دیدم به خواب آن آشنا دارد می آید... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

دیدم به خواب آن آشنا دارد می آید...

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ب.ظ

این پستُ خیلی وقت پیش میخواستم بذارم  اما هر بار که میرفتم عکس پیدا کنم برای پست اینقدر دلم تنگ میشد تنها کاری که میکردم بعد از سرچ نگاه کردن به عکسا بود خوندن عکس نوشته ها ،هوایی شدن دلم سوختن دلم ... وقتی چشمم به حرم شش گوشه امام حسین میفته قلبم واقعاً درد میگیره ... همش با خودم میگم ای کاش برا وداع نمیرفتم اونجوری به ضریح نگا نمیکردم و گریه نمیکردم  و بهش نمیگفتم الان تکلیف زائرایی که دلشون تنگ چیه ؟! اونایی که هنوز اینجان ولی تصور دوری از اینجا قلبشونو به درد میاره... بعضی موقه ها چقد دیر میفهمیم کجاییم و طرف حسابمون کیه ... ای کاش روزقبل وداع رو برمیگشتم هتل مثل بقیه نه این که از شدت دلتنگی تو حرم موندگار شم و ای کاش اون عزاداری گروه زنجانیو که برای ایام فاطمیه بود نمیدیدم ...ای کاش ...ای کاش .... امام حسین خیلی هوای زائراشو داره ... من شرمندم که اینقدر بدم !

 

بشنوید ...


صاحب عزا اصلی این روزا امام زمان ... 

نظرات  (۲۸)

چقدر دلم تنگه واسه کربلا :(((
پاسخ:
:(((
بهشته بهشت :)
پاسخ:
آه ...
آرع :)
خودشه ..
:)
پاسخ:
(:
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۴ محمد حسین
عظم الله اجورکم :)
پاسخ:
خیلی ممنونم :)


+من معنیشو نمیدونستم ... سرچ کردم نتیجش شد این 
16. « شهادت » 
در هنگام وفیات و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام ، مؤمنین به هم مى گویند: 
           « عظم الله اجورکم » 
 خدا اجر و پاداش تو را عظیم گرداند.
هعی عکس ها دلم رو بردن :(
پاسخ:
هعی ..:(
:(:
پاسخ:
:):
عزیزم!!! ایشالا که خدا زود به زود راهیت کنه کربلا ....
پاسخ:

ممنونم^_^

ان شاءالله قسمت همه بشه..

چه خوبه که خوابت یک آشنا داره ، اصلا چون یک آشنا داره ، اینطور دل تنگی
برات آرزو میکنم دوباره و چند باره سعادت دیدار داشته باشی
پاسخ:
:)
خیلی ممنونم ازت ..امیدوارم قسمت همه بشه ..
کاش یه روزی ماهم کربلایی بشیم...
:(
پاسخ:
ان شاءالله ... ان شاءالله میشید :)

چه کنم با تو و این ریخت و پاشی که شده
چه کنم با تو و با بردن این پیکرها

آیه ات بخش شده آینه ات پخش شده
که علی اکبر من گشته علی اکبرها
۱۸ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۶ رقَـیـه ..
چقدر قشنگن :))
پاسخ:
اوهوم ..
این پست اخرت!!!!!! چقد من دنبال این بودم خیلی ممنون بابتش
پاسخ:
خواهش میکنم ...
من از این کانال برداشتم 
https://telegram.me/khosroanjom_majid
من کربلا:(((
پاسخ:
منم:(
ان شاءالله قسمت همه آرزومنداش بشه !
عزیز من چطوره؟؟ :)
انشالله زود به زود راهی شی
پاسخ:
سلام بِ خودت مهربون :)
ممنونم ، ان شاءالله
:(((
پاسخ:
:-)
لبخند بزنید!
بح بح چه عکسایی
دلمون آب شد
پاسخ:
:)
۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۱ فروشگاه سارین
سلام یه چند وقته وقتی حرم ائمه اطهار میبینم یهو دلم میریزه بزار اقا من اینجا یه دعا کنم ،
خیلی وقته من رو دعوت نکردین یوقت من رو فراموش نکنید آقا دست ما رو هم بگیرید .
پاسخ:
ان شاءالله دوباره دعوت بشید !
ائمه مارو فراموش نمیکنند معمولاً ما هستیم که بعضی موقه ها یادمون میره :)
۱۳ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۱ یه دختر خاص
اگر که دل شکسته‏اى حسین را صدا بزن
اگر ملول و خسته‏اى حسین را صدا بزن
در این بهار معرفت پرستوى بهارى‏ام
اگر چه پر شکسته‏اى حسین را صدا بزن
سحَر شد و سپیده زد چرا تو همچو مرغ شب
لب از ترانه بسته‏اى حسین را صدا بزن
تو سر به زانوى غمى زشَرم کرده‏هاى خود
چرا غمین نشسته‏اى حسین را صدا بزن
اگر به باغ آرزو به عشق کربلاى او
دل از همه گسسته‏اى حسین را صدا بزن
سلام به روزم...
پاسخ:
اما من به روز نبودم نسیم جان :)
خواهشا اون نظر رو منتشر نکنیدا :)))
اسلام علیک یا سیدالشهدا
پاسخ:
;)
چرا نیستی بق بقو جان
پاسخ:
سلام ؛ خوبی یسنا جان ؟

هعی 
یکم سرم شلوغه این ترم :)
و یکمم دستم نمیره به نوشتن ...

۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۱:۵۵ میلاد صفاگر
عزیز جان اخه بق بقو؟
پاسخ:
؟؟

بق بقو بق بقو بق بقو *____*
سهلام بق بقو *__*
خوبی؟ +_+
پاسخ:
سلام رویا 
سلام رویا 
سلام رویا 
خودت چوطوری؟
^_^
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۰ شمیم عشق
کاش منم زائرش بودم ...
پاسخ:
ان شاءالله قسمتتون بشه و برید :)

مارو هم دعا کنید!
۰۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۷ روشنک دختر لر
بق بقو..... غیبت کبری چرا؟؟؟؟ کوجویی پَ؟؟؟http://dokhtarelor.kowsarblog.ir/
پاسخ:
:(((
روشنک جان ان شاءالله عمری باقی باشه ... این ترم تموم بشه ... به گمانم خبرایی اتفاق بیفته ...  الان خیلی شلوغ پیلوغه سرم :((

التماس دعا دارم خواهر جان!
سلام
امیدوارم امتحاناتِ موفقیت آمیزی داشته باشین :)
پاسخ:
سلام برخودتون آقای مرادی
خیلی ممنونم ... خیلی ممنونم که هنوزم بق بقو روفراموش نکردید؛فرصت بشه جبران کنیم محبتاتونو :)
ان شاءالله شما هم امتحانات رو به خوبی پشت سر بزارید:)
۱۰ دی ۹۵ ، ۰۱:۵۵ פـریـر ...
دلمون برات تنگ شد خب...چرا نیستی؟ :(((
پاسخ:
عزیزم...
منم حریرجان:(
باور کن اینقد کار دارم ، نمیدونم چه بکنم ... ان شاءالله خلوت تر بشه دوباره سر میزنم به همه
دعا کن برام...
بسیار زیبا
پاسخ:
:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.