بادکنک صورتی :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بادکنک صورتی

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ق.ظ

پلاستیک بار الکتریکی منفی را به خود میگیرد .

ما آدم ها هم گاهی پر از بار های منفی میشویم به عبارت دیگر بی اعصاب میشوبم.

بادکنکی از دیار تولد در اختیار داریم .

آهنگی غمگین پخش میکنیم .

ضربه میزنیم ؛ با دست ، پا و سر ... ضربه میزنیم ...

اینقدر ضربه میزنیم که بادکنک

از بار منفی لبریز میشود و به سقف اتاق میچسبد .

و ما یک نفس عمیق میکشیم ؛ فک میکنم الان حالم بهترِ

اما بادکنک بیچاره؛ تمام شب را بالای سقف میماند

نزدیک سحر

از سقف به زمین می افتد

و در صبح جان به جانان تسلیم میکنم .

بیچاره بادکنک  جور بی اعصابی مارا کشید .

روحش شاد !

نظرات  (۲۹)

درکت میکنم ، دانشگاها و مدرسه ها نزدیکن 😂😂😐 :دى
حداقل بادکنکو باید بمالى تا بار بگیره :/
ما کسى هم نمیمالتمون ولى پر از انرژى منفى میشیم گاها :|
پاسخ:
:))
با ضربه های پیاپی و زیادم این اتفاق میفته امتحان کنید :))
خب این یه خصلت آدمه ..
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۳ بهار پاتریکیان D:
یادش بخیر :))) منو بردی به سالهای کودکی ...
پاسخ:
اوهوم :)
بادکنک خوبی بود...گازش شاد! :))
پاسخ:
:))
آره گاز بهتره ..ممنون
گازش شاد ;)
چطو دلت اومد به ی بادکنک صورتی بار منفی بدی بی رحم ؟!:((
پاسخ:
اون موقع بی اعصاب تر از این حرفا بودم که رحمم بیاد :|
:))
سلام بیا تا حرفای نو بشنوی و حالت بهتر بشه!
پاسخ:
:)
ممنون
الان اعصابت چطوره؟ :)))))
پاسخ:
الان بهترم
باید بگم از دیشب تا الان دوبار یه بار با برادر اینا و یه بارم با دوستم رفتیم و بستنی خوردیم تا به این حال رسیدم :دی
من جای بازماندگان بادکنک صورتی به بودم میرفتم به جرم عدم تعادل روانی به صنف بادکنک هوا کن ها شکایتت میکردم :)))
پاسخ:
کوتاه بیا بابا ... :))

من تازه میخوام برم یه چندتایی بادکنک بخرم فقط برا همین کار :دی
من یه بار یه باد بادکو بار دار کردم پرتش کردم به سقف خورد به لامپ ترکید :|
پاسخ:
:))
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۴۳ مهراد فروتن
چطور باید کنترل کرد
پاسخ:
چیو ؟  بی اعصابیو ؟
از این کار چه قد خاطره دارم :)
پاسخ:
:)
اگه آدما اینجوری تخلیه شن که باز خوبه:)
پاسخ:
:) بستگی مقدار ببار منفی داره منم خوب خوب نشدم بیرون رفتن معمولاً حالتو خوب میکنه :)
من اونقدر به سرم میمالوندمش که موهام مثه برق گرفته ها رو هوا وامیستاد:-)
یادش بخیر:-)
پاسخ:
اوهوم منم ^_^
:)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۳۴ ام اسی خوشبخت
همیشه جواب میده؟ یا بستگی به میزان بار منفی داره؟
پاسخ:
آره همیشه جواب میده .
شما بادکنکو باردار کنید میچسبه به دیوار و سقف .
بار منفی بیشتر بهتر ;)
حرفی ندارم :|
پاسخ:
بگو خدا رحمت کنه اونی که مسبب ترکیدن بادکنک شد :(
برای شادی روح تازه گذشته همه با هم بخوانیم:
رحم الله و من یقرا فاتحه مع الصلوات:)
پاسخ:
برای شادی روح مسبب هم لطفاً یه فاتحه بخونید :)
الفاتحه

بسسمبمسممبسمبسممب

اینا صدای اعضای بیانه دارن فاتحه میدن :)
پاسخ:
:))))


ممنون؛ ان شاءالله تو شادیاتون جربان کنم :)
سلام دوست عزیز من لینکت کردم
خوشحال میشم بهم سربزنی و لینک کنی
پاسخ:
سلام
ممنونم !
من لینکدانی ندارم ولی حتماً سر میزنم :)
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۴۷ ❤منتـــظر المهدی 313❤
جالب بود
پاسخ:
:)
بادکنک بازی هم عالمی داره:))
پاسخ:
بله :)
خداروشکر بهتری :)))
پاسخ:
خداروشکر:))
بادکنک به سقف چسبیده!
چه صحنه ی درامی! :)
پاسخ:

سلام بر آقای فابر کاستل ...

