مراقب خودتون باشید :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

مراقب خودتون باشید

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ب.ظ

ای کسایی که دوستون دارم لطفا مراقب خودتون باشید. کسی نمیتونه جای شما رو بگیره. واقعن اعصابم به هم میریزه وقتی حالتون خوب نیست.


با مامان دارم دعوا میکنم که چرا سهل انگاری کردی و رفتی اون بالای ارتفاع اخه چی کار داشتی اونجا الان خوب شد ازون بالا افتادی :((( نکنید دیگ نکنید.

مواظب خودتون باشید. بخش بیشتر حال خوب من حال خوب شماست:(

۹۷/۰۷/۲۰

نظرات  (۹)

الان حالشون چطوره؟!
پاسخ:
دراز کشیده ، درد میکنه پاهاش:( ... نمیدونم امیدوارم چیزی نباشه و با استراحت خوب بشه
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۱:۱۳ میــ๛ آنـہ
دعامیکنم که دفه ی دیگه مامانتون بالانره تابیوفته
پاسخ:
ممنون
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۳:۴۲ جناب منزوی
ای وای من !
ان شاءالله حالشون خوب شه، اگه دید درد داره معطل نکنید ببرید دکتر
پاسخ:
الان بنظر بهتر شده نسبت به قبل...باید خوب استراحت کنه احتمالاً کوفتگیه
۲۱ مهر ۹۷ ، ۰۶:۴۷ صبورا کرمی
:)
پاسخ:
-___-
ای جان عزیزممممم
قربون اون احساست که
دعا میکنم خودت و همه عزیزانت حالشون خوب و تنشون سالم باشه همیشه
پاسخ:
:) 
خیلی ممنونم مهرناز جانم ... 
خدا نگهدار شما و خانوادتونم باشه ان شاءالله
:)
پاسخ:
-_-
۲۴ مهر ۹۷ ، ۱۰:۱۸ اجاره آپارتمان مبله در تهران
امیدوارم شما هم حالتون همیشه خوب باشه ...
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
پاسخ:
:)
۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۸ محمد برزوئی
هفت مرتبه حمد به نیت شفا :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ﴿۱﴾

الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿۲﴾

الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ ﴿۳﴾

مَالِکِ یَوْمِ الدِّینِ ﴿۴﴾

إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ ﴿۵﴾

اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ ﴿۶﴾

صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ ﴿۷﴾

اجرکم عند الله
پاسخ:
با تشکر از شوما اخوی
بهمچنین
وای از کارهای مامانا 😥😥
پاسخ:
واقعاً

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.