۹۷/۰۷/۰۷ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

۹۷/۰۷/۰۷

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ

امروز رو کلا دانشگاه بودم و در حال بدو بدو یاد دوره کارشناسیم افتادم که برا ثبت نامم کلی کلی استرس و بدو بدو داشتم هر چند ارشد راحت تر بود:)

خلاصه در هفت،هفت،نودوهفت رفتم ثبت نام ارشد و دو تا از کلاسامم رفتم و نا گفته نماند شوکه شدم تا چند سال پیش برق و کامپیوتر بهمون تزریق می کردند یه دفه ای اومدن گفتن مکانیک،ترمو دینامیک و بیو مکانیک:))

رفتم به استاد میگم ، اگه فک میکنید باید پیشنیاز بگذرونم بهم بگیدااا، میگه نترس یه جوری میگم بفهمی!!

خلاصه روز خسته کننده و الحمدالله خوبی بود.

باشد در ادامه هم همینطور باشه:دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۷

نظرات  (۹)

عه ارشد قبول شدی مبااااااارکه*_*
پاسخ:
ممنونم عزیزم^_^
۰۷ مهر ۹۷ ، ۲۰:۳۴ جناب منزوی
ارشد ۴ ترم اولش سخته، سخت نگیرید تموم میشه :)
پاسخ:
چهار ترم اولش سخته:)))))))
بله ،تموم بشه خوبه.
۰۷ مهر ۹۷ ، ۲۱:۱۰ میــ๛ آنـہ
فقط میتونم بخونم متنتون رو
وتجربه هاتون رو سِیو کنم
پاسخ:
(:)
خدا قوت :))
پاسخ:
ممنونم، زنده باشی:))
انشالله همیشه موفق باشی عزیزم
پاسخ:
خیلی ممنون🤗😍
ان شاءالله، بهمچنین عزیزجان
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۶ بافـ ـنده
به امید پیمودن پله های ترقی با سرعت برق و البته با شادی و عافیت😊
پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم😘❤
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۲:۰۱ بانوچـ ـه
موفق باشی عزیز دلم :)
پاسخ:
ممنووونم عزیزم🤗
مبارکااااا باشه :))) موفق باشیییییی
پاسخ:
عزیزم^_^
ممنونم
موفق باشی :)
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.