رها رها منم من:) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

رها رها منم من:)

شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۱۳ ب.ظ

سلام

احوال اهل قلم بیان چطوره:)؟!

من خوبم خداروشکر(حالا نیس خیلی ادمم مهمیم گفتم بگم که خوبم:)))

همین الان که دارم این منتو تایپ میکنم روی تخت دراز کشیدم واقعا بدنم خالی از انرژیه 

غر غر نمیکنم . اما الان فقط به اندازه نوشتن انرژی دارم. کلی حرف دارم

این مدت هر اتفاقی میافتاد با خودم میگفتم سوژه خوبیه برای وبلاگ

اما انقدر کار بود. هست (خداروشکر:)) که نایی برای نوشتن نبود گاهی این ذوق به اشتراگ گذاشتن. باعث میشد حرفام تو کانالم مینوشتم (فعال شدم اون طرف:))هر وقت اونجا بنویسم دیگ به اینجا نمیرسه. گاهی هم استوری میذاشتم واتس اپ خلاصه خالی میشدم به هر طریقی

خسته از هیچم :)))

دیگگگگ کلی چیز یادم بودا ولی انگار همش پرید.

+راستی چرا ما، آدمهای مجازی انقد دوست داریم مطالبمونو، دوست داشتنی هامونو برای بقیه به اشتراک بذاریم؟:) ...

+عنوان: بی ربط، خیلی اتفاقی یادم اومد.

+یاد بگیرید از این به بعد به جای بوس فرستادن، بوس رو پرت کنید:))) هم زودتر میرسه به طرف هم محکم تر؛))

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۵

نظرات  (۱۳)

بفرما من پرت کردم 😚😚
پاسخ:
:)) قربانت
منم یه سه چهار تایی برات شوت کردم :)))💋💋💋
۰۵ آبان ۹۷ ، ۲۱:۴۶ صبورا کرمی
پس فعلا یه ماچ برات پرت میکنم
پاسخ:
:)))
همیشه ازین چیزا به هم پرت کنیم خوبه:))

دو تاش خورد تو چشمم نزدیک بود کور بشم 😑😑
پاسخ:
:)))) خیلی خوب بود.
میدونی قضیه این مدل بو سا چیه، بردازه کوچیکم موقع رفتنی از خونمون همیشه داداشم بهش میگه خب حالا بوس پرت کن برا عمه 😅... امشب هم گفت یه بوس براش شوت کن:))
با این شوت ما رو میخواستی کور کنی 😂😂(شوخی)
پاسخ:
نه هدف محبت و بوس بود فقط‎:D
حال آرمانشون چیطو میطوره؟ 😉😂
پاسخ:
چی بگم دیگ:)))
ارمانم خوبه:| الکی مثلا🙄
+ چرا واقعا؟! :))
پاسخ:
واقعااا
۰۶ آبان ۹۷ ، ۰۱:۰۴ جناب منزوی
سلام
خدارو شکر حالتون خوبه :)
خوده هیچ واقعاً خسته کننده ست :)
پاسخ:
سلام
^_^
اری
میگه:خسته از آنچه که بود و به خدا هیچ نبود :)
۰۶ آبان ۹۷ ، ۰۱:۱۳ میــ๛ آنـہ
اقا من یه کیسه بوس میفرستم
فقط کم کم استفاده کنین که توی این گرونی ها دیگه پیدا نمیشن
پاسخ:
گفتی از گرونی الان تایپ تکثیری دانشگاه بودم. خانم صحبت میکرد رفته گوشی بگیره ... میگه یک گوشی بیخود دست دوم رو ۹۰۰میداده:)
این خانومه هم گفته اصلا نمیخوام:|
امیدوارم یه روز همه چیز رو به راه بشه...
۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۰:۴۵ میــ๛ آنـہ
من رفتم پشت ویترین یه مغازه ودستم رو گذاشتم روی یک گوشی
میگه قیمتش 4میلیون تومنه
اصلا دیگه فکرنکنم گوشی بگیرم
پاسخ:
همه چی گرون شده لوازم الکترونیکی دیگ افتضاح... یعنی میدونی ارزش نداره
۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۰:۵۸ میــ๛ آنـہ
واقعا ارزش نداره
ولی کاش میشد فرارکرد ازاین اوضاع
پاسخ:
اوهوم
اما همیشه نمیشه فرار کرد
۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۶:۵۷ ام اسی خوشبخت
خیلی خوشحال میشیم که دوستان خوب باشن, و برامونم مهمه, همه آدمها مهم هستن, مثلا چه ویژگی باید داشته باشید که خاص بشید؟!
پاسخ:
^__^
درسته ، همه آدما مهم هستن . و هر عکس نسبت به دیگری منحصر به فرد :)
۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۷:۲۰ قاسم صفایی نژاد
خب آدرس کانال؟
پاسخ:
سلام 
بفرمایید:
https://t.me/joinchat/AAAAAEPsKbm8Hz1jzxRNlg
خدا رو شکر که خوبی
من فکر میکنم بیشتر دوست داریم بنویسیمشون تا انکه اشتراک بذاریم
پاسخ:
^_^
اوهوم، شاید هم اینطور باشه ... عادت کردیم که ذهن رو اینجوری خالی کنیم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.