گرفته بود دلت خواستی سفر بروی / سفر به دور ترین شهر بی خبر بروی :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

به نام خالق رنگین کمان

سلام

خوبید ؟ خوشید ؟

اگر نیستید ان شاءالله غبار غمتان برود حالتان خوش شود!  ;)

بی مقدمه بگم رفتیم سفر ... 

عالی بود البته اگه از خراب شدن ماشین تو 80 کیلومتری مقصد اول که چشمه علی بود فاکتور بگیریم .تازه شبم باشه و برای رسیدن به مقصد مجبور شیم با سرعت 40 ؛شایدم کمتر کنار جاده حرکت کنیم .

و عالی تر میشد اگه ساحل دریا یکم تمیز تر بود هم از نظر آب و هوایی و هم زباله های کنار ساحل، منظورم از تمیز بودن هوا اینه که آخه چرا قلیون ...

باور کنید جا پیدا نمیکردیم دو دقه خانوادگی کنار ساحل بشینیم و به دریا نگاه کنیم ؛ از بس بوی قلیون میومد ...

باز عالی تر تر میشد اگه محیط های مجزا برای شنا آقایون و خانوما درست میکردن نه این که همه قاطی پاتی باشن .اصلاً نمای خوبی نداره :/ (البته همچین جاهایی هست اما جایی که ما بودیم اینجور نبود)

و این که نزدیک به 750 کیلومتر راه رفتیم شمال بنده انگشت کوچیکه پامم خیس نشد:))... کسایی که میرن ساحل معمولاًبادمپایی و بدون جوراب هستن من با کفش و جوراب میرفتم . تو بین راه از سوئیت تا لب ساحل اینقدر آروم راه میرفتم که یه وقت شن و ماسه نره تو پام که بازم میرفت .

فک کنم تو بین اون همه ادم فقط منو اون خانومای گشت ارشاد بودیم که کفش داشتیم D:

تو این 3 روزی که اونجا بودیم من 2 روزش سرم درد میکرد به خاطر تغییر ناگهانی آب و هوا D:

کویر کجا و شمال و طبیعتاش کجا البته کویرم زیباییای خودشو داره مثلاً شمال آسمون شب کویرو نداره که :))

چقد اونجا میوه گرونه و چقد مغازه میوه فروشی کم ... دوستان میوه خواستید بیاید شهر ما هر 200 .300  متر یه میوه فروشی داریم :))

نوع آب و هوا روی رفتار و اخلاق آدما خیلی موثر...

یکی از دوستام شمالی و اهل ساری هستش... برای یه امری رفتیم بهشون زحمت دادیم ؛ خیلی خون گرم و مهمون نواز بودن ^_^ مامان دوستم به بابام و برادرم میگفت داداش ^_^ با همون لهجه شمالی قشنگشون :)


عکس هم گرفتم ؛ البته بیشتر از آسمون که اونم دلیل داره ان شاءالله تو پستای بعدی کانالی که تو تلگرام درست کردم مخصوص آسمون رونمایی میکنم


۹۵/۰۶/۲۴

نظرات  (۱۹)

۲۵ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۴۱ نمونه سوالات پیام نور
عالی بود
پاسخ:
:|
هدر نو مبارک ^_^
خوبیم خوشیم و سلامتیم تو خوبی و خوشی و سلامتی؟
پس حسابی خوش گذشته :)
پاسخ:
ممنونم^_^
قربونت منم خوبم ؛ دماغت چاق آیا D:

آره خداروشکر خوب بود :)
ممنونم مهربون :)
پاسخ:
^__^
قربونت
((: بلاخری پست گذاشتی عجبی.. ((: خوووبی
پاسخ:
سلام بهار جان
ممنونم که هستی ^_^
ممنون خوبم توچطوری ؟
:))
پاسخ:
((:
هدرِ جدید مبارکه :))
منتظرِ رونماییِ کانالتون هم هستیم :)
پاسخ:
ممنونم :))

