^_^ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

^_^

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ب.ظ


اسرا میگه این استیکر منم :دی

خوشم میاد ازش:)

انرژیه که ازش میباره :))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۸

نظرات  (۱۹)

:-)
پاسخ:
^_^
تبررررریک:)
پاسخ:
دستووو جیغ :)
۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۳:۵۵ פـریـر بانو
مبارک و مبارک ^_^
پاسخ:
قربان تو دختر خب ^_^
اصلا سوزلرینه یمیر :|
پاسخ:
الان گفتمش بیاد 😐
چرا میخوره دا-_-
۲۹ آبان ۹۶ ، ۰۰:۰۱ פـریـر بانو
خدا نکنه عشق جان *__*
پاسخ:
❤❤❤
اخی
چه بامزه است...
برا منم بفرست..


مبارک
تبریک
:)
شاد باشی
پاسخ:
اوهوم ^_^
باشه میفرستمش..


زنده باشی:)
نمنه دیرسن ای دیوانه ای سفح:/
پاسخ:
اومدش:|
دریابید
سفح لیخدا سیزه چهمیششم دا :| هاهاها
پاسخ:
کی بشه من ترکی یاد بگیرم:/

دریابید
نگیرید
خودتونو درگیر مسائل فراملی نکنین
بذارید ما کل کلمون رو بکنیم :|
پاسخ:
منم میخوام تو کل کل شرکت داشته باشم ... حیف من در جریان نباشم😶
خوشت میاد ازش :)
منم خوشم میاد ازت (:
پاسخ:
:)(:
خوش باشی ^_^
از بس متقلیب سیز دا :/
پاسخ:
ای بابا ترجمه هم بنویس برا من:|
۲۹ آبان ۹۶ ، ۲۱:۳۹ ام اسی خوشبخت
ان شالله همیشه پر انرژی باشید :)
پاسخ:
ممنونم؛ بهمچنین ان شاءالله ^_^
دا من د باشارماسام اوستاد دان تغلب الماغی ییغیشدیرین دا
:)))
پاسخ:
چی میگید خب :((((

:|
هیچی :|
من که چیزی نگفتم :|
پاسخ:
:|

من دوتا کامنت به ترکی نوشتم یعنی :/
:<
پاسخ:
=>
۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۸:۴۳ پسرک فضایی
اره انرژى داره :)
از اونجایى که کلى دیر شده من رو پسا پس تبریک میگم :دى
پاسخ:
اوهوم:)

ممنانیم ، اصل ربیع که الانم تو ربیع الاولیم دیگ:دی
:)))
پاسخ:
^___^
دور چیخ گید کلاسدان ایشیه عه:|
پاسخ:
😒😒
دریابید🙄
۰۳ دی ۹۶ ، ۲۱:۵۹ ضــِــد !!
انرژیش ریخت رو سرم:))
پاسخ:
:)))
مراقب باش خب :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.