وقتی دور همی کار دستی درست میکنیم D: :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

وقتی دور همی کار دستی درست میکنیم D:

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

مدارس داره شروع میشه ... تزیین سالنم پای مسئولینش

وقتم کمه ... مسئولین از خانواده و اقوامشون گرفته به عنوان نیرو کمکی استفاده میکنن :|

نتیجه 3 ساعت کار کردن میشه این و جناب مترسک

نمیشه گفت دقیقاً کی چه کاری انجام  داده(دور هم بودیم دیگ) اما کلی بخوام بگم کاغذ کشیا کار من بود پروانه ها کار خانوم برادر و خواهرم جناب مترسک هم کار مادرجان :دی

من میدونم کار من از همه سخت تر بوده:)))

۹۵/۰۶/۳۰

نظرات  (۲۵)

همونایی که تو درست کردی از همه قشنگ تره :)) خسته نباشین:)
پاسخ:
مچکرم :)
مترسک هم قشنگِ:)
چقدر قشنگ و گوگولی ان ایناااا :)))
پاسخ:
^_^ اوهوم
چقدر جالب ک بامزه ان :)))
دستتون درد نکنه؛ )
پاسخ:
:))
خواهش میکنم وظیفس ;))
((: نخسته
پاسخ:
خدایی موندم چی جواب بدم :))
چ خوشگلن همشون
عافرین
اون مترسکه خیلی باحاله :))
پاسخ:
ممنونم
مچکر
اون مترسک برای مسابقاتیه که تو طول سال قرار برگذار بشه :)
قشنگه :))
پاسخ:
((:
ممنون ازشما
بسى بحال بود سخته ها اما درست کردنش
پاسخ:
ممنونم باحالی از خودته :)
آره ولی وقتی باهم کاریو انجام میدیم سختیش کم تر به چشم میاد بیشتر لذت بخش تر میشه :)
دس شما درد نکنه ^_^
پاسخ:
من که کار خاصی نکردم ..دستشون درد نکنه :)
چه قشنگه ^_^
پاسخ:
ممنون^_^
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۳۹ ام اسی خوشبخت
خیلی قشنگ شدن, دستتون درد نکنه که برای شادی دل بچه ها تلاش کردین :)
پاسخ:
ممنونم ؛ ان شاءالله خوششون بیاد :)
خیلی با مزه شده :)
پاسخ:
:))
وییی چه قشنگن
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
نمیشه مترسکو بدی من واسه مهدکودکم؟ 😛
پاسخ:
من فعلاً باید برات سرلاک بیارم :|
مترسکو خرابش میکنی :))
چه مترسکه خوشگله
یه تولیدی بزنید
کارش میگیره هااا
پاسخ:
:)))تولیدی
اتفاقاً ما هم بهش میگیم اما مامانم همش کاراش دلیه ... کلاً پول بگیر نیست :|
چون دلیه این قدر خوشگل میشه :)
پاسخ:
لطف داری ^_^
چه خوبن اینا ^ـــ^
ما هم یه مترسک مزرعه دار داریم.
آفرین بر تو!
:)
پاسخ:
ممنونم ^_^
مترسک مزرعه دار ؟
۰۱ مهر ۹۵ ، ۱۱:۲۶ رقَـیـه ..
اوه خدا چقد اینا نازن، خیلی جیگران:)))
پاسخ:
جیگری از خودته عزیز جان :))
اوهوم همون خردادی^___^
پاسخ:
آری آری  :))
وای چه خوب...من از این کارا خیلی دوس ^_^

:: پروانه هاشو بیشتر دوس دارم کمااینکه مترسک جان هم بسیور جالبناک شده :))
پاسخ:
اوهوم منم بد جور دوست D:

میگم الان کاغذ کشیا چی هاا اونا خوب نیستن :|||
برو خونتون دیگ :/
منو بگو این همه زحمت کشیدم ... هعی
نه خب منظورم از پروانه همون پروانه های چسبیده به کاغذ کشی بود...پروانه مجاز از کلش هس:دی
پاسخ:
:)))
اووم آخه اون پروانه ها نچسبیده به کاغذ کشی من خودم گذاشتم روی اونا که عکس بگیرم :)))
۰۱ مهر ۹۵ ، ۲۱:۲۴ رقَـیـه ..
ببین ازینا همیشه بسازین ماهم یاد بگیریم، به خدا هیچی بلد نیستم، بی هنر *___*
پاسخ:
چشم ... ان شاءالله اگ ساختیم بازم میزارم :)
نه بابا حتماً بهترشو میتونید بسازیید :)
:)
پاسخ:
(:
کم حرف شدید آقا آرین ...آیا آثار سوء شروع مدارس :)
آها! من فکر کردم چسبیده :))
پاسخ:
البته نمیدونم موقع نصب چطور شده شاید همون شکلی باشه :))
مترسکش عین "یک مترسک" خودمون شده :))))

کلا خوشکل درست کردی :)
پاسخ:
:))) مگ شما دیدینشون :))

ممنون:)
۰۶ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۶ دخترمهتاب ...
چ عالیهذعروسکویاد منم یده
پاسخ:
باید مامانم بپرسید :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.