چرا فکر میکنند من ناراحت نمیشم!؟! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

چرا فکر میکنند من ناراحت نمیشم!؟!

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ب.ظ

این خیلی بده دیر ناراحت بشی از دست بقیه اما وقتی ناراحت بشی حس کنی واقعا قلبت شکسته، نمیدونم چرا من یکی مثل خودم پیدا نمیکنم یکی که اخلاقش عین خودم باشه شایدم هست و من پیداش نمیکنم و نمیبینم.

یادمه یه جایی توی جواب یه کامنتی گفتم من قلب زیاد دارم ، جایگزین میکنم.

اما یه روز این قلبای جایگزین هم تموم میشن.

پ.ن: امتحانات تموم شد . ترم هشت کارشناسی هم بخشش زیادیش تموم شد. عروسی دوستمم همینطور(خیلی خوش گذشت جاتون رنگی رنگی ). قراره کار اموزیم شروع بشه و پروژم که موضوعش تقریبا عوض شد و تو یه حیطه دیگ امنیت ... امیدوارم تابستون که تموم بشه پرونده کارشناسی منم بسته بشه و بریم سراغ ارشد ان شاءالله

۹۷/۰۴/۱۷

نظرات  (۲۵)

موفق باشید :)
پاسخ:
ممنونم
سلامت باشید(:
۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۸ آقای هرمیت
دقیییییقااا ، منم اصولا دیر ناراحت میشم، یا اگرم بشم گاهی به روی خودم نمیارم و خب این رفتارم باعث میشه که اطرافیان شورشو در بیارن و وقتی بهشون میگی داداش! داری ناراحتم میکنی طلب کار بشن! :)
پ.ن: رشتتون چیه؟ فک کنم نرم افزار یا آی تی هستین؟ =)
موفق باشین خلاصه، کمکی از ما بر میومد دریغ نکنین خجالت نکشین یه وقت :))) :دی
پاسخ:
دقیقا بحث طلبکاری هم جداست ... مثلا عوض این که اونا عذر خواهی بکنند گاهی تو باید ازشون به خاطر ناراحت شدن از کارشون عذر خواهی کنی ... دنیا برعکسه ...

کمی تاقسمتی درست گفتید منتها من سخت افزارم :دی
مچکرم ، دستِت مرسی :)))
پروژه رو تحقیقاتی کردم البته اگه اون وسطا پیاده سازی نخواد -_-چون زمانمم کم استادمم باهام راه اومده بنده خدا
از نامردیها و دورویی‌ها ناراحت میشم، ولی اولش نشون نمیدم، و وقتی از یه حدی بگذره احساس دلشکستگی دارم و اونجاست که دیگه دور طرف رو خط می کشم.
پاسخ:
خب گاهی نمیشه خط بکشی ... ترجیحا باید صبر کرد .
که همانا این صبر
افشردن جان است :)
۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۱:۵۸ هاژ محمود
سلام

قاعدتا عین خودتون ک نمیشه
باز اگه شباهت های رفتاری مدنظرتون بود می تونین سفارش بدین واستون بسازیم و بفرستیم :دی

همچنان مبارک باشه

به به بسلامتی
فیزیک چند شدین؟! :دی

ان شاالله ختم ب خیر میشه
پاسخ:
سلام
یعنی من کامنت شمارو میخونم ، حتی ناراحت باشم خندم میگیره :)))
اره خب عین خودم نه ولی ۸۹٪شبیه خودم میشه🤔 ایا یا بازم زیاد گفتم :))

همچنان ممنونیم از لطف شما
فیزیک :دی هنوز نمرشو نزده گفت اامشب میذارم هنوز نذاشته-_-

