لطفاً به کلمات کلیدی دقت کنید! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

لطفاً به کلمات کلیدی دقت کنید!

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹ ق.ظ
این روز ها بار ها از خودم میپرسم ، خوبی؟
و به خودم جواب میدم ، خوبم ... خیلی خوبم حتی به خودم لبخند هم میزنم از همان لبخندهای ...

من باید همه سعیمو برای داشتن یک حال عالی بکنم . 


+بارون میاد و من در حال ترجمه (کتاب Margareta_Nordin_DirSci,_Victor)هستم و یک موزیک بیکلام آروم هم گوش میدم ... فضای سنگینیه در کل؛ ساعت هم که از نیمه شب گذشته ....

نظرات  (۹)

منم از خودم میپرسم این سوالو
ولی متاسفانه جوابی نمیشنوم
سکوتم خیلی بد تره -_-
[روانی هم خودتونید :( ]
پاسخ:
پس معلومه حالت اوکی نیست:) به قول نویسنده این متن

اونقدر آدمها قبل من و تو غصه خوردن، لب پنجره سیگار کشیدن،
عاشق شدن،
فارغ شدن،
فحش دادن....
اونقدر آدمها قبل من و تو بردن، باختن، گذاشتن رفتن، گم و گور شدن..
اونقدر آدمها قبل من و تو به گذشتشون فکر کردن، حسرت خوردن، بغض کردن..
حالا کجان؟
رها کن رفیق.. رها کن بره..

رها کن ... دنیا ارزش نداره
چه دعایی ؟
پاسخ:
دعا برای ظهور:)

دعایی که اگر پا در هر راهی گذاشتیم به عاقبت بخیریمون ختم بشه:)
اون دنیامونم تضمین باشه

و هر دعای دیگه ای برای هر کس دیگه...
خوب تر باش
پاسخ:
در حال تلاش بیشتر ...
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۱۸ قاسم صفایی نژاد
موفق باشید
پاسخ:
سپاسگزارم!
بهمچنین
باشه همون دعای ظهور میکنیم
پاسخ:
باشد ظهر نزدیک ترشود.

حالا موردای بعدم بهش فکر کنید، اجرکم عندالله:)
دونستن وضعیت ادمای قبل من
به وضعیت خود من کمکی نمیکنه متاسفانه :(
و اینکه چیو رها کنم ؟ و اگه رها کنم چه قیمتی خواهد داشت ؟
اگه رها کردن آسون بود که من الان شاداب به زندگی میپرداختم :)
پاسخ:
نمیدونم چی ناراحتت کرده ولی میدونم میشه حالت خوب بشه :)
مطمئنم ;)
۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۱۸ ام اسی خوشبخت
شما میتونید :)
پاسخ:
ان شاءالله :)
خیلی ممنونم که هستید{قلب}
منم میشینم پای سیستم کد میزنم ارور میده رفع ارور میکنم ارور میده ... بلند میشم میرم دنبال یه کار دیگه تا مانیتور رو خرد نکردم :))
پاسخ:
میفهمم ؛ حالتون رو میفهمