مگه نصف شبم عنوان لازمه؟:| :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

مگه نصف شبم عنوان لازمه؟:|

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ق.ظ

هوشنگ ابتهاج گویند که ... نمیدانم چه میخواهم بگویم / غمی در استخوانم میگدازد

حتی نمیدانم چرا انقدر پست میذارم. نمیدانم چرا انقد پستهای کوتاه میذارم اما میدونم غمی در استخوانم میگدازد.

ازین غم درون استخوان بگذریم .

امروز یکی از استعداد های مخفی مامانمو کشف کردم .

اونم اینه که خیلی خوب تقلید صدا میکنه ... عالی:))


۹۷/۰۵/۲۶

نظرات  (۵)

میگف به آرمانشون هم همینو گفته بود :||| :)))
مادرا خیلی استعداد دارن رو نمیکنن فقد
پاسخ:
هوم !!؟!؟ [آیکون تفکر]

شاید رو هم میکنند اما کسی توجه نمیکنه .
۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۶ ๓iŞŞ  คຖē
لایک به مادر گرام
پاسخ:
:)
آرمااان
دهع
یادت نیس یعنی :|
پاسخ:
یعنی غمی در استخوان آرمان هم میگدازد =))

آرمانو که یادمه ولی نمیتونستم ربطش بدم :|
من حس میکنم پاییز زودتر بیاد تا این افسردگی فصلی کار دستم نداده
پاسخ:
وای چقد خوب گفتی ثریا منم دیگ نمیتونم تابستونو تحمل کنم دوست دارم زودتر فصل عوض بشه...
۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۶ بوقل قل قل قل ...
بوقل قل قل قل قل ...
نکنه سرطان داری
بوقل قل قل قل قل ...
سرطان استخوان
بوقل قل قل قل قل ...
یا غمبرک زدی
بوقل قل قل قل قل ...
پاسخ:
اخوی گرامی
چرا امدی و اینجا را میخوانی:|
من راحت نیستم اینجوری :/
نخون دیگ:/

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.