مهم واقعاً :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

مهم واقعاً

جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۵ ب.ظ

فردا شب عروسی دوستمه ... فردا صبحشم امتحان دارم.

یادمه عقدیشم رفتم فرداش امتحان میان ترم سیگنال داشتم (دوسال پیش). با این تاریخای عقد و عروسیش-___- حالا چی بپوشم :|

بیستم و بیست و یکم و بیست و هشتم هم عروسی اقوام هستش.

البته برا اونا لباس هست. چون اون عروسیا خیلی برام مهم نیس یعنی اگر بهم بگن نیا منم میگم چشششششمممم با کمال میل در این حد راضیم

ولی خب عروسی دوستم دوست دارم برم ، دوستای دیگمم هستن :) این اِکیپ از اول ابتدایی با همیمیم البته بعضیام از راهنمایی اومدن :دی

ولی مهم اینه چی بپوشم!


۹۷/۰۴/۱۵

نظرات  (۱۱)

۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۷ فاطمه باغملکی
حتما برو عروسی
امتحان همیشه هستا
عروسی کم هست 😂
مبارکه انشالللهههه خوشبخت بشن💙💙💙
پاسخ:
ان شاءالله میرم
ارهه واقعا :)) بهش میگم امتحان دارم میگه ای کوفت بشین از همین الان بخون باز اَدا بازی در نیاری نیای:||

ممنون😍
بسته به مختلط بودن یا نبودن مجلس جوابا فرق داره خب :))
پاسخ:
نه مختلط نیس... ولی من تو جمع دوستانه دوست دارم شیک و پوشیده باشه لباسم
که ندارم :دی
۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۸ هاژ محمود
سلام

مبارک باشه

ان شاالله قسمت بقیه :دی


ی سر ب کمدتون بزنین
یحتمل لباس مناسب پیدا میشه :دی
پاسخ:
سلام
ممنان

ان شاءالله :))

هوم خب هست ولی من چشمم یه لباس دیگه رو گرفته -_- مال خواهرم
الان پیامش دادم گفتم برا فردا شب لباستو میخوام گفت بیا ببر *_*
۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۸:۱۳ آقای هرمیت
از اول راهنمایی با همین تا وقتی همدیگرو عروس نکنین هم ول کن نیستین :))))))
دوست های قیدیمی خیلی خوبن! :))
جواب مامان من به سوال چی بپوشم؟ : یه پیرهن و یه شلوار :|
مبارکه خلاصه ، ایشالا عروسی خودتون :دیییییییییی
پاسخ:
از اول ابتدای ، اره واقعا:))))
اوهوم
البته برا شما که مشخص دیگ:دی همون یه پرهن یه شلوار :))
ممنون، من فک کنم همه دوستامو عروس کنم بعد خودم عروس بشم :دی
سلام
به نظرم برای عروسی که انقدر براتون حساس هست چی بپوشین چی نپوشین چندتا لباس رو کاندید می کردین عکساشونو اینجا میزاشتین بعد باتوجه به آرایش موردنظرتون و یا رنگ پوست تون میشد بهتون کمک کرد ،اینجوری نمیشه که
امیدوارم بهتون خوش بگذره خانم گل :-)
موفق و موید باشید
پاسخ:
^___^
اخه اون لباس مد نظرم مال خودم نیس(میخوام از خواهرم بگیرم:دی)لباسای که دارم اغلب پوشیده نیستن برا همین کلا دوست نداشتم هیچکدوم بپوشم-_-

ممنونم عزیزم
شاد و سرزنده باشی :)
مبارک باشه :)
پاسخ:
ممنون باشه:)
در روایت داشتیم چششون لباس خواهرشون رو گزفته بود :|
پاسخ:
من همش میگم چرا برا من نگرفتی ؟؟؟؟
همیشه هم میگه این دونه آخرش بود میفهمی
حالا بدیش اینه خواهرمم دوسش داره، دوتامون چشممون گرفته :|
۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۸:۴۵ عینکی عینکی
خوشبخت باشن

بیا لباس های من و ببین شاید پسندیدی هر کدوم رو خواستی ببر بپوش 😁😁
پاسخ:
عزیزم ممنونم❤❤

بزار عکس لباس پوشیدم میفرستم برات^_^
خوش بگذره جفت ستاش
پاسخ:
ممنون
جفت ستاش؟؟؟؟
۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۰:۰۴ عینکی عینکی
اره اره بفرست ببینم 😊😊😊
پاسخ:
فرستادم ^_^
عروسیا رو میگم!
پاسخ:
اها :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.