جوجه تیغی سر راهی :| :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

جوجه تیغی سر راهی :|

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۳ ب.ظ

سلام

آه از این روزای پر از خستگی ...

من هنوز خوابم درست نشده ؛ تو ماه رمضون تا سحر بیدار بودیم الان همه خواباشون به حالت اول برگشته مال من هنوز همنجوریه :|

بعد جالبیش اینه که صبحام خیلی دیر بیدار شم 9 :/ ظهرام نمیخوابم :/

امروزم 3 صبح خوابیدم ساعت 6 صبح با ذوق کردنای مامانم بیدارشدم که

چی شده چی شده :||

ببنید که دیگ چقد مامان من ذوق کرده بود من از خواب شیرین بایه بار گفتن اسمم بلند شدم ببینم چه خبر (اصلا هم فضول و اینا نیستم :|)

حالا چه خبر بود بله یه مهمون جدید

ایشون بودن

همیشه برام سواله چرا اینقد مامان من جوجه تیغی دوست داره :|... آخه خیلیم ناز نیست :|

من :از کجا آوردیش ؟

هیچی سر کوچه ،هی از این ور خیابون میرفت اون ور خیابون ، منم راهنماییش کردم تو کوچه بعدشم آوردمش خونه :دی

من :)))))واقعاً

باور کن !


بله ایشون فعلاً تو حیاط خونه ما هستن ببینیم چی میشه دیگ ... الان برا خودش خونه درست کرده زیر زمین:))

+این آهنگ رو هم خیلی دوست دارم ... یاد خاطره های خوب و آدمای خوبی میفتم :) ...بشنوید


۹۵/۰۴/۳۱

نظرات  (۳۶)

خخخ من هنوزم بیدارم تاسحر
پاسخ:
خب این بده ... باید خوابید اون موقه رو ساعتای 5 به بعد بیدار شد تازه :|
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۹ کتایون دولتشاهی
سلام گلم لطفا منو دنبال کن
پاسخ:
:|
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۴ دخترمهتاب ...
خخخخ
الهی
پاسخ:
:)
جوجه تیغی مفت :| ، من یه بار با برادرم یه جوجه رو دیدیم لا نرده ها خونمون گیر افتاده بود نگهش داشتیم یه روز رفتیم خونه مامان بزرگم دیر برگشتیم خونه مرده بود :|
پاسخ:
آره خب اینم میشه :))
ای بابا ؛ خب اونم میبردینش :|
این قضیه مال شیش هفت سال پیش بود از اون موقع تا الان همچین موقعیت های مفتی برام پیش نیومده :|
پاسخ:
:)
دیگ باید از همون موقعیت خوب استفاده میکردید :|
گرما زده پسه کلم نخوندم متنو هووووووف خیلی گرمه والا O_o
جوجه تیغیو دیدم اما، با جوجه تیغی های اینجا فرق میکنه، مال ما چاق ترن صورتاشون -_-
:)
پاسخ:
بابااونجاها که باید هوا خوب باشه!!!!!
باز جای مارو بگی ..کویر :|
عه ...بنظرم چاق تر باشن خوشگل ترن :))
اوخی!
از مار و عقرب که بهتره :)
پاسخ:
100% بهتره :))
منم جوجه تیغی دوست دارم اما نه به اندازه مامانم :|
چقدر جالب :))
پاسخ:
:))
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۱ محمد حسین
عه :| مگه کجا زندگی می کنید که تو محلتون جوجه تیغی تو خیابون هاش داره؟!؟!
بانمکم هست پسره یا دختره حالا؟
چند سالشه؟!:))

غذا بهش بدید نمیره از گشنگی اون دیگه مهمون شماست الان:دی
والا...
پاسخ:
:))) توی یه شهرستانی به نام ******:دی
این یه مورد نادر بود ... برا همین منم اولش باورم نشد . نمیدونم چجوری سر درآورده از تو خیابون اونم روبه رو کوچه ما ولی مامانم دیده بی کس و کار آوردش خونه :)

دیگ نمیدونم دختر یا پسر ما از صبح ندیدمش رفته تو زمین مامانم میگه شبا میان بیرن .
بزارید میرم میپرسم خبرشومیدم :))


غذا ... باید خودش یه چیزی پیدا کنه از تو حیاط دیگ :|
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۳ بهار پاتریکیان D:
واییی گوگولیه چقدر *.*
پاسخ:
اوهوم ^_^
عه اینو نگا!
نازش کن D:
پاسخ:
باید ازدور نازش کرد :دی
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۷ محمد حسین
http://www.drmokaram.com/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=37

اینجا توضیحات کاملی داده در مورده جوجه تیغی نوشته هندونه و خربزه هم دوس دارن :دی
پاسخ:
خیلی ممنون :)
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۱۲ ♥ محجبه ♥
احساس خوبی به جوجه تیغی ندارم :|
ولی تاااا دلت بخواد عششق لاک پشتم :)))
پاسخ:
من جوجه تیغی دوست دارم ... لاک پشت رو هم بیشتر تر :))
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۱۷ ♥ محجبه ♥
لاک پشت هم تو رو دوست داره آجی :))
پاسخ:
^_^
جوجه تیغی زیاد داشتم:|
پاسخ:
مثلاً چندتا :|
خار هاش رو نمیپراکند؟؟ :))))
منم دوس دارم
پاسخ:
نه ... برا خودمم سوال بود ..خیلی آروم بود فقط وقتی میگرفتیش خودشو گوله میکرد:))

