ادمی که برنامه نداره وضعش خرابه ... :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

ادمی که برنامه نداره وضعش خرابه ...

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ق.ظ

اگر من از فردا، ظهرا یا بعد از ظهرا خوابیدم دیگ :(((

یک جوری الان خوابم نمیاد که انگار هنوز ساعت ۶ بعد از ظهر

دلم میخواد یه جایی بود میرفتم انقد میدوییدم تا شدت خستگی دیگ هیچ انرژی نداشتهه باشم :(بعدم بگیرم بخوابم صبح زودم بیدار میشدم و ادامه ترجمه مقاله...


هووفف:(

۹۷/۰۵/۲۹

نظرات  (۶)

فردا امتحان دارم :( کاش منم خوابم نمیومد
پاسخ:
منم اگر امتحان داشتم ۱۰۰٪ خوابم میومد. میخوای بده من جات میخونم :)
صبح هم خودت برو امتحان :|
عجب ترکیبی میشه :|
فک نکنم حوصلت بکشه اینقد عصاب خورد کن هست که میخوام کتابو با تمام احترام از وسط نصف کنم :||
پاسخ:
عالی:/یه ترکیب بی نقصِ:|

اسم درسش چی هست؟
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۰۶:۳۷ ๓iŞŞ  คຖē
نمیتونی فقط آرزوی یک زندگی بهتر رو داشته باشی
باید بری اون بیرون و بسازیش
+ساختن زندگی برنامه میخواد
پاسخ:
من ارزو شو دارم سعی میکنم بهتر بشم ... سعییی میکنم حالا گاهی صعودیه و متاسفانه بیشتر نزولی هست که اونم دست من نیست. ولی مهم سعی هست :)
+۱۰۰٪
صبح ساعت ۹ میرم تقریبا ۶ عصر میام، یکی دوساعت استراحت و ردیف کردن یه سری کارا، بعدش یه ساعت ورزش و دویدن و ... و تقریبا بین ۱۲:۰۰ تا ۱۲:۳۰ شروع خواب تا صبح.

الآن مثلا من خیلی برنامه دارم :D
پاسخ:
خیلی عالیه ... اینجوری ادم لذت میبره هر روز داره جلو میره و درجا نمیزنه . برنامه داشتن خیلی خوبه
کسایی که برنامه دارن برای هر روزشون اگر فقط چند روز برنامشون بهم بریزه واعا کسل میشن و حالشون بد میشه بنظرم
باید از شما یاد گرفت :)
معمولا این نظم بعد از مدتی به یه کار روتین تبدیل میشه؛ اگه بتونی این نظم رو با یه کم بی نظمی نا منظم هندل کنی خیلی عالی میشه :D

ممنونم، لطف دارید : )
پاسخ:
آره آره تنوع هم خوبه باشه ... اینجوری خسته هم نمیشی


:)
اسمش بین الملل خصوصی ۲ بود
شب خوابم برد
صب پاشدم دیدم وقت امتحان گذشت
باید ترم بعد بردارم :||||
پاسخ:
جدی =)))))
عب نداره از اول هم نباید تابستون برمیداشتید :دی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.