هر چه خواست دل تنگم گفتم آخه سال داره تموم میشه ! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

هر چه خواست دل تنگم گفتم آخه سال داره تموم میشه !

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

سلام  به همه همسایگان بلاگی 

جدا از این که من متولد اسفندم ، ولی باید قبول کرد ماه اسفند نقش خیلی مهمیو داره ... باید سال قبل رو تحوبل بده و جدید رو تحویل بگیره .  برا همین مردم اینقد به تکاپو و تلاش میافتند که هر جور شده کاراشونو تموم کنند و نیفته به سال دیگه ! چه تلاشی میکنند این مردم ... یکی نیس بهشون بگه به کجا چونین شتابان :) به قول بابام عیدم مثل همه روزای دیگست ! (با همین جمله و یه سری جمله پَس و پیش  مارو قانع میکنه عید زیاد خرید نکنیم :| سیاست به این میگن ) ... دلم میخواست یه چندتا پست مرتب شده بذارم ولی فرصتی نیست !

بیست اسفند تولدم بودش ... چقدر خوب به روزش فکر نکنم چون اصلاً شبیه کسایی نبودم که تولدشونه :/ و محیط هم همینطور:|

اما بیست و یکم اسفند هم به روایتی تولدم :دی ... که تو اون روز یه عدد کادو به دستم رسید از کیلومتر ها فاصله ماشرق اونا غرب

^____^ تا حالا تو عمرم همچین کادویی نگرفته بودم . البته قبلش اسرا بهم گفته بود که دارم یه کادو خنده داره برات میفرستم منم مشتاق که ببینم این کادوعه چیه خو این اینقد میخنده :| ...خلاصه اومد؛ راستی خیلی لذت بخش وقتی منتظری تا پستچی بسته رو برات میاره... خودم حس میکردم چشمام داره برق میزنه وقتی بسته رو گرفتم :دی  داشتم میگفتم بسته اومد و منم اومدم اتاقم تا بازش کنم ببینم ... که دیدم یک عدد جوجه کوکی هستن :))))) ...میخواستم کلیپ بذارم ازش ها اما حجم زیاد میخواست منم الان دوره سخت کم نتی را سپری میکنم :/

و البته گلبرگ گل محمدی هم داخل پاکت بود بوی گل گرفته بود :)

بازم مچکرم ازت اسرا 

حالا میرم سراغ کادو  رویا ... یعنی کادو های خاص میدن بهم هااا :| (*_*)

به گفته خودش یکی از این کبوترا منم یکیشم آرمان :| ... خدایی من آرمانو تا حالا ندیدمش یعنی چه شکلی میتونه باشه !! -_- 

 و این که باید بگم اسیر شدیما ...ارمان بخ بخ :|

حالا نوبت کادو دوم رویاست^____^

رویا من ازین خرسا واقعیشو میخوام :((( برام بخر :|

و این که تشکر میکنم از هانیه برای پستی که گذاشت ^____^ مچکرم دوست عشقی :دی

وخیلی ممنونم از عارفه عزیزبه خاطره کامنت  تبریکش خیلی میچسبه ؛ بیای وبت و ببینی دوستانی هستن بدون این که خبری از تولدت بدی  کامنت تبریک ببینی...همون مرسی که هستی :)

و تشکر میکنم از یک آشنای عزیزم ... هر چند خیلی گذشته اما من واقعاً ازش ممنونم ..ممنونم برای کمکاش تو ترم گذشته .روز تحویل پروژه وقتی استاد تعریف میکرد ازم  منم تو دلم میگفتم اینا از کمکای یک آشناست... کارش درستِ ^_^ 

و یه تشکر ویژه از آقای zero ... شاید خودشون ندونند (البته تو کامنتام گفتم بهشون)اما عجیب نوشته هاشون منو به فکر میبره و حتی باعث تغییر اخلاقم شدِ و این که به خودم بیام . خلاصه خیلی خوب مینویسید . من میدونم شمایه نابغه هستید :)) 

و برای mr moradi هم بگم یه چیزی همیشه دوست داشتم بگم ... این که یه جوری مینویسند که من بزرگ شدنشون رو دارم احساس میکنم و این خیلی خوب هر روز در حال پیشرفت و بهتر شدن  هستن :)... دوست داشتم بگم اینو حتماً:|

و برای آبو هم دوست داشتم اینو بگم چقدر آروم هستن ایشون نیستن ؟ [آیکون تفکر] ..خیلی آروم و ساکتید :)

برای آقای محمد حسین (من نه آنم که تو میپنداری)، خوشم میاد خیلی غیر مستقیم (گاهی هم مستقیم حتی)در عین رک بودن حرفتونو میزنید  :))

