چالشی به دعوت هاژمحمود :) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

چالشی به دعوت هاژمحمود :)

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲ ب.ظ
1. اگه بخواین وبلاگستانو برای یکی معرفی کنین چطور توصیفش می کنین؟

عرضم به حضورتان که وبلاگستان  دنیا بسیار عجیبی هست. و من اینو خیلی مطمئن میگم که اگر با همچین فضایی آشنا نمیشدم قطعاً اینی که الان بودم نبودم :). اینجا آدم های داره با روحیه های بسیار لطیف و چیزی هایی رو درک میکنند که شاید برای افراد غریبه با بلاگستان اصلاً جذاب نباشه یا حتی حس نشه. از روی نوشته ها راحت میتونی کساییو پیدا کنی که هم عقیده هم سلیقه هم فکر تو هستند . خلاصه محیط جذاب و خیلی سالم تر نسبت به بقیه شبکه های اجتماعی داره . بنظرم هر کسی با این فضا انس نمیگیره ؛

این اولین بار هست من در چالشی به طور رسمی شرکت میکنم -_-
و خب از اسراء و شملیا  دعوت میکنم :دی

و بقیه دوستانی ک تمایل دارند در چالش شرکت کنند.
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۰

نظرات  (۳)

آره واقعا همینطوره . فضاش از خیلی جاهای دیگه بهتره
پاسخ:
اوهوم ... یه جوری فرهنگی تر و سنگین تر هستن آدمای اینجا :)
سلام

دیدید کاری نداشت!؟ :دی

واسه چالش های بعدی آماده باشید :دی
پاسخ:
سلام 

شما که نمیدونید من کلی خودمو به چالش کشیدم تا این چالشو شرکت کردم -_-


امید است چالشی به پستتان نخورد :دی آمین :))))
خیلی باهات موافقم :)
پاسخ:
^__^

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.