چو بر روی زمین باشی؛ توانایی غنیمت دان! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

چو بر روی زمین باشی؛ توانایی غنیمت دان!

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۲۷ ق.ظ
به وقت همین الان :)) (4:57 صبح)
یادتونه براتون از استاد پروژم نوشتم که ایران نیست و ایمیل دیر جواب میده و اینا ...
آخرین ایمیلشم اینجا بود که بعد از اون یکم دیگه از مقالم مونده بود ترجمه کردم و تموم شد موند خلاصش ... اما اصلاً حوصله انجامشو نداشتم اصلاً هم دیگ به ایمیلم سر نمیزدم (گوشیمم ریست شد ایمیلامم پاک شد) خلاصه دیروز صبح دوباره ایمیلمو چک کردم دیدم استادم دوباره ایمیل زده منتهی با ایمیل سازمانی نه ، ایمیل شخصی(تو دلم گفت خب از اول با این ایمیلت بهم ایمیل بزن من این همه وقت منتظرت نمونم). محتویات ایمیل این بود که چرا نمیفرستید مقالتونو  همکاری کنید تا نمرتونو به موقع رد کنم. (بماند که گفته بود من مشکل دارم و نمره پروژتون ثبت نمیشه... امیدوارم دیگ باز این مشکل اینجا  نکنه) -_- منم گفتم تا 20 شهریور حتماً میفرستم امروزم بیستم و من هنوز دو بخش مقاله خلاصه کردم :|
ولی به امید خدا تمومش میکنم (هر چند یک مقالش اصلاً متوجه نشدم چی گفته) ؛ 

_من مطمئن شدم ، ازون مدل آدمای دقیقه نودی هستم و مطمئنم این اخلاقو از پدر گرامی به ارث بردم .
_قبلاً اگر کسی ازم تقلید میکرد بدم میومد، حالا چه لباس باشه چه حرف و... اما الان خوش حال میشم و دوست دارم.
_ماه محرم هم اومدو امروز اولین روزشِ ، ان شاءالله عزاداریاتون مقبول درگاه حق قرار بگیره پیشاپیش، دعاهاتون مستجاب :)
_تصمیم دارم . از همین خلاصه هایی که کردم پست آموزشی بنویسم... هیجا تو نت درباره سِکرت شِیرینگ مطلب فارسی درست و درمون نداره. گفتم بزارم به درد یک نفرم بخوره، باز غنیمت :)
۹۷/۰۶/۲۰

نظرات  (۸)

بعضی تحول‌های این مدلی خوبه :)
واسه هم دعا کنیم؟!
پاسخ:
اوهوم :)
اره اره ... اتفاقا میخواستم جای دعاتون مستحاب اینو بنویسم اما ...
مرسی که نکته رو گرفتی^_^❤
امیدتون رو هیچ وقت ازدست ندین
پاسخ:
بلی ... خدا هست!
حتما بذار استفاده می کنیم ما هم :)
عزاداری تو هم مقبول درگاه حق قرار بگیره جانا :)
پاسخ:
چشم حتماً❤
قربونت، ممنونم💐
دقیقه نودی هستی واااای
چه جوری سخته :)

التماس دعا در این روزا
پاسخ:
واای ... هااای .. ایییی:))
نمیدونم ... هر دفه هم دریغ از دفه قبل -_-

چشم ، محتاجیم به دعا
موفق باشین.
التماس دعای ویژه . حاجاتتون قبول درگاه حق.
پاسخ:
زنده و پاینده باشی :)
چشم
مقاله نویسی خیلی کار سختیه...اگه انگلیسی هم باشه که دیگه بدتر...
گذاشتن این مطلبا خیلی عالیه
:)
تصمیم خوبی گرفتی
التماس دعا
عاقبت بخیر باشی
پاسخ:
اره واقعا ... تازه هیچ توضیحی هم قبلش بهت نداده باشن~_~
اوهوم ... ان شاءالله به درد بخوره

چشم عزیزجان
محتاجم به دعا
عزیزی :***ممنونم ان شاءالله همه عاقبت بخیر بشیم!
۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من در تلاشم که دقیقه نودی نباشم و خیلی وقت‌ها از دستم در میره!
پاسخ:
من نیز:دی
خدا قوووت
پاسخ:
یاشا:))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.