غیر قابل هضم :| :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

غیر قابل هضم :|

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۱ ب.ظ


با شروع مدارس کمد پر از جایزه های جدید میشد . زنگ تفریحا با دوستام میرفتیم و بهشون نگاه میکردیم همیشه میخواستم بهترین جایزش که یه سری لوازم التحریر سِت شده  بود مال من باشه . نه فقط من بلکه هر کسی دوست داشت بهترین جایزه مال اون بشه بقیه جایزه ها هم بیشتر لوازم و تحریر بود . (دفتر ، مداد ، پاکن ؛ مداد تراش، دفتر چه و ...اقلام آموزشی)
جایزه ها کمک میکرد تا باهم رقابت کنیم .
الانم از این کمدا هست منتها جایزهاشون ؛ جایزهاشون فقط یه کوچولو بی ربط به بچه هایی که تو این سن باید همه فکر و ذهنشون به درس خوندنشون باشه نه اون چیزا
یه سری جایزه هاشون خوبن مثل کتاب داستان ها ، سیدی های آموزشی (فیلم و سریال خارجی)
اما گوشواره ، دستبند ، لاک  اینا چی ؛ اصن اینام قابل تحمل به این فرض میگیرم که برای عوض شدن روحیشون خوبه ؛ بچن دیگ دوست دارن ، خوشحال میشن!
اما خدایی هر کاری میکنم با مژه مصنوعی و ناخون مصنوعی نمیتونم کنار بیام :|
جالبش اینه که این دومورد بیشترین امتیازارو به خودشون اختصاص دادن  و این که این اقلام از موارد آرایشی محسوب میشه و در محیط های آموزشی ممنوع هستن (مثلاً)
الان چه وضعشه ممنوع ، مجاز اگه ممنوع چرا تو بانک تلاش هست اگر نیست چرا ممنوع :|

+و ما به روال عادی برگشتیم ... همه از صدقه سر دانشگاه و انتخاب واحدو ایناست :)
۹۵/۰۶/۰۶

نظرات  (۱۸)

به نظرم زنگ بزنین و شکایت کنین
الان برای رسیدن به لوازم ارایشی بچه ها باید تلاش کنن؟؟؟؟!!!!
پاسخ:
نمیدونم ... والا
ما خودمون تازه فهمیدیم ، حداقل باید تذکر داد
ست سایه چشم و رژ لب ندارن من بیام مدرسه شون ؟؟:)))
همون دفتر خودکار بدن بهشون خو !:/
پاسخ:
:)) فک کنم روشون نشده وگرنه اونارو هم میاوردن :|
والا ، من نمیدونم چه انگیزه ای دارن از این حرکتشون
عه من هنوز این کمد ُ تو این مدرسع جدیده نیافتم فک کنم نداریم اصن!
ولی خدایی
لوازم عارایش برا ی استیودنت معنی نباس داشته باشه! بیشترین امتیاز؟ :|
پاسخ:
هوم شاید هنوز نذاشتن یا خالیه ...شایدم ندارید  بنظرم برا دوره ابتدایی باشه

همین دیگ بی معنی بی معنیه :| ...بله بیشترین امتیاز
الان کار به جایى رسیده که جایزه ها براى بچه هاى دبستانى به تبلت و موبایل کشیده :|
رفته بودم خونه دختر عمه مامانم دیدم بچه کلاس دومیش تبلت داره !
نیم ساعت خشکم زده بود :|
پاسخ:
:||| واقعاً
ای بابا از این تبلتای بچها نگید که اقوام ما کولاک کردن :( ... چشم هم چشمی  تتو این مورد خیلی تاثیر داره ، متاسفانه
بچها خود به خود عصبی میشن به خاطر بازیایی که تو این تبلتا هست :|
سلام علیکم
خسته نباشید
خدا قوت
وبلاگ خوبی دارید
به وبلاگ منم سر بزنید
لطفا
Fategh.blog.ir
پاسخ:
سلام بر شما
سلامت باشید
ممنونم
والا زمان ما همه چی ممنوع بود..الان مژه مصنوعی رو خودشون جایزه میدن؟! :|
پاسخ:
واقعاً ... به کجا میرویم این چونین شتابان :|
چی؟!!! بعضی مدرسه ها چه بیخود شدنا :|| آخه اینم شد جایزه برای تشویق؟! ://
پاسخ:
اصن از بیخودم اون ور تر به گمونم :|
تو این چند سال گذشته، با سرعت باد سَمتِ علاقه ها عوض شده...
پاسخ:
واقعاً ،خیلی سریع متاسفانه !
خدایاااا تووووبه!!!!
پاسخ:
...
مژه مصنوعی و ناخن مصنوعی؟؟؟؟
شوخی نکن!!
چقدر خوشحالم که مال بچه های این نسل نیستم...
پاسخ:
باور کن !

منم همینطور ولی دلم برای این نسل میسوزه ...
عجب!
برای چه مقطعی؟
لابد خود کادر مدرسه ازین چیزا خوششون میاد!
پاسخ:
بنظرم ابتدایی باشن ..دوره دوم

یحتمل همینطور ... الله اعلم
سلام
اینطوری میشه که نسلهای الان این میشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام
اوهوم ...
گذشت اون زمانی که معلمی شغل انبیا بود!!!!
یه معلمایی میره سر کلاساشون که آبجی کوچیکه هر نقاشی که میکشه نیمکیلو آرایشش میکنه بعد میگه این معلممونه!!!
پاسخ:
هعی چی بگم ...
من فقط سکوت می کنم ینی :|
پاسخ:
:| منم
:)
پاسخ:
(:
چقدر هدرت خوشگله
پاسخ:
ممنونم کوثر جان
خوشگل میبینی..
من عاشق کمد جوایزم
پاسخ:
کیه دوست نداشته باشه ;)
تو مدرسه کادو مزه مصنوعی؟!! :-؟
پاسخ:
آری آری

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.