آی دلم:) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

آی دلم:)

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷ ب.ظ

تلقن زنگ خورد، یه سری صحبتا شد یه بخشیش مربوط به من بود. چیزی بود که من واقعا ناراحت شدم (یعنی الانم هستم) حتی اومدم و یه پست ازش نوشتم اما دلم نیومد انتشارش بِدم ، من باید قوی تر باشم. این روزا فقط همینو به خودم میگم بعضی موقه ها از خودم میپرسم. خدا هم، عجب دل و اخلاقی داده بهت :)

۹۷/۰۶/۱۴

نظرات  (۱۳)

عجبااا
واقعا بعضی از نزدیکان آدم کاری میکنن که میخواد همون لحظه خفش کنه
والا
چه کاریه :|
پاسخ:
والا من راضی به خفه شدن اونا نیستم اما خودم چرا :|
امیدوارم حال دلت خوب باشه رفیق
پاسخ:
ممنونم 🌷
سلام

ان شاالله ک خیره :)
پاسخ:
سلام

خیر🤔
ان شاءالله یه جایی ختم به خیر بشه بالاخره:)
حال دلت خوب..

چنان نماند و چنین نیز نخواهد ماند...
پاسخ:
:*

اره واقعا...
می‌گذره... همه چی می‌گذره...
پاسخ:
:)
همینطوره..
اگه مشکل مقطعی بوده و نه کهنه، زمان حل می‌کنتش...
پاسخ:
فک میکنم این که میگیم زمان درستش میکنه گاهی به خاطر این عادت میکنیم بهش
آره دقیقا...
پاسخ:
هوم...
سلام
دلتون پر نور الهی..
احسنت که خوبی ها رو نشر می دین و نه دل گرفتگی ها و ..
این نیز بگذرد. مهم این است که هیچ چیز، بزرگ تر از بزرگی خدا نیست. به اکبریت خدا که فکر کنیم، خیلی چیزها برایمان ساده و قابل رد کردن می شود، تحمل که هیچ..

پر از کبریایی خدا باشه دلتون.. الهی..
پاسخ:
سلام
چه نظر با محبتی بود :) واقعا خدااا خیلی بزرگ تر مشکلات ما اصلا حساب نمیشه خدا هوامونو داره...

ممنونم ... همچنین شما
هیییییی


پاسخ:
:)
ان‌شاءالله این قوی بودن باعث نشه چیزای دیگه ای رو از دست بدی
پاسخ:
چی بگم ...(:
توکل برخدا
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۳۵ ام اسی خوشبخت
ان شالله هر چی هست ختم به خیر بشه :)
پاسخ:
ان شاءالله . ممنونم:)
خیره انشالله :)
پاسخ:
تموم شد خداروشکر:دی
خدا رو شکر ❤️
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.