ارمان ارمان ^_^ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

ارمان ارمان ^_^

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ

نمیدونم سال آخر راهنمایی بودم یا سال های اولیه دبیرستان (اول و دوم) یه آهنگ از گوشی یکی از اقوام  پخش شد و من فقط تونستم یه بار به اون آهنگ گوش بدم  ... خیلی ازش خوشم اومد حتی دنبال بودم آهنگ رو پیدا کنم اما نشد نمیدونستم چی سرچ کنم ، فقط ریتم و ملودیش یادم بود ...گذشت و گذشت تا این که دیشب ساعتای 2 یا 2:30 بامداد یه تیکه از آهنگ یادم اومد ...بعله ...ارمان ارمان ^_^ اینقد گشتم و آهنگای مختلف پلی کردم تا بالاخره پیداش کردم ^___^

دم کُردهای (کرمانجی) عزیز گرم...با این که متوجه نمیشم ولی خیلی قشنگ خیلی ...

+خیلی خوش حالم یه رفیق کُرد دارم  !  ^_^
+ و بالاخره بشنوید...

 

 

۹۵/۰۷/۰۴

نظرات  (۲۰)

منم رفیقای کرد و ترک دوست ^.^
پاسخ:
منم همه رو دوست دارم کُرد ،لُر، ترک ...همه همه *_*
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۲ ❥ آراگل ❥
خیلی قشنگه این اهنگ ^_^
پاسخ:
خیلی ...
آره قشنگه :)
پاسخ:
^_^
کاش به من میگفتی . طرفای ما خیلی کرمانج هستن این اهنگم اتفاقا دارمش :) خیلی دوست داشتنیه :)
پاسخ:
به به چقد خوب..
خودمم یه دفه ای دیشب یاد این آهنگ افتادم  بعد یه تیکه از آهنگش یادم اومد خیلی اتفاقی ^_^
خیلی قشنگ :)
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۱ ویار تکلم
به نظرم آدم باید تو زندگیش حتما یه رفیق کرد داشته باشه :)
پاسخ:
و حتی بیشتر از یه دونه :)
من یه آهنگو یادم نیاد اینقدرررررر بش فکر می کنم تا بالاخره متنش میاد تو ذهنم :))

قشنگه آهنگش :)
پاسخ:
منم این گونه ام حتی شده نصف شبی به خاطر این که اسم یه بازیگر یادم نیومده مزاحم بقیه شدم :دی
ولی اینو اصلاً  به قصد حفظ کردن گوش ندادم بار اولم بود ... خیلی قشنگ بودد جذبش شده بودم :))) بعد به خودم اومدم دیدم تموم شده :|


تا این که دیشب به طور ناخداآگاه یادم اومد :)

^_^
چقدر قشنگه آهنگ :)))
پاسخ:
آری آری :))
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۶:۳۵ دختر به شدت معمولی
چه بق بقو پیگیری :)
ریتم آهنگ مثل مسکنه...
پاسخ:
هر کسی و چیزیو دوست داشته باشم کلاً پیگیرشم D:
اوهوم ..
اینو فک کنم یه بار بهار پاتریکیان واسم فرستاده بودش :))))
پاسخ:
اووم بنظرم بهار پاتریکیان هم از همون دیار هستن ... خلاصه دستش درد نکنه :)))
حالا این مباحث گمراه کننده رو ول کن :)))
آرمان کیه؟ -_-
پاسخ:
:)))
رویا میگه اَرمان اَرمان ... :|
تو از ارمان شروع کردی که به آرمان برسی :))))
به من بگو حقایقو :دی
برم اسرا رو صدا بزنم؟
اون شوخی سرش نمیشه ها :))
خفتت میکنه -__-
پاسخ:
بزا ببینم ... هووووم آرمانم قشنگه هاD:
ولی فک نکنم ازین آرمانا قسمت من بشه فعلاً میخوای میدمش به تو :)))
اسرا فعلاً کار  و مَخش داره :دی
آبجیم تهدید میکنه میگخ به اسرا میگه دیگه تو نزن تو ذوقش ازش بترس :|
پاسخ:
باعشه :|
رویا رفتی آبجیتو برا من آوردی ..میخوای منم بگم آرمان نداشتم بیادش :))))
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۱:۴۴ ساعت زنانه
سلام مرسی سیوش کردم بسیار آهنگ زیبایی بود .
پاسخ:
خواهش میکنم .. قابل نداشت ... دم خوانندهاش گرم:)
چه خووب
پاسخ:
:))
بق بقو بخ بخ شدی با سوتی آرمانت کچلت نکنه ول کن نیس :)))
پاسخ:
نـــــــَـــــه ....
من از پشت همین پاسخ نظرات میگویم همش الکیه و برای خندش گفتم :|
خیلی موزیک قشنگی بود .. تارش خیلی خوب بود ..
برای منم خیلی پیش اومده ...
ولی بعد پیدا شده آهنگ تصادفی ...
پاسخ:
سلام آقای هاتف :)

اوهوم همینطوره ...
خیلی جالبه ... اینه یه دفه ای پیدا بشه یا ناخداآگاه بعد این همه سال دوباره یادت بیاد ..
یک دوست خیلی خیلی صمیمی کرد دارم اینو گاهی میخونه برام :))))
پاسخ:
ای جان ... حتماً معنیشم برات گفتِ
سلام
اولین بار بود شنیدم خیلی اهل اهنگ و... نیستم ولی خیلی از این خوشم اومد. منم خیلی به زبانهای دیگه اقوام ایرانی خوشم میاد خیلی دوست دارم همه رو یاد بگیرم... ترکی ، کردی و....
Dokhtarelor.kowsarblog.ir
پاسخ:
خوش حالم خوشتون اومده :)
سلام
اولین بار بود شنیدم خیلی اهل اهنگ و... نیستم ولی خیلی از این خوشم اومد. منم خیلی به زبانهای دیگه اقوام ایرانی خوشم میاد خیلی دوست دارم همه رو یاد بگیرم... ترکی ، کردی و....
Dokhtarelor.kowsarblog.ir
سلام اگه با تبادل لینک موافق بودین وبمو لینک کنین بعدش خبرم کنین تا وبتونو لینک کنم
پاسخ:
ههی
منو مادر بزرگ فرض کن:
لینک دانی ندارم پسرم؛)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.