بعداً بخونمش (1) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

بعداً بخونمش (1)

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۲۳ ب.ظ
وقتی کتابیو میخونی که تک تک کلماتش برات نامفهموم از نظرت مزخرف میاد. در صورتی که همه میگن خیلی شیرین اما از نظرتو فقط مزخرف
زمان زیادیم نداری باید بفهمیش به زورم که شده باید بفهمیش حتی شده از خودت توضیح خلق کنی باید یه چیزی برای گفتن داشته باشی...تا روز سه شنبه دست از پا دراز تر جلو استاد نری 
خستم ... باید استراحت کنم اما اینو اصلا متوجهش نیستند(هیچکس استثنا هم نداریم). هر کی به فکر خودش و فکر میکنه فقط کاری که اون انجام میده سخته و آره فقط اونه که داره جون میکَنِه . به حرفش فکر میکنم که گفت عید رو استراحت میکنی عوضش، ولی باید بگم با این وضع حتی دو برابرشم تعطیل باشم بازم کارایی که بهم محول شده رو نمیتونم انجام بدم چه برسه به استراحت. سعی میکنم فکر نکنم که چی میشه و من چطوراین دوره رو تمومش میکنم ... میسپارم به خدا
اینجوری فشار خیلی کمتر میشه و بازم میتونم بخندم ...
هر چه بیشتر پیش میرم ... بیشتر دوست دارم برم سفر،  همون شعر که میگه یه مدت میخوام ول کنم زندگی رو.... برم یه جایی که ذهنم آزاد آزاد باشه.
۹۷/۱۲/۱۰

نظرات  (۶)

۱۰ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۴۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منو با خودت ببر
پاسخ:
:(
میگم جریان پایان نامس یا جریان دیگه ایه ؟
پاسخ:
نه هنو به پایان نامه نرسیدم ... درسای این ترمه
ای کسانی که باعث میشود یک بلاگر قدیمی از روزمره هایش ننویسد و برای نخواندنشان آدرس عوض میکند
....
هیچی دیگ :|
خدا عاقبتتان را به خیر کند فقد -___-
پاسخ:
ادرس عوض نکردم -__-

آمین😂😂😂
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۳۷ صبورا کرمی🦄
کمک بیام؟
پاسخ:
قربونت دعاخیرتو کلییی کمک و انرژی❤
عزیزم
خدا قوت
موفق باشی:)

تو از پسش بر میای
پاسخ:
ممنونم یسنا جان❤
ان شاءالله
فقط میتونم بگم ایشالا خدا بهت کمک کنه و موفق باشی
:)
همین
پاسخ:
این خودش کلی کمک چرا فقط!؟!❤
بهمچنین ان شاءالله

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.