اسفندِ خاصِ۹۷ :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

اسفندِ خاصِ۹۷

يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ب.ظ

امروز دوازده ، دوازده، نود و هفت ... نمیدونم چرا ولی دوست دارم تاریخشو:))

من الان باید خواب میبودم، وقت استراحتمِ مثلا نیم ساعت دیگ باید ادامه کارامو میکردم. این گوشیا عجب چیزهای بیخودی هستند.[وی این جمله را مینویسد بارها در روز تکرار میکند باز هم از گوشی استفاده میکند،از رو هم نمیرود]

امسال اسفند خیلی خاصه چون از هر روز هفته چهارتاشو کامل داره:))

۹۷/۱۲/۱۲

نظرات  (۱۸)

۱۳ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۲۷ ام اسی خوشبخت
همه روزهاتون خاص و دوست داشتنی :)
پاسخ:
^__^
سرشار از مهربونی هستید :)
نمیدونم کلا چرا این ۴ سال تا ۱۴۰۰ مزخرفه
(اصلا اشاره ای به سیاست نمیکند)
پاسخ:
هااای
-_-
۱۳ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۳۲ میــ๛ آنـہ
چون از هر روز هفته چهارتاشو کامل داره:))

ینی چی؟
پاسخ:
یعنی مثلاً جهار شنبه چهار تا داره ...پنجشنبه چهار تا داره ... و بقیه روزا 

به عبارتی چهار تا هفته کامل کامل کهخیلی کم یا حتی ممکن دیگ پیش نیاد 
۱۳ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۴۵ - دو ماهه دارم
- دو ماهه دارم هر شش ساعت یه بار دوتا آنتی هیستامین می ندازم تو جیبام ولی بازم جیب ما به پول حساسیت داره
پاسخ:
عی خِدا :)))))
آفرین به این خلاقیتتون :))))
۱۴ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۲۳ آقای هرمیت
بله دیگه
مگه میشه ماهی من توش به دنیا اومدم خاص نباشه؟ D:
(اعتماد به نفسش خیلی هم معمولی و خوب است اشاره نکنید D: )
پاسخ:
به به
میبینم هم ماهی هستیم‎:D
چند اسفند؟
(حله حواسم هست‎;D)
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۳۷ آقای هرمیت
عه شمام اسفندی D:
من 27 تم ام هم ماهی تو چی؟ D:
پاسخ:
عهه چقد نزدیک فروردین:)))) البته خوب شد اسفندی شدی‎:D
منم20 اسفندم
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۳۲ آقای هرمیت
آره من لب مرزم قشنگگگ :)))
شناسناممو فروردین گرفتن البته :/
ولی من همچنان یک اسفندی مقتدرم ام که پا ام را در فروردین هم گذاشته ام D:
پاسخ:
عهههههه اقا یعنی چی، چرا برا منو فروردین ندادن پس😕🙄

البته خیلی خوش حالم اسفند پا به دنیا گذاشتم‎😎
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۱۶ آقای هرمیت
من گویا قرار بوده فروردین پا به دنیا به گشا ام ولی اتاق عمل بیمارستان از 29 ام میرفته تو تامیرات :/
بعد 27 ام لنگامو گرفتن به زور کشیدن بیرون بیمارستان گفتن 1 ام بزن تاریخو :|
ولی خب خودمم اسفند رو بیشتر دوست دارم :)
پاسخ:
عجب شانسی :))))
آری اسفند چیزِ دیگریست^_^
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۵۶ محمد (شاهرخ)
گوشی خیلیم خوبه .... چرا بازار کار ما رو بهم میریزید :)) خیلی هم خوبه
پاسخ:
:دی

بله خوبه به شرط استفاده درست -_-
O_o سلام
شما هنوز اینجایین؟
خیلی جالبه
امشب اسم خودمو تو نت زدم تاریخچهوب قبلیمو آورد
نظراتو میخوندم که نظر شمام بود
لینکو زدم دیدم بروز بروزین هههه
آفرین
پاسخ:
به به سلام اقای محمد امین:)))
بله من هستم هنوز
شما چه میکنید؟
پلیس شدید دیگ😁
اسفند جانی خاص
تولدت مباررک:)

امیدوارم خوشبخت و سعادتمند باشی و به ارزوهای قشنگت برسی:***


پاسخ:
خیلیییییی ممنوووونم یسنا جان❤❤

قربونت 😘😘
آفریننننن که هنوز در جریانید :)
+بله :)
پاسخ:
:)ولی خب جریانش خیلی قوی نیست

+ان شاءالله موفق باشید و سلامت:)
بله جریانش تک فازه D:
+ممنون همچنین
تولدتونم مبارک
پاسخ:
اره :))

+^___^ ممنونمم
سلام سلام تولدت مبارک :)))
منم دوست جونت :)
گفتم اینجاهم تبریک بگم :)
پاسخ:
سلام سلام 
مرسی عزیزم

^___^
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۳۳ جناب منزوی
ماه و روز یکی بودن :)
اسفندتون عالی :)
پاسخ:
یعس
ممنونم ...برای شما هم 
سلام عزیزم
با تاخیر تولدت مبارک :)
پاسخ:
سلام 

قربونت ...ممنونم عزیزم^_^
بر خیز و مخور غم جهان گذران
خوش باش و دمی به شادمانی گذران
در طـبع جـهان اگــر وفـایی بودی
نوبت بـه تو خود نیامدی از دگـران
والا بخدا
پاسخ:
:)
بق بقو جانم نظراتتو بسته بودی به سختی تونستم یه راه ارتباطی باز کنم


تولدت مبارک عزیزم

ایشالا خوش بخت و سعادت مند باااشی🌺🌺🌺
پاسخ:
عزیزززم😍😍😍 قربونت یسنا جان.. شرمنده به زحمتم افتادی🙏🙏🙏

خیلی ممنونم ، بهمچنین ان شالله🌹🌹🌹

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.