مجبورش میکنم بخنده ... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

مجبورش میکنم بخنده ...

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۷ ق.ظ

یه روزایی هم پیش میاد که اون بی اعصاب باشه به هر حال

روز دختر بود ؛ مامانم میخواست یه جورایی حالشو خوب کنه ولی خب نمیتونست مقاومتش زیاد بود .

بااین که حوصله این کارارو ندارم اما دیگ دلم نیومد :|

زین خاطر از آلونک خود خارج شده تا کمی سر به سرش گذاشته وحالش را خوب کنم

تعریف من از سر به سر گذاشتن ؛ اینقدراذیتش میکنم که طرف بگه غلط کردم هر چی توبگی... (اصن اصلشم همینه :| والا وگرنه اسمش سربه سر گذاشتن نمیشد که D:)

همیشه خاطره تعریف کردنای خواهر بزرگترم رو دوست داشتم :) ... همینجور که خواهرکوچکترم از خاطره تعریف کردن من خوشش میاد :)

بعد از شکستن یخ خواهرم شروع کردم به مرور کردن خاطراتی که من توشون باید میمردم اما ... خداخواست نمیرم D:

حالا من هی تعریف میکردم مامانم میگفت آره آره ...عِی یادش بخیر ^_^

 :|...مثلاً  تو اون خاطرات میمردم ها :)))


+روزت مبارک دختر خانوم بیانی ^_^

+میگم ای کاش یکی بود دلقکِ،دلقکا میشد ...

+وااای ساعت 5:42 شد :|

۹۵/۰۵/۱۴

نظرات  (۳۰)

روزت مبارک دختر آسمون دوست :))
برا منم خاطره تعریف کن خب :*
پاسخ:
عزیزم ...^_^


چشــــــم  چشم :) :*
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۱ دختر به شدت معمولی
روزت مبارک عزیزم
پاسخ:
ممنون عزیز جان:)
روزتون مبارک :)
پاسخ:
ممنون:)
روزتون میارک :)
سه تا خواهر؟ :|
اون وقت مامانم من میگفت دختر میخوام دو تا دختر حامله شد سقد شدن ولى من و برادرم سالم به در اومدیم :|
پاسخ:

ممنون

ماشاءالله؛)...بله سه تا خواهریم:)

عه... خواهرا مظلوم واقع شدن...خدا حفظون کنه :)

میمردی 😨😮

بق بقوی من روزت مبارک 😍
پاسخ:

اره؛مثلا به موردش ۵تا سگ دنبالم کردن:/


مچکرم؛ملیچک هم روزش مبارکا باشه^_^

روز شما مبارک :-)
پاسخ:
سپاس گذارم:)
هعی....
یاد کلی فکر افتادم با این پست ......
پاسخ:
اووووم ... امیدوارم فکرای تاثیر گذاری باشه:)....
(: روزت مبارک عزیزجانم
پاسخ:
ممنونم ^_^
چه باحال بود
روز دختر مبارک:)))
پاسخ:

باحالی از خودتونه:)

مبارک ،مبارک:))

روزتون مبارک :)
پاسخ:
ممنونم:)
روزتون مبارک

جواب چی میخای بدی؟ :| روز ما هم مبارک؟ ایشالا روز ما جبران میکنین؟ هییییی اشک تو چشام جم شد
پاسخ:

ممنون

الان که فکر میکنم اون دنیا چی جواب بدم هااا:/

مبارکا باشه :)
پاسخ:
سپاسات فراوان:)
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۸ آبان دخت ...
:))) نیشم باز شد با خوندن این پست :))) :دی

رووووووووزت مبارررررک بق بقووو جانمممم :* :* :*
پاسخ:

چرااا ؟؟؟؟

نکنه به مردن من خندیدی://


قربان تو آبان دخترم برم؛ممنونم:)

روز تو هم مبارک:*
پاسخ:
ممنونم^_^
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۱ یک خبرنگار
سلام،
روزت مبارک دختر خوب ... :)

شاد و تندرست باشی همیشه ...
پاسخ:

سلام دوست قدیمی من ...


ان شاءالله شمام سلامت و پیروز باشید...

دیروزت مبارک:))
پاسخ:
دیروز ،امروز ، فردای خودتم بهت مبارک ان شاءالله:)
انقد اذیتش میکنم که طرف بگه غلط کردم هرچی تو بگی :)))))))

مبارک :)
پاسخ:

:دی


موبارکا:)

با تاخیر روزت مبارک عزیزمممممممم ❤
پاسخ:
ممنونم^_^
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۶ ههـــ ـــــ
هفته ی کرامت بر شوما موبارح باشد ان شاالله
پاسخ:
ممنونم :)
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۲ خرید اینترنتی
سلام ، کمی دیر شده ولی روز دختر مبارک ،
گاهی وقتها باید بین حال بد و حال خوب رو انتخاب کنیم ...
پاسخ:

سلام، ممنون :)

بله درسته...

۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۸ فاطمه نظری
:)
پاسخ:
(:)
چقدر خواهر داشتن خوبه :))
پاسخ:

اوهوم...ولی به جاهاییم میره رو مخت-_-

:))

۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۰ علی زیرایی
سلام جالب بود به وبلاگ منم سری بزن
پاسخ:
سلام،ممنون
سلام
وبلاگ زیبایی دارید..
وب سایت شیعه بلاگ مابل به تبادل لینک با شما میباشد.
از تمایل داشتید خبر دهید.
ممنون
پاسخ:

سلام

نه ممنون ، من لینک دانی ندارم:)

۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۲ ام اسی خوشبخت
روزتون مبارک :)
خواهرانه ها همیشه دوست داشتنی هستن :)
پاسخ:

ممنون:)

:)

۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۶ مجتبی غنیی
سلام وبلاگ خوبی دارین
پاسخ:

سلام

ممنون:)

این روزها دلقک شهرمان خودش دلقکی را فراموش کرده...:(
روز دخمر با تاخیر مبارک
پاسخ:

:(

ممنونم

من فک کردم خودتو میگی!!! :))))
پس سه تا خواهرین! :)
پاسخ:
:))
آری :)
سلام
کلا عوض شده سیمای بلاگتون یه مدت سر نزده بودم :)
پاسخ:
سلام
خوش آمدید :)
الان از قبل بهتر شده ؟یا نه؟
سلااام خوبی
خوشحال میشم سربزنی
پاسخ:
سلام احوال شما :)

:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.