ان شاءالله...
دوست من سلام شبت بخیر و شادکامی
ناراحت شدن دومدل هست با دو زاویه و ارزش مختلف
یک : فضای مجازی
دو فضای حقیقی
یک : ارزشی نداره
دو : بستگی داره چقدر مسئله حاد باشه یه وقتایی از زیاد فکر کردن آدم به چاه نفت میرسه یهو به خودت میای می بیتی یه چیز پیش پا افتاده رو پیش خودت چقدر ارزشمند کردی و بعدها برات حسرت میشه که چرا به جای زندگی غم خواری کردم
موفق باشید
پاسخ:
سلام دوست عزیز
مجازی که نیس؛)
چی بگم ...
من برعکسم، زود ناراحت میشم اما سر ده دقیقه کل ناراحتیم از بین میره.
پاسخ:
اینجوری خوبه👌
برا من رو هم میشه ، انفجاری میشه
۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۰۹ آقای هرمیت
حالا نرم و سختش خیلی فرق نداره :دییییی
خواهچ :))
خدا خیرش بده دور زمونه بدی شده استادا نمره نمیدن :||
پاسخ:
اری اری:دی


ای ازون مدل استادا هم زیااد داریم :))، مثلا همین ترم انتقال داده با استادیه که ازش ده بگیریم خوشحالو شادو. خندانیم در این حد:)
۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۱۴ هاژ محمود
خدارو شکر :)

یعنی اگه 88 درصد باشه قبول نی!؟ 🤔
87 چی؟!
86!؟


ملت ب 10 20 درصد راضی میشن اونوخ 89 درصد!؟
یهو بگین یکی مثل خودتون کپی کنیم تحویل بدیم دیگه!
اما این سوال پیش میاد
آیا شما می تونین یکی مثل خودتون تحمل کنین!؟ 😏😏
پاسخ:
:)
تازه نوشته بودم ۹۹گفتم زیاده بزا نه رو هشت کنم :)))
نه حالا اون که شوخی میکنم... خیلی شبیه هم بودن اصلا به درد نمیخوره
اما من اینجا بیشتر منظورم رو همین یه دونه اخلاق ... یکی باشه عین خودم که سو استفاده نکنه :)

ارررههه تو همین زمینه فقط تو زمینه های دیگ فرق کنه چون من خوب نیستم :دی
به نظرم هرکدوم بدی‌های خودشو داره.
مثلا واسه من، باید خیلی خودت رو نگه‌داری تا همون لحظه که زود ناراحت شدی عکس‌العمل سریع و تند نشون ندی. اون صبره خیلی سخته :(
پاسخ:
اره جفتش سخته
اما من فکر میکنم ، ادمی که عصبانیتشو یا ناراحتیشو بروز بده نه با دعوا هر وقت از دست کسی ناراحت میشه سالم تر (هم جسم و هم روح)
۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۲۷ آقای هرمیت
اوه -_-
با آرزوی موفقیت برای شما دانشجوی نمونه :))) :دی
پاسخ:
والا
سپاس فراوان از شما :)))
خب ممکنه خودش سالم بمونه، اما در عوض اطرافیانشو میکشه :))
من اصن معتقدم آدمای بیخیال راحت‌ترین آدم‌هان. نه اونایی که اکتسابی این صفت رو دارن‌ها. اونایی که ذاتا بیخیالن. دور و بریاشونو دق میدن ولی خودشون انگار نه انگار :|
پاسخ:
خب اذیتت نکنند. تو هم شاکی نمیشی دیگ:دی
اره بیخیالی خوبه ولی بنظرم از ادم بیخیال باید ترسید اخه نمیشه ادم همیشه هم بیخیال باشه بالاخره این ظرفیت پر میشه دا :))
من تو زندگیم یه آدم خیلی نزدیک به خودم دارم، که ته بیخیالیه.
در واقع ندیدم ظرفش پر شه. دیوونه‌م کرده واقعا :| همیشه میگم یه روز از دستش سکته میکنم :))
پاسخ:
چی بگم
اره دیگ اینجوری بودنم ، حرصتو در میاره ولی خودش کیف دنیا رو میکنه :))
چون اینقد به دور و اطرافیانتون رو میدین که دیگ سنگ پای قزوینو رو سفید کنن ...
پاسخ:
اررههه اررهه :(
حالا کی شکسته؟
پاسخ:
امروز، از رفتارم مشخص بود .
کِی؟
یا چه شخصی؟:))
۱۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۳ سرباز صفر درجه
هعی...
پاسخ:
هعی هعی
۱۸ تیر ۹۷ ، ۰۲:۲۶ 1 بنده ی خدا
😐خیلی پیش اومده که طرف بزنه منو نابود کنه،بعد دیگه واقعا نتونم حفظ ظاهر کنم و از کم حرفیم یا چهرم معلوم باشه و بپرسه ناراحت شدی؟(نمیفهمه ها فقط یکدرصد احتمال میده) منم میگم نه. و اصولا یادندارم کسی بخاطر اینکه منو ناراحت کرده ازم عذرخواهی کنه.حالا یااشتباه از من بوده که نگفتم،یا اصولا ملت مهم نیست واسشون.
عهههه سخت افزار میخونی؟یچیزی،تو اسفندونه ی اینستاگرامی؟
به خوبی و خوشی تموم شه ایشالا.😂من از 17 واحد،10 واحدم نیومده نمره هاش
پاسخ:
آییی، اره