ان شاءالله ... مچکر :)
عاقا من هی میومدم بهت سر میزدم میدیدم اپدیت نکردی گفتم شاید کلن وب نویسی رو گذاشتی کنار
بیسلامتی:)
سفرخیلی خوبه
راستش من دوست دارم برم چین :)))))
کلن دوست دارم سفر کنم و بافرهنگ های مختلف اشنا بشم
راستی منکه حذف میکنم وبمو بی زحمت ای دی کانالتو بهم بده
Barmadareeshgh@
اینم ای دی کانال منه.اکثرپوسترایی رو که طراحی میکنم توش میذارم
پاسخ:
نه هنوز هستم :)
اوهوم برای عوض شدن حال و هوا عالیه
چین ^_^
کره هم خوبه ها :)))
چشم میفرستم برات ...
به به ... خیلیم عالی کانالی که زدی خیلی عالیه ..برا من فقط عکس اونم عکسایی که از آسمون گرفتم -_-
من هربار شمال رفتم اصلا بهم خوش نگذشته://
پاسخ:
اوووم آره منم خیلی دَووم نمیارم :|
خب دخترم تو میخوای نرو شمال :دی
پاسخ:
D:
اتفاقاً خانواده هم بهم گفتن ... که چرا اومدم اصن :)))
سفر به خیر بانو :)
پاسخ:
ممنونم گندوم بانـــو ^_^
((: قربونت بق بقو جان امروز خیلی خوبم اخه تو بعد از مدت ها اپ کردی دلقکم بعد از مدت ها اپ کرد ازین بهتر نمیشم کجایین شما بی معرفتا نمیگین دلتنگنتون میشیم )):
پاسخ:
خدارو شکر ... ان شاءالله همیشه همینطور حالت خوب باشه ...
ببخشید
آخه چرا اینجا اینقد آدمای مهربون وخوب داره ^_^
با این همه امیدوارم خوش گذشته باشه!
ولی شمال که میوه فروشی به خصوص خربزه و هندوانه ریخته :/ چرا اونجا اینطور نبود؟؟؟ :|

:: اکتر تهرانی های عزیز وقتی میان شمال به خاطر آب و هوا سر درد می گیرن ...به خاطر آلودگی هوای تهران و پاکی هوای شماله...ولی خب...تو مال کویری! شاید به خاطر رطوبت و اینا باشه :) در کل امیدوارم خاطره ی خوبی برات رقم خورده باشه عزیزم :*

:: داداش...اصلا تو فرض کن یکی از ابر تیکه کلامای شمالیاس از بس استفاده می کنن =))))
پاسخ:
آره خداروشکر خوب بود :)
اووم نمدونم ما بابلسر بودیم اینجور نبود :| ... مثلاً هلو کیلو 18 تومن سیب کیلوی11 تومن و... O_o خیلی گرونه
توشمالی هستی ؟

عه ... اوهوم منم هر وقت میرم شمال به خاطر رطوبت سردرد میگیرم ؛ سفر کردن عالیه خاطره هاشم دلچسب
ممنونم :*

خیلی خوبه ^__^
چقد قالبت قشنگه :-)
پاسخ:
ممنونم ^_^
چشمات قشنگ میبینه !
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۰۰ دخترمهتاب ...
عالیه
پاسخ:
:)
آره خب مازندرانی هم هستم اتفاقا! چرا اینقد گرونه مگه سر گردنه س :|||||||||||||| پیش ما اصلا اینطوری نیست! :/
پاسخ:
نمدونم :||
اوهوم شاید ما بلند نبودیم از کجا باید خرید کنیم :)) آخه باز هر کسی شهر خودشو بهتر میشناسه :)
چه عالی:))
پاسخ:
:))
بهترین جای دنیام بری سفر،باز منطقه خودت ی چیز دیگه اس D:
وایD:
من دیگه خاموش نیسدم D:
پاسخ:
به به
به به
چقد وب من رویارو کم داشت ^__^
خیلی خوش حال شدم کامنتتو دیدم رویا جان
بعله در جریانم که وبلاگمو میخوندی ... از اون پست اسرا متوجه شدم که داشتی بهش میگفتی اسرا این بق بقو چی میگه ..جریان موبوگرامو اینا ://
تازه یادمه که گفتم من با رو یا کار دارم :|
خوشنود گشتم از روشن شدنت ^_^
ای بابا این حرفا چیه(آیکون عرق شرم و خجالت زود گذر و این داستانا :دی)
میدونستم خوشحال میشی زودتر متصل میشدم خو :دی
خپ حالا به روم نیار-___- منم که اصن پروو نیسدم -___-
مام از خشنودیه شما خشنود شدیم مادر 😆
پاسخ:
:)))
البته خیلیم خوش حال نشدم هاا (االکی مثلاً)

چرا اتفاقاً باید بروت بیارم دخترم :/
سرلاکتو خوردی عزیزم :))))
اصن منم مجبوری کامنت گذاشدم چی فک کردی 😒
خپ اشکال نداره به روم بیار -_-
مگه برام خریدی که بخورم؟ :(((((
سرلاکمو از تو میخوام :((((
کادو که ندادی،عیدی بده :دی
پاسخ:
آره میدونم ..میدونم :))))
میارم :|
عه خریدم اومدم وبت برات آوردم نکنه نظرم برات نرسیده :((
من برات فرستادمش :(
باشه برات میارم :دی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.