عنوان این پست آزاد :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

عنوان این پست آزاد

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

لقمه ای که مامانت برات درست میکنه تا بخوری با لقمه ای که خودت درست میکنی به ظاهر شبیه مامانت ؛ زمین تا آسمون مزش فرق داره ؛ چرا شو هم هنوز دانشمندا کشف نکردن :|


لذتی که در خوردن آب؛ به این صورت که دَر یخچالو باز کنی شیشه مورد نظرتو برداری و همون جا با شیشه آبو بخوری (دَر یخچالم باز) دَر ؛ دَر یخچالو باز کردن و شیشه مورد نظر رو برداشتن و دَر یخچالو بستن و لیوان مورد نظر رو برداشتن و آب توش ریختن و خوردن و دَر یخچالو باز کردن و شیشه مورد نظر رو سر جاش گذاشتن .... و از همه مهم تر لیوان را شستن نیست !


نمیدونم تا به حال این لذت رو هم تجربه کردید یا نه؛ وقتی مسواک میزنید تو خونه راه برید و گه گاهی هم اظهار نظر کنید

داخل پرانتز :این کارو زمانی بکنید که میزان خمیر دندونی که رو مسواکتون میزنید کم باشه ... چون من تضمین نمیدونم اگ این کارو با خمیر دندون زیاد انجام بدید واکنش خانوادتون چیه:دی


و یه تفریح سالم دیگ وقتی وضو میگیرید , دستای خیستونو بزنید به صورت یکی از اعضای خانوادتون(اگ تولاک خودشونم بودن دیگ چه بهتر) و بعدشم به سرعت نور فرار کنید که مبادا یه پارچ آب روتون خالی بشه :)

داخل پرانتز:این کارو میتونید هر وقت که دستاتون خیسه انجام بدید اما در حالت اول که گفتم میتونید یه دلیل دلگرم کننده به شخص که صورتش خیس شده بدید این که : تو الان متبرک شدی باید از من تشکر کنی که از آب وضو کشیدم به صورتت ..نوچ نوچ قدر نشناس :دی


+یه چیز دیگم که  تازه کشفش کردم اینه که وقتی بهتون میگن بیاا غذا *بخور برو مثل بچه آدم بخور ، نگو سیرم :|... دو دقیقه بعد گشنت میشه اما غذایی در کار نیست :|

+بابک جهان بخش یه آهنگ خونده ؛ دوسش دارم خصوصاً اون تیکه که میگه حالم خرابه برام دعا کن خیلی دوست دارم .

+خیلی نیازمند دعا هستم خیلی ...

* :شام ،ناهار،صبحانه

۹۵/۰۵/۰۴

نظرات  (۳۳)

۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۲ بهار پاتریکیان D:
مرسی که پوکیدم =)))
پاسخ:
قربونت :))
کارهای لذت بخشی به نظر میان :))
پاسخ:
آره اصن لذتی که در آزار و اذیت خانواده هست در هیچی نیست  :دی
تجریبات گران سنگی بود که معلوم بود حاصل سالها عمره :))))

اصن این پست شما رو باید تو کتب درسی آورد و روش بحث کرد حتی :دی

والا...
پاسخ:
واقعاً... آخه شما کجا دیگ این تجربیات رو پیدا میکنید :دی

باید معلمای با تجربه هم به بچه ها آموزش بدن که قشنگ ملکه ذهنشون بشه :))
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۴ آبان دخت ...
اون قضیه مسواک :))))) آره :))))))


پستت بسی خوب و جلبناکی بود...مرسی :))

:: و دعات می کنم :)
پاسخ:
عه پس یه با تجربه داریم :))))

قربونت ^_^

خیلی ممنونم :)
اصن باید مثل کتب اندیشه و وصایا که پاس کردنشون تو دانشگاه اجباریه ، جزو دروس الزامی بشه :دی

