85صفحه اول کتاب "بیشعوری" :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

85صفحه اول کتاب "بیشعوری"

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۶ ب.ظ

خب اول بگم عجب کتابی بودش :|

و این که

I am بیشعور:)

تو این کتاب نویسنده تو فصل اول از یه شخص به نام "فِرِد"صحبت میکنه که یک عدد بیشعور به تمام معنا هستن و تحت درمان .

داخل پرانتز:این کتاب نکته هاش بسیار زیاده و اگه من بخوام اینجا بیارم خودش چندتا پست میشه برای همین خیلی خیلی خلاصه میگم دوستانی که مطالعه کردن ،بعضی قسمتایی که براشون جالب بوده تو کامنتا شون بگن خیلی عالی میشه .

بریم فصل 2

فصل 2 هم باز مثال از چندتا شخصیت دیگ هست که دچار بیماری بیشعوری شدن و بازم تحت درمان

[آلکسیس40ساله][هوبرت 9ساله][والتر کشیش]

گفته شده بیشعوری افراد کاملا متفاوت واقعاً هم همینطور و بنظر من هیچ دونفری شبیه هم نیستن پس روش هایی که خودشونو درمان کنند هم شبیه هم نیست میزان این بیشعوری هم کاملاً متفاوت که در ادامه بیشتر توضیح داده

فصل 3

تعریف بیشعوری :تا به حال هیچ تعریف دقیقی براش گفته نشده یعنی نمیتونن تعریف دقیقی بگن چون بیشعوری یه رفتاراییه که وقتی دیده بشه از طرف اشخاص اونجا قشنگ خودشو نشون میده "دیدید ناخداآگاه به طرف میگید بیشعور اینا این همونه :دی"

نشانه های بیشعوری ... عکس

پرسیده واقعاً بیشعوری مرض ؟ گقته صدرصد مرض هستش و حتماً هم باید درمان بشه وگرنه واگیر داره بد جور و امکان داره حتی بیمار حالش بدتر هم بشه (من که تصمیم گرفتم خودمو درمان کنم :|)

سوال :آیا شما تا به حال مثل یک بیشعور رفتار کردید؟

فصل4 کتاب

فصل 4 بنظر من تا اینجایی که خوندم بهترین فصل هستش چون اونجا قشنگ خصوصیات بیشعور ها رو میشه فهمید :)... من تو این فصل بود که مطمئن شدم بیشعورم :)

مطالب رو نمیارم چون طولانی میشه فقط تیتر وار

برخی از خصوصیات بیشعور ها

مراقبت خواهی،اعتماد به نفس،سرکوبی،تهاجم،تعصب فکر ، وقاهت،تسلط داشتن بر دیگران ، شادی و شوخی،انکار، اعراب،عشف ، فداکاری، ارتباط*، گوش دادن،رواداری و مداراو...

*:البته یکی از دوستان یه زمانی برام دقیقاً همین قسمتو فرستادش و من میدونستم ولی فک نمیکردم واقعاً بیشعور باشم :|

فصل 5

درباره شدت بیشعوری گفته 1-بیشعور تمام عیار ... حالا کتابو بخونید پی میبرید که چقد بیشعورن این آدما :|

2-یه درجه خفیف تر بیشعور تمام عیار بیشعوریه که گه گاهی میگیره

3- بیشعور آب زیرکاه  خودش 2 نوع خوش رو ترش رو ...

با محاسبات انجام شده بیشعور خوش رو هستم ... شایدم ترش رو :|

فصل 6

بیشعور اجتماعیو بررسی کرده و ادعا کرده که تشخیص این بیشعور ها بسایر کار سختی است .

فصل 7

بیشعور تجاری مورد بررسی قرار گرفته

خب این از خلاصه کتاب اما

من باید دوباره بگم درست که همه ما قبول میکینم که بیشعوریم (شایدم بعضیا قبول نکنن)اما اینو باید مطمئن باشیم که دلیلی نداره که تمام اون شرایطی که تو کتاب رو گفته دارا باشیم شاید مثلاً من به این علت پذیرفتم بیشعورم که توی هر خصوصیتی از بیشعور ها من شاید یک دونه رو داشته باشم شایدم نداشته باشم .

پس دوز بیشعوری فرق داره درمان هم همینطور :)

+یه نکته دیگه هم بگم این که ما اینجا باهم دعوا نداریم ؛ صحبتای منم یا هر کسی دیگ تو این پست رو برای هیچ گروه ، فرقه ،مذهب و... خاصی نیست . کلا همه با هم دوست و همسایه ایم پس از دست هم ناراحت نشیم .لطفاً
:)

+آرزوی سلامتی !

۹۵/۰۴/۳۱

نظرات  (۸)

اوخ تو هم خوندیش؟
من 3 بار خوندمش
خیلی عشقه خخخخخخخخخ
من بیشعور نیستم خخخخخخخخخخ
پاسخ:
دیگ عزیزم تو سه بار خوندیش
توقع بیشعوریم داری :))

آره خیلی کتاب عالیه :)
/: نخندم ... بیشعورنباشم
پاسخ:
اِوا
کی گفته نخندی :)؟!؟!
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۱ دخترمهتاب ...
پس برم بخونمش
خخخخ
پاسخ:
آره حتماً بخونش :)
keep calm
and just
بیشعوری :|
پاسخ:
آروم باش
وفقط بیشعوری :|
؟؟
یه همچین چیزی :|
پاسخ:
اوکی :)
سلام
بله کتاب خوبیه
اما چه فایده اونی که شعور داره کتاب و بخونه
بیشعوره نمی خونه ...!!!
پاسخ:
سلام
:)
آره اینم حرفیه ... خیلیا این کتابو نمیخونن ....
من جلد دوش رو دارم:))))
بیشعوری تا همیشه
پاسخ:
عه چه جالب
پس کتب بعدی جلد دو رو بخونیم :))
من دیروز تونستم تمومش کنم
نمیدونم نگاه من به خصوصیاتی که مطرح کرده بود خیلی غلیظ بود یا اینکه اون خصوصیات واقعا غلیظ بودن!!
مثلا من میتونم بگم جز بیشعورها نیستم! چون طبق تمرینی که داده بود من فقط به 15 رسیدم!!( ی همچین شخصیتی هستم من :دی )
به نظرم دید ادمها تاثیر زیادی داره توی خوندن این کتاب.
قسمت توضیح خصوصیات بی شعوری رو دوست داشتم :)
پاسخ:
خوب منم  20 اینا بودم ولی خب اینم یعنی بیشعوری دیگ :))..وگرنه باید صفر میبود :)
ولی این درصد بیشعور ی خیلی کمه خیلی ...
اوهوم موافقم و همچنین اون برداشتی که از متن میکنند

:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.