:)
اخی چقده نازه :)))
منم جوجه تیغی دوس دارم :))
پاسخ:
:)))
اونم حتماً دوست داره :))
منم خوابم هنوز تنظیم نشده و داغووووون :)
چه نازه این ...یاد یه لاک پشتی افتادم که داشتیم و خیلی ناز و ملوس بود اندازه یه بند انگشت بود طفلی
پاسخ:
میدونم;))

^_^...آخی من خیلی لاک پشت دوست دارم :)
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۸ اسپریچو ツ
چجوری جوجه تیغی با اون ابهت سرراهی شده؟:دی
پاسخ:
کارای خدارو میبینی :دی
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۸ اسپریچو ツ
عکسشو دیر دیدم
چه نازههههههه ^_^
پاسخ:
نازی از برای توست ~_^
مثلا 30تا:|
شایدم بیشتر:|
پاسخ:
خب چیکارشون میکردی ...که اینقدر جوجه تیغی داشتی :|
من یه سری باغ وحش جوجه تیغی دیدم خیلی بزرگتر از این بود.
این احتمالا بچه جوحه تیغیه
پاسخ:
آره خب شایدم ..
اما بستگی به نژاداشونم داره فک کنم :)
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۴ ام اسی خوشبخت
سلام
مادرخوش ذوقی دارید، خدا حفظشون کنه :)
تا حالا جوجه تیغی ندیدم
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم :)
:)
جالب بود قیافش :))

+
من بلافاصله بعد ماه رمضان خوابم درست شد! یعنی اون دو سه روز تعطیلی کار خودشو کرد :))
پاسخ:
:))

چقد خوب ... برا من اصلاً داغون ...من موقع امتحانام همین بود وضعم :|
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۲ آبان دخت ...
خواب :| من هیچ وقت یه برنامه خواب درست و حسابی نداشتم :|

+ جوجه تیغی؟؟؟؟؟؟؟ :/ از بس نازه لابد :/

حیوونای کوچولو دوست دارم ولی ^__^
پاسخ:
ای بابا :| ... منم همینظور ... تقریباً میتونم بگم هیچوقت :|

+آره با وجود تیغاش قشنگ نرمیش مشخصه :)) ولی درکل میتونم بگم موجود جیگریه :دی

اوهوم مثلاً گنجشک، خرگوش ،جوجه، بره،بزغاله، ... کوکب:)))
دیگه تو کاریت به اینا نباشه بیا بنداز اینو بیرون به نشانه تلافی از مامانت:|
پاسخ:
نه من خودم عاشق شدم تازه :دی
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۷ ههـــ ـــــ
خوشمان می آید ^_^
پاسخ:
^_^
از درس و مشق چه خبر؟
پاسخ:
الحمدالله خوب بود ترم بهمن ... دیگ منتظرم مهر بیاد .
ترم تابستونیم برنداشتم :)
آه
واقعا آه
میدونی آه یکی از نام های خداست؟
پاسخ:
آه :)

نه نمیدونستم
جوجه تیغی ها بامزن😊
پاسخ:
آره خیلی ^_^
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۹ آبان دخت ...
منم :|

آره مخصوصا تیغاش :دی جیگر...یاد کلاه قرمزی افتادم :دی

:: الان بزغاله کوچولوئه؟؟؟ :|
:))))
پاسخ:
خیلی جیگرو دوست دارم ^_^

آره دیگ :|
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۰ آبان دخت ...
جیگر...ببعی...اصن عشقند :)))

بزغاله با اون هیکلش کوچولوئه بق بقوووو؟؟؟کوچولوئـــــه؟؟؟ :|
پاسخ:
آره ...خیلی ^__^

یعنی تو دلت میاد به این بگی هیکل:|
http://www.biacafe.ir/wp-content/uploads/2015/04/biacafe.ir-378.jpg
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۱ آبان دخت ...
اوخی اوخــــــــی چه نازه این بزغالهه :)))))))
ولی خب در مقابل جوجه تیغی و خرگوش و... هیکلی به حساب میاد :/
پاسخ:
جیگریه برا خودش :)))

من مقیاس اندازه گیریم برا هر حیونی متفاوته برا همینم میگم بزغاله هیکل نداره :))
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۰ آبان دخت ...
یــس :))

باشه پس با مقیاس تو جلو میریم...ای جان..چه بزغاله ی کوچولو موچولوی اکولی پکولی :))))
پاسخ:
:)))
آره گوگولی مگولیم هست :دی
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۲ آبان دخت ...
و مثلا گوگوری پگوری...فنجون و قوری :)))))
:دی
پاسخ:
واااای خدا :))
اصن هر چی تو بگی
فنجون و قوری :)))
واای من عاشق جوجه م فرقی ام نداره چه مدلی باشه :))
این جوجه تیغی هم به نظرم خیلی جیگر بود!
پاسخ:
:دی
جوجه تیغی میخواد بوست کنه :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.