از این هوایی تر هم مگه عکس داریم !! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

از این هوایی تر هم مگه عکس داریم !!

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳ ق.ظ

میبینید چقدر هواییه ... دلِ آدمم همینقدر هواییه میشه برای رفتن به حرمش ...

با  مامانم یک هفته پیش صجبت میکردیم درمورد این که چراا ما شهادت امام رضا اصلاً نمیریم مشهد .

میگه خب نذر داریم ... میگم برای امام حسن ... روز بعدش که میتونیم بریم ...ساکت میشه میگه منم خیلی دوست دارم اگه همت کنند ببرنمون که خیلی خوب میشه میگم آره بیا و .... خیلی خوب میشه ما حتی همون چند ساعت رو بیایم؛ امام رضا !!

خیلی وقتا مشهد رفتنای ما شیش ساعت بیشترطول نمیکشه :)) البته به جز زمان رفت و برگشت.

خلاصه اگر امسال هم نشد بالاخره یک روز میرسه من میدونم ... 

+اینستا imamrezashrinecom@


بعداً نوشت:

خیلی اتفاقی 500 امین پستم شد همیچین پستی :)

راستی اگر کسی دوست داشت و اینستا داشت آدرسشو بهم بده، بیایم فالوتان کنم .

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۳

نظرات  (۱۷)

۱۳ آبان ۹۷ ، ۰۱:۱۹ آقای هرمیت
بنده در زمان طفولیت مفتخر شدم برم حرم یه بار :)
سه چهار سال پیش بود فک کنم شایدم قبل تر
پاسخ:
ان شاءالله در دوران نوجوانی و جوانی ..چندین بار مفتخر بشید ... یعنی سعی کن خودت خودتو مفتخر کنی:))
شما هر وقت اومدید به من اطلاع بدید :)
پاسخ:
ان شاءالله حتما
من خب! من! هنوز نرفتم...
پاسخ:
ان شاءالله که میرید ... نیت کنید برید حالو هواتون عوض میشه 
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۲:۱۸ میــ๛ آنـہ
@bimehasia25486
این اینستای خالمه
پاسخ:
خودت اینستا نداره 
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۲:۱۹ میــ๛ آنـہ
انشاءالله که طلبیده میشین
پاسخ:
ان شاءالله 
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۶:۰۸ ابوالفضل ...
امسال هم مثل پارسال این تاریخ مشهد نیستم و بالطبع حرم...
که من مشهدی بهونه نباید داشته باشم ولی...

آدرس اینستام همون آی دی تلگراممه😉
پاسخ:
اوهوم ... اینجوری دردش بیشتر میشه ...

اکی :)
ان‌شاءالله زود زود قسمتتون شه :)
رفتید مارو هم دعا کنید.
پاسخ:
ان شاءالله... ان شاءالله دو تایی برید پابوسشون بازم:)
حتما زهرا جان ، شوما نگی هم جزو دوستای من هستی به نوبت اسم میبرم:))
۱۳ آبان ۹۷ ، ۲۳:۲۳ میــ๛ آنـہ
نه
خودم اصلا گوشی نداره
پاسخ:
اوهوم، البته اگر دوست داری میتونی با گوشی خالت درست کنی بعدم رو لپ تاپ نصب کنی.البته خیلیم خوب نیس ولش کن:)
۱۳ آبان ۹۷ ، ۲۳:۵۴ جناب منزوی
ان شاءالله که برید :)
پاسخ:
ممنونم
ان شاءالله روزی خودتان(:
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۰:۰۲ صبورا کرمی🦄
اگه رفتی برای منم دعا کن
منم دعا میکنم بری
اینستا داری منو😁
پاسخ:
چشم 
ممنونم عزیزِجاان 

آری آری :دی 
تا حالا از این زاویه ندیده بودم گنبد رو:)
پاسخ:
منم (:
عکس قشنگیه
به دل میشینه 😍😍
پاسخ:
اوهوم^_^
۱۶ آبان ۹۷ ، ۱۳:۵۳ اجاره آپارتمان مبله در تهران
واقعا چقد خوبه که ما امام رضا داریم ... :) از بهترین نعمت های خداست ...
رفتید حرم مارو هم دعا کنید ;)
insta:
@eskanbama
@aliasghar.tolooei
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
پاسخ:
:)
بله حتما
سایت خوبی دارید موفق باشید
سلام
در این تایمی که نوشتید روز شهادت نمیرسید به حرم
دلتنگی تون قبول حاجتتون روا
پاسخ:
سلام
ممنونم، ان شاءالله روزی خودتون:)
کامنت پست جدید بسته بود...
امیدوارم کمی حالت بهتر شه و چشمات دیگه اشکی نشه :(
هی...
پاسخ:
ممنونم عزیزم❤❤
نظرات پست جدیدتو بسته بودی
کاری از من برمیاد؟
انشالله حال دلت خوب باشه همیشه
پاسخ:
ممنونم مهرناز جانم
خیلی بهتر شدم از دیشب تا الان خداروشکر...
💕💕
سلام
خیلی وقت گذشته از اخرین سفر... دلم هوای حرمش رو کرده
هر تفکری که توی سر مشغولیت درست کنه، می‌خواد هرچی باشه، وارد حرم میشی ذهن پاک میشه شسته میشه و همین‌طور دل...
پاسخ:
سلام :)
ان شاءالله دعوت بشید تو همین روزا ..
دقیقاً 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.