نوبرانه . :) . 95 :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

نوبرانه . :) . 95

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ق.ظ
یه پست انتقادی (یکمم سیاسی) نوشتم ؛ از انتشارش منصرف شدم .به عکس مرتبطش اکتفا کردم .
فقط این که ان شاءالله هدایت بشیم !

+چقد زمان زود میگذره 5:58 :|
+میشه گفت نوبرانه دیگ نه ؟!؟!!یا فقط برا مرکبات :| ... اصن هر چی :دی
۹۵/۰۵/۲۸

نظرات  (۱۰)

بنده توی معدن پسته زندگی میکنم ولی زیاد علاقه ای به این میوه ی زیبا ندارم :دی
پاسخ:
معمولاً همینطوره ، کلاً هر چی زیاد تر باشه علاقت کمتر میشه ...:دی
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۸ آبان دخت ...
بق بقوووو بخداااا تو مسلمون نیستییییییییی...آخه این چه عکسیه؟ تو نمیدونی من پسته خام رو عاشقم؟ بعد الان لنگ ظهر تو این گرما چجوری برم بیرون؟ T_T
پاسخ:
:|
نمیدونم دیگ اگ میخوای به عشقت برسی لنگ ظهر نداره که باید بری بیرون :|


بیا خودم بهت میدم ^_^
از محصولات باغات خودتونه :دی
پاسخ:
آری بنظرم :دی
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۵ ام اسی خوشبخت
ما به خوشمزگیش اکتفا میکنیم :)
پاسخ:
:)
وای پستههههههههههههههه تازههه
پاسخ:
:)
کوفت الان جایگاهی داره یا نه؟:|
پاسخ:
به نظر میرسه بی جایگاهم نیست


:))))
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵ آبان دخت ...
این "بخدا مسلمون نیستی" برگرفته از یه فیلم ایران قدیمیه که توش می گفت: کریــــــــــــــــم بخدا تو مسلمون نیستـــــــــــی :))))) فکر کردم شاید دیده باشی برا همین گفتم...حالا بیخیال این حرفا من واسه رسیدن به عشقم حاضر نیستم برم بیرون آب پز بشم والا :| :))

:: مرسی مرسی ^__^
پاسخ:

نه ندیده بودم:))

برو برو تو عاشق نیستی بزا به پسته بگم نکنه داری بهش خیانت میکنی نکنه بادومی ،فندوقی چیزی درمیونن هاااا بگو :(((


خواهش میشود*_*

۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۵ آبان دخت ...
آره بوی بد خیانت میاد! پای فندق در میونه :دی

:* :))
پاسخ:
بروخونتون  دیگ :/

:*
:)))
پاسخ:
:))
میچسبه تو باغش باشی و پوست بکنی بخوری
پاسخ:
اوهوم

میگم به طرز عجیبی از اسمت خوشم اومد، پچ پچو جان :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.