟

چه اینجوری ":|"
با لبخند وارد شوید :دی

سلامت باشید.
(:(: من هستم فقط کتابایی که دسترسی بهشون اسون باشه
پاسخ:
^_^ به به
اوهوم ... من خودم اگ لینک رو میذارم؛ معمولا در دسترسه :)
چیز خوبیه!
یا علی
پاسخ:
قربونت
یاعلی :)
سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار خوبی داری.
انشاالله همیشه موفق و پیروز باشی
پاسخ:
سلام :)
لطف دارید
ان شاءالله؛ همچنین برای شما
چه باحال !
حتی اگر خودمم نظری نداشته باشم دوس دارم نظرات بقیه رو بخونم !:)
پاسخ:
آری :)
از بس خوبی  ؛ ممنونم :)
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۹ روشــنا ...
سلام
تازه واردم ولی نظر مثبت خودمو اعلام میکنم! علی الخصوص قسمت بحث کردنش ک پایه ام اساسی!!
پاسخ:
سلام
همه تازه واردیم  ;)
چقد عالی :)
کتاب.. خونه ما کتابخونست
پاسخ:
چه خوب پس میتونی تو پیدا کردن کتابای قشنگ کمک کنی :)
اول سلام
دوم فک نکن سر قولم نموندم یهویی یه مسافرت پیش اومد کاملا غیر منتظره نتونستم از دوستم در مورد طرح های اتاقش بپرسم که ایشالا میپرسم
سوم بهم سربزن:)))))))
پاسخ:
سلااااام
میدونم عزیز جان ...ممنونم ...دیدی عکسای اتاقو گذاشتم ها یه نگا بنداز :)
زدم ...زدم ... :)))
عه دیدم اتاقتو
چه خوب شده
تبریک :)
پاسخ:
ممنون^_^
جای تو و پرستش خالی بود :دی
یه کار مفید تو عمرت کرده باشی همینه!:))
منو که میشناسی پایه ی کل کل تو همین چالشام...
پاسخ:
آخ جون :دی
منم که دیگ بهتر میناسی ... پایه جواب دادن چنین بحثاییم ...
حالا میتونی بخونی دیگ نه تا 5 شنبه .. کمه راحت و سریع خونده میشه شاید اگ وقت بذاری کلاً 4ساعتم نخواد86 صفحه
اره بابا میتونم
من یه رمان رو یه روزه تموم میکنم ینی از پس 85 صفحه برنمیام؟
پاسخ:
چرا حتماً برمیای :)
هویجوری گفتم:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.