والا...
پاسخ:
دقیقاً ... احسنت برادر :))
:)))
خیلی جالب بود
ممنون که شادمانمان کردید
همه اینا به کنار
لذتی که بچه بودیم سر ظهر زنگ خونه هارو میزدیم فرار میکردیم به کنار :))
من بعدا یک پست برا همین میزارم :))
پاسخ:
:))
خواهش میکنم
آره اونم هست من یادمه فقط بایه خونه این کارو میکردم :دی که اونم قضیه داره :))
چقد خوب حتماً بذارید :)
من مورد دومو هیچ وقت انجام ندادم چه بچه خوبیم من اخه ^_^
پاسخ:
خیلی خیلی نازی نازی ^__^
اون مسواکه منو یاد کارای خودم انداخت
از بین دندونام راجب زود ازدواج کردن داداشم نظر میدادم
بعد همه هی نگا میکردن به دهنم میگفتن چی؟؟؟؟؟؟
من دوباره تکرار میکردم باز میگفتن چی؟؟؟؟؟
وهی روز از نو روزی از نو :)))))))))
اخرش دیگه محلم ندادن رفتن ب کار خودم رسیدم :/
پاسخ:
:)))) چجوری یعنی
آخه کار سختیه :))
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۸ آبان دخت ...
یـــس :)))

فدایت بشوم آخه :*
پاسخ:

اصلاً این تجربه ها لازمه حیات:دی


خدانکنه عزیزم:*

چشماتو وا کن ، منو دعا کن..
چشم
عاشق این اهنگم
پاسخ:
اوهوم عالیه...ممنونم سرور جان:)
یه بار داشتم اب میخوردم دیگه آخراى لیوان آبو نمیتونستم بخورم دیدم بریزم دور اصراف میشه رفتم تو حیاط ریختم رو برادرم! و اصلا حواسم به اون شلنگ آبى که کنارش وایستاده بود نبود :|
پاسخ:

میگم با یخ هم امتحان کنید ، کار دیگ یه وقتایی ته لیوان یخ اضافه میاد بندازید تو یقه کسی:|

حالا عب نداره تجربه میشه برا دفه های بعد دیگ کار بلد میشید:|

باشه باشه !:دی
پاسخ:
حتماًهاااا:))
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۸ ام اسی خوشبخت
پیشنهادات خوبی بود :)
بروی چشم :)
پاسخ:

خواهش میشود قابلتونو نداره:))

چشمتون بی بلا ان شاءالله:)

اون دستای خیس همیشه روی ِ من خالی میشه ! و من الله توفیق !
پاسخ:
منم تجربه داشتم زیااااد:))
اون تیکه مسواک رو اگه جلوی مامانم انجام بدم خیلی عصبانی میشه :دی

+حتما دعا میکنم عزیزم :)
پاسخ:
اوهوم برا من همه بدشون ولی منم میخوام بدشون بیاد دیگ :))

+ممنونم عزیزم :)
خخخخ
من همیشه اون مورد وضو رو انجام میدم
خیییییلییییییی حال میده :
پاسخ:
اصن لذت بخشه :))
من یه بطری جدا گذاشتم تو یخچال که دیگه نرم هی تو لیوان بریزم بخورم همونو سر میکشم:|
پاسخ:
خب منم تقریباً همینجوریم دیگ یه بطری برا خودم دارم :|
ولی مشکال اینه در یخچالو باز میذارم :/
:)))))خیلی کیف میده!
به جز مورد مسواک که خودم روش حساسم بقیه رو منم انجام میدم :)
اینکارو هم انجام بدید خوش میگذره بهتون:
وقتی یخ دارین برمیدارین یه تیکه ش رو تو یقه ی بقیه بندازین و یه کاری کنین نتونه در بیاره!
آآاای حال میده کلی بالا پایین میپرن:))
پاسخ:
آره
سانازی اون پیشنهادم دادم تو جواب کامنت "آرین :)" گفتم
خوشم میداد که تو هم اهل آزار اذیتی مثل خودم :)))
میگم کارای دیگه ت رو هم رو کن!
تو مدرسه که منو حسابی حرص میدادی مخصوصا سر قضیه ی زیپ چکمه م :))
پاسخ:
عه نکه تو هم مظلوم بودی ... کی دفتر منو خط خطی میکرد وقتی درس گوش میدادم  یا با مهسا اینا از تو کیفم چیزی برمیداشتید قایم میکردید هاااا اعتراف کن فک کردی یادم میره :دی
عجب آدمی هستیا!
ما اینکارا رو میکردیم تا کلاس برات خسته کننده نشه :))
بعدشم به نقاشی های من نگو خط خطی!
با انواع هنرها(طراحی چهره و ..)آشنات کردم بده؟؟اونم مجانی :)
بیا و خوبی کن :|
نه مطمئنم یادت نمیره ،اصن یه کاری کردم که یادت نره! :)))
پاسخ:
واقعاً فقط برااین که من کلاس برام خسته کننده نشه ..آره برو برو ...:)))

نخیر بعضی موقهها خط خطی میکردی :|
اونجا که اصن بحثش جداست ...