و مهرناز (مهرناز . ج) هم از اسمش معلومه دیگ مهر با ناز هستش ^_^  دلم تنگ شده برای قبلنا که مجال و فرصت بیشتر بود :)

 و اِی آقای پدر (پلاک هفت)فک کردید فراموش میشید ..خیر :| ... من هنوز شکلکای جدید زیر فرشتونو میخوام . شما یک الگو به عنوان آدم با اخلاق هستید :)


و درباره خودم هم یه چیز بگویم این دم اخری ، شما ازون دور احساس نمیکنید من اخلاقم عوض شده باشه یه وَقت ؟؟ :/

من خودم حس میکنم خیلی تغییر کردم  :)

یه درخواست هم دارم میشه اونایی که دست راست هستن با دست چپشون و اونایی که دست چپ هستن با دست راستشون  یه چیزی بنویسند با بکشند و بفرستند ... من میذارمشون اینجا یادگاری ...زمان هم نداره هر وقت تونستید خصوصاً الان که سر همه شلوغ پلوغه دم عید :)  (البته خیلی وقت نمیبره :دی)

این درخواست برای همست هر کی از اینجا رد شد و حتی گذرش افتاد ممنون میشم شمام بنویسید ... یه صفحه جدا براش درست میکنم اون بالا  قسمت در باره من و اینا میذارم 


+ باید بگم همه همه همه بیانی ها یه چیزی برای این که الگو باشن برای من دارن ... منتهی یکی دوسه مورد یکی بیشتر یکی کمتر

+اینقد دلم میخواد حرف بزن منتهی قاطی پاتیه :/

+اِی آن کسی که تولدتان 20 اسفند بود ولی الان وبلاگتان موقتاً تعطیل است . تولد گذشته تان مبارک :)

+و در آخر سال خوبی براتون آرزو میکنم ... ان شاءالله سال جدید برای همه پر خیر و برکت باشه ...غم و اندوه هم توش کم باشه اصلاً نباشه :) مارو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید !

۹۵/۱۲/۲۹

نظرات  (۱۸)

توی درباره بق بقو، چیزی از تاریخ تولد ننوشتین. منِ دانش‌آموز، منِ بدحافظه، از کوجا باید می‌فهمیدم!؟ :)) خلاصه تولدتون مبارک :)

پیشرفت که آره. ولی بهتر شدن نه متاسفانه. ممنونم از لطفتون :)

پلاک هفت :( اگه اینستاشون نبود خیلی بد بوداا! خداروشکر حداقل هرازگاهی اونجا یه‌حرفی میزنن :))

چی بنویسم مثلا؟! ولی خب می‌نویسم حتما :)
پاسخ:
:))) پارسال پست گذاشتم :دی ..اشکال نداره ...ممنونم :)

همیشه اونایی که از دور شمارو میبینن بهتر متوجه تغییرات میشن ..به نظر من خوبین همینجوری پیش برید ان شاءالله موفق میشید :)

عه اینستاشون مگ هست؟! ...من رفتم از وبشون باز نمیشه ک :/

هر چی دوست دارید ..هر چی فقط بنویسید ممنونم :)
بق بقو! ^__^
تولدت مباااااارک :*
ایشالا تولد ۱۲۰ سالگیت :)

خیلی کم پیدا شدی... نمیشه دقیق گفت... ولی به نظرم آره، یکمی عوض شدی
پاسخ:
ممنونم گندم جااان ^___^

اوووو چه ههمه عمر :))) ... خیلی مچکرم 


اوهوم همین کم پیدا شدنمم شاید یکی از همین نشانه های تغییراتم باشه !

گندم تو هم برام بنویس با دَستِت :| لطفاً ... تو باید بنویسی :| ... من ازت یادگاری میخوام :(
من هم برای شما سال خوبی رو آرزو میکنم :-)
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
آقای آووکادو من از شما هم اون دست خط رو میخوام -_- لطفاً میخوام یادگاری داشته باشم ! 
و این که این عکس رو هم ببینید :)
http://bayanbox.ir/view/6638121314805573753/Screenshot-330.png

با دست چپ؟!!!! :))))
سعی میکنم بنویسم
ولی چرا یادگاری بد خط میخوای؟!! :)))
پاسخ:
اوهوم ^___^

