مشکوکم :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

مشکوکم

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۵۹ ب.ظ

الان مشکوک نیستید من انقد پست میذارم . من که خیلی به خودم مشکوکم والا

پست قبل درباره پروژه اینا صحبت کردم ... در کل الان یه آرامشی دارم خیلی عجیبه ؛ فکر میکنید آرامش قبل طوفان باشه ؟

یه حسی بهم میگه این چیزا با همه مشکلاتش تموم میشه انرژی تو بزار برای آینده... 

البته برای آینده هم همین حس بهم میگه بازم چیزی نیس برو جلو :)

آرامشی ملکوتی دارم الان من :))) خدایا نمیشه این حالتو برام سیوش کنی ؟ هوم ؟!!؟

۹۷/۰۶/۰۶

نظرات  (۷)

:))منطقیش همینه
یه چایی بریز.عینکو بزن و بشین پشت فرمون خلاصش کن
پاسخ:
بله

ان شاءالله :)
۰۶ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۴۴ عینکی عینکی
ارامشت همیشگی باد جانا 😂😂
پاسخ:
:)))))
مچکرم عازیزم :)))

ملکوتیم هستا :))
خب برای سیو شدن CTRL + S بزن البته اگه از git استفاده کنی می تونی ورژن های متفاوتی از خودت رو داشته باشی و سریع سویچ کنی؛ برای ما که نشد ولی شاید برای شما شد : )
پاسخ:
پس شما هم اهل کامپیوترید :))
سوئیچ کردنم خوبه ...
همه چی نوسان داره. حال خوب و بد :) ولی من برات کلی آرامش می‌خوام از خدا ^_^
پاسخ:
خیلی ممنونم حواجان ^_^
خیلی کامنتت خوب بود ... دلم برای آرزو های خوبی که بچه ها قبلاً برا همه میکردن تنگ شده بود:)
بازم ممنون
زندگی آیا درون سایه هامان رنگ می گیرد؟
یا که ما خود سایه های سایه های خود هستیم؟
#فروغ فرخزاد
پاسخ:
:)
۰۷ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۰۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
آره بابا درست میشه! مخور غم جهان گذران!
پاسخ:
اوهوم^_^
سلام عید شما مبارک
پاسخ:
ممنونم عزیزم:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.