:)

۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۲۱ دخترمهتاب ...
چ بادکنک عزیزی
پاسخ:
:))
بازاری متفاوت
خریدی لذت بخش
گارانتی
خدمات پس از فروش
امکان مقایسه کالا
عطرو ادکلن
پوشاک
لوازم خانگی
آرایشی و بهداشتی
کتاب
فیلم
موسیقی
کالای دیجیتال
و صدها کالای متنوع در زمینه های مختلف
تمامی آنچه که شما ممکن است به آن نیاز داشته باشید. در این فروشگاه خواهید یافت.
با خرید هریک از محصولات این فروشگاه . یک فایل صوتی آموزشی در زمینه ی یادگیری و مطالعه و حافظه از استاد حلت – بصورت رایگان تقدیم حضورتان می شود. این سمینار فوق العاده تاثیرگذار و همراه با تکنیک های کاربردی در زمینه ی حافظه است. که بصورت دو فایل صوتی – کاملا رایگان برای مشتریان محترم این فروشگاه ارسال می گردد
بصورت ایمیل یا تلگرام
تلفن من برای دریافت فایل از طریق تلگرام 09355353058
وب مستر گرامی لطف بزرگی میکنی چنانچه اجازه بدهی این پیام در وبلاگت به نمایش در بیاید. کمک بزرگی به ایجاد اشتغال و کار آفرینی خواهی کرد.
پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را دارم.
موفقیت خط پایان ندارد. با هم برنده باشیم
پاسخ:
موفق باشید!
سلام آسمان آبی جان :)
خوبی؟
منم ازین کارا می کردم ((:
پاسخ:
سلام فاطمه جان
چقد دلم برات تنگ شده بود ؛
یه چیزی همیشه میخواستم بهت بگم ، الان بگم وقت خوبیه
تو هم یکی از اون آدمای مهربونی که من تو ذهنم دارم ، دوست داشتنت از ته دلِ ... دوست دارم شبیهت باشم !
ممنونم ؛ الحمدالله ... ان شاءالله حال تو هم رو به راه رو به راه باشه !

^_^
روحش شاد...طفلکی چه مرگ غم انگیزی داشت :/
پاسخ:
آره ؛ بادکنک خوبو مهربونی بود ، دل بچهها رو شاد میکرد تو تولد

+ والبته آبان دخت تو هم مثل فاطمه مهربونی ...
روح آدم هم گاهی از بار منفی بیشتر از حد مجاز میترکه:)) برای همین باید عملیات خنثی سازی انجام بدیم که یهو نترکه
پاسخ:
اوهوم درسته ؛ یکی از عملیات خنثی سازی هم میتونه این کار باشه و خیلی کارای معنویی و مادی دیگ
دوست داری شبیه من باشی؟
من خیلی زیاد خوشبختم که تو اینجوری راجع بهم فکر می کنی.نمی دونم چرا اما ممنونم.خیلی زیاد ممنونم.
...
مرسی بابت دعات...
پاسخ:
اوهوم ؛
هر آدمی یه ویژگی خوب و خیلی برجسته داره که به احتمال زیاد به دل بقیه میشینه توهم خیلی مهربونی
نگار و آبان دخت هم همینطور ... هر سه مهربون ^_^

خواهش میکنم!
مرسی عزیزجانم...مهربونی از خودته :*

:: عیدت مبارک بق بقوی غایبم :)))
پاسخ:
نه قبول کن مهربونی قبول کن ;)

ممنونم ؛ عید تو هم مبارک :))
هر آدمی تو وجودش مهربونی داره...حتما...فقط دوزش فرق می کنه...تو مهربونی...من...همه ی آدما...فقط اگه دیدی کسی مهربونی نمی کنه بدون فراموش کرده یه همچین موهبتی تو وجودشه :)

:: مرسی دوست جانم :))
پاسخ:
:) اوهوم همون دوزاش با هم فرق دارن ...

^_^

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.