همه لذتش به همینه ... اصن هر کی بد خط تر بهتر :)))
منم سال خوبی برات آرزو میکنم
امیدوارم برات پرباشه از اتفاقات خوب و سرشار از آرامش و سلامتی
:*
پاسخ:
ممنونم شکیبا جان 
^__^ :**
ولی اینا دلیل نمیشه اون دست خط رو ندی :|
بق بقو عیدت موبارکه دیگه کم کم 😆
ایشالله خوشبخت شی با آرمان 😆
چه کادو های جیگری *__*
چه دوستای جیگری *___*
خرس خطرناکه بق بقو جونم از تو همون عکس نیگاش کن :|
پاسخ:
الان کم کم هم نه ...عیدت مبارک :*
یکی یه دیوار به من قرض نمیده [آیکون تشویش]
 ها دیگ جیگری از سرو روشون میباریه :)))
*_*
نه تو نگران نباش برام یکیشو بگیر :|
رویا تو هم بنویس برام با دستِت بده بهم :|
نمیشد بنویسی از من متنفری حتی 😏
پاسخ:
لطفاً یه دیوار بتنی بهم قرض بدید :|
برا چی متنفر باشم ... تو جزو قدیمیا و خودمونی ها هستی . میخوای یه پست جدا بذارم و تو رو به عنوان فرزندم رسماً معرفی کنم :))))

داشت یادم میرفت یادگاری ..لطفا-_-
دیر دیدم پستو؟! دیر شده؟! چرا تو گروه نگفتی‌من اول ع همه تبریک بگم ها؟! نمیبینی حساسم رو اول بودن:-///
تولدتتتتت مباااارک عزیز دلممممممممم:-)😚
پاسخ:
تو گروه که گفتن بچه ها :))
البته هنوز اون موقع نمیدونستی من همون بق بقو هستم :دی
میدونم حتی توی کامنت اول رو هم گذاشتن حساسی :)))
ممنونم عزیزم ^__^
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۱۸ چنگیز سیبیل
سلام بق بقو جون سال نوت مبارک سال خوبی داشته باشی :))
پاسخ:
سلام چنگیز جااان سال نو تو هم مبارک ...صد سال به سالهای خوبت :))

چنگیز یادگاری لطفاً 
حالا من به همه میگم ولی کیه که یادش بمونه :/
نباید تو این پست میگفتم  ..دم عید :/
۰۱ فروردين ۹۶ ، ۰۴:۴۱ محمد روشنیان
تولدتون و سال نو مبارک اون نوشته رو هم سعی میکنم انجامش بدم 😁 فکر باحالیه
پاسخ:
براهمشون سرجمع خیلی ممنونم ازتون ...
اوهوم باحاله^_^
بق بقو واست دیوار آوردم +_+
۱۰۰٪ بتنی *__*
ی جور بزن که حداقل سرت بشکنه حداکثرم مرگ مغزی :))
الفرااار -___-
چیزه قبل فرار آجیلم زیاد نخور جوش میزنی آرمان دوس نداره +_+
پاسخ:
میگم اول خودت یه تست بزن من مطمئن بشم حتماً بتنی باشه:|
آخه سرم حساس فقط دیوار بتنی بهش میسازه:|

:))))))))خدایا...
سعیمو میکنم:|
تشکر :)
یادگاری ؟؟ یادگاری دیگر چیست ؟:|
پاسخ:
یادگاری
یادگاری عبارت است از این که ممکن است دو آدم از هم دور شوند برای مدتی و اینها به همدیگر یه چیزی میدهند تا یادشان نرود دوستان گلشان  ..  بعله ... منم یادگاری خواستم:|
یادگاری پلیز-_-
من تنها چیزی که تو این دنیا دارم عشقمه😐
عشقمو نمی تونم یادگاری بدم بهت که 😠
هانیه مال من ؛ عشق من 😍
با من بحثم نکن😈
اسرا اموال زیاد داره قرار نفری یه چیز بهمون بده😆
پاسخ:
😂😂😂😂
باشه باشه ، من دیگ بحث نمیکنم🙁
اولین کسی که بهم این دست خط رو داده اسراست😂 منتهی بابد یکی دیگ بگیرم اخه اون نمیشه نمایش داد😐
سلام
عیدتون مبارک :)

اولش با دست راست نوشتم که فکر نکنین اینقدر بدخطم -__- :))

http://s8.picofile.com/file/8290104500/Left_hand_for_Baghbagho_960101.jpg
پاسخ:
سلام ..عید شمام مبارک

:)))
خیییلی خوب بود مرسی ^_^
اون آخراش با دست چپ خسته شدید انگار :دی
کامنت من اومد؟ دست خط؟ :))
پاسخ:
بلی ، بسی ممنونم ازتون !

ان شاءالله میذارمشون :)
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۲۶ قاسم صفایی نژاد
سلام
هم تولدتون و هم سال نو مبارک
پاسخ:
سلام ممنونم آقای صفایی نژاد
عجب اسم قشنگیه این بق بقو
موندم چرا ثبت احول نمیزاره ثبت بشه
پاسخ:
خودم گفتم ثبت نشه :|
سلام
پاسخ:
علیکم السلام :|

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.