چالش به دعوت عینکی جان :) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

چالش به دعوت عینکی جان :)

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ

حالا من هر چی در گذشته چالش شرکت نکردم دیگ الان عوضش شرکت میکنم :| (جدی نگیرید)

فقط الان منو آقای صفایی نژاد باید ببخشند یادمه یه ایشون هم گفتم یک پست برای نویسندگی کتاب میذارم اما شرمنده یادم رفت تا همین چند وقت پیش خودشان درباره همین موضوع پست گذاشتن ببخشید واقعاً 


بله چالش مذکور فقط برای خانم هاست (آرایش میکنید؟ چرا؟)

خیر ، چون از بوی مواد آرایشی خوشم نمیاد . حتی ضد آفتاب (الان اینو گفتم فکر نکنید در عمرم اصلاً از این اقلام استفاده نکردم ؛ نه استفاده کردم دو سه بار اما خیلی سریع پاک شده چون طاقت ندارم :|)

اما سرمه خوبه خانوما بزنند به چشماتون:دی 

منم گاهی میزنم البته اونم گاهیی که حوصله باشه .

ولی به جاش ماسک اینا زیاد استفاده میکنم و تا دلتان بخواهد ماسک خوب سراغ دارم .

وبنظرم  هرکسی صورت طبیعیش جذاب تر و دلنشین تر:)

۹۷/۰۵/۳۰

نظرات  (۴)

سلام

چرا آقایون ب این چالش دعوت نکردند؟!!؟
ماشالا بعضی از آقایون واسه خودشون ی پا آرایشگرن! -_____-


پاسخ:
سلام

دیگ عرف ارایش برا خانوماست :))
اره هستند ... فک میکنید اینجام هستن🤔🤔گمون نکنم...
اینجا منظور بیانه یا وب شما؟!

من ندیدم ولی قطعا هستن! 🤔🤔
پاسخ:
منظورم بیان بود🤔

منم موافقم که قطعا هستن🤔
خیلی هم خوب :)
دقیقا بوی خیلی بدی دارن :(
پاسخ:
^__^
اره من حالم بد میشه ..
جمله آخرت شانصد تا لایک داشت:)
آفرین به این طرز فکر
پاسخ:
خیلی ممنون :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.