اری سخت افزار... خودمم خودمم:دی
ان شاءالله ... منم از یازده واحد هنوز ده واحدم نمره هاش نیومده:))
برای من بستگی داره کی باشه. اگه کسی باشه که خیلی برام عزیزه و ناراحت نکردنش برام خیلی مهمه، از کارش ناراحت میشم و خیییییلی زود هم بی خیالش میشم. گاهی به مرحله ی قل قل کردن برسه بروز هم میدم اما بازم در زود بی خیال شدنم اثر نداره.
اما اگر یه مرحله دورتر باشه نه خیلی ناراحت میشم، نه بروز میدم و نه برام مهمه. بی خیالی طی میکنم. اصولا آدمها هرچی از من دورتر باشن منو باجنبه تر خواهند یافت :))))

ارشد هم قبول شدی به سلامتی؟ :)
پاسخ:
اینجوریم خوبه ...
برا من فک کنم بر عکس باشه :)))

اره قبول شدم خداروشکر :)

۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۱:۰۹ قاسم صفایی نژاد
یادم رفت شما رو به چالش وبلاگی دعوت کنم. دعوتید:
http://safaeinejad.ir/1397/04/12
پاسخ:
ممنونم از دعوت شما ... ان شاءالله شرکت میکنم :)
آرهههه برای خیلیها که میشناسم برعکسه. مثلا مستر :))

البته منم از نزدیکانم دیر ناراحت میشم و تا وقتی دلم نشکنه دلخوریمو بروز نمیدم اما برای آدمهای دورتر بیشتر از اینکه دلخور بشم، حرصم میگیره. و تقریبا هیچوقت دلم نمیشکنه از کارهاشون. چون اصولا اونا به دلم دسترسی ندارن ؛)
چی بشه که کار کسی دلمو مورد تهاجم قرار بده.
مبارکههههه مبارک :) آفرین دختر گلم من به تو افتخار میکنم.^_^
پاسخ:
من آدما دور کهکلاً برام مهم نیستن :دی
اما نزدیکا هستن که یه کارارا میکنند یه حرفاا میزنند ... دیگ ناخدآگاه کم میاری مشکنی


خییییلی ممنونم  ... لطف داری^___^  [قلب] 
۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۳:۵۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خب هیچ کس شبیه هیچ کس نیست. نگر پیدا نمشه:-)
پاسخ:
یه سری خصوصیات خاص که میشه دیگ :دی
آره دیگه منم همینطورم! پس چرا میگی برعکس منی؟ :/
پاسخ:
آخه تو گفتی آدمای دور فک میکنند با جنبه ای !!-_- برا من برعکس دور برم نمیان زیاد :)))
منظورم این بود که کلا اونقدر برام مهم نیستن که بتونن دلمو بشکنن یا فشاری بهم وارد کنن! :دی
پاسخ:
خو پس مثل همیم *__* :دی
۲۱ تیر ۹۷ ، ۰۱:۲۵ فاطمه نظری
موفق
باشید
پاسخ:
ممنونم خانم نظری:)
۲۹ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۴ محمد علیزاده
تبریک شما جزء وبلاگ های برتر بیان شدید
پاسخ:
ممنون :)
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۱۷ علی اعرابی
سلام خسته نباشید با این وبلاگ عالیتون لطفا خواهش میکنم که از وبلاگ من همدیدن کنید و دنبالش کنید ...
پاسخ:
سلام
ممنونم خیلی از لطف شما 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.