البته منم بیکار نبودم :دی
خب که چی؟ الان خوشحالی که منو آزار میدادی؟؟

من که بخشیدمت ولی خودتو اصلاح کن! :)))
پاسخ:
تازه یه چیزی از خوش حالی اون ور تر :دی
تو پوست خودم نمیگنجم :)))


منم بخشیدمت ؛ تو هم به فکر خودت باش :دی
لذتی که توی لاک زدن پای داداش جان وقتی که روی یه کاری تمرکز کرده هست تو هیچی دیگه نیست
لذتی که توی نقاشی کردن تی شرت سفید داداش جان هس توی هیچی نیس
ادامه لذت هامو اگه خواسی بوگو تا بگم
موارد بالا هم به تجربه حقیر رسیده بس لذت بخش هست:)))
پاسخ:
لاک:))))
خیلی جالب بود .... ولی بازم ناخونا موقع لاک زدن خنک میشه :دی
خب من مورد دومو اگ انجام بدم بوم نقاشی بعدی صورت خودمه :)))

بگو اگ دوست داشتی مفیوض شیم :)
موافقم همه ی اینا بسی حال میده به آدم:))
پاسخ:
بسی ...بسی :)
خخخخ
اصلا این کار ها لذت خاصی هم دارن
پاسخ:
اوهوم :)
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۱ آبان دخت ...
اوهوم :)))

عزیزی :*
پاسخ:
^_^

دخترم تو خیلی مهربونی ها ... قدر خودتو بدون :)
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۹ نویسنده عشق
مزش جای خودش :)
چرا لقمه هایی که ما درست میکنیم شبیهشم نمیشین :/""/
پاسخ:
هوم ...
به نکته ظریفی اشاره کردی:|
با شیوه ی آب خوردنت بسیار موافقم:D
پاسخ:
کدوم شیوه دقیقاً !؟؟!:|
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۵ ههـــ ـــــ
سلام علیکم شما اهل اونجایین یعنی؟؟؟
خوش به حالتون هر روز مشهدین دیگ
پاسخ:
آری ... 241 کیلو متر فاصله داریم با مشهد
نه بابا ...متاسفانه اینقدر پر مشغله ایم که شاید چند ماه یک بار شایدم سالی یه بار شایدم ... :((
سلام عرض شد خانم ^__^
الان که پستتو خوندم فهمیدم چقدر بق بقوی خونم کم شده بود :)))
خوبی عزیزم؟ با تمام این لذت هایی که گفتی موافقم جز با شیشه آب خوردن -___- و راه رفتن تو‌خونه حین مسئولیت خطیر مسواک زدن -_________-
پاسخ:
وای مهرناز *_*
وای مهرناز
واااااای مهرناز ؛
کجایی آخه نمیگی دلمون تنگ میشه :(
خیلی خوش حال شدم نظرتو دیدم ^_^
الحمدالله :) توخوبی؟
:دی پس یه دفه بگو مخالفی دیگ :))
جااااان مهرناز ^______^
ببخشید... قول میدم دیگه تکرار نشه یا کمتر بشه...
منم خیلی خوشحال میشم که هر دفعه میام و میبینم اپ کردی ^___^
خوبم منم شکر عزیزم ❤❤ تو رو‌می خونم بهترم میشم ❤
مخالفم و السلام :دی
پاسخ:
قربان تو ~_^
اینا همه لطف❤ ... ممنون که میخونی :)

میدونستم :دی
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۲ آبان دخت ...
لطف داری عزیزجانم :* مهربونی از خودته...
:)
پاسخ:
جدی جدی گفتم ... :)
قربونت :*
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۰ آبان دخت ...
مرسی عزیزم :) :*

:: شهادت امام....
تسلیت...
پاسخ:
:*

تسلیت ...
میشه من فقط بخندم..؟ :دی
پاسخ:
شما اصن صاحاب وبلاگ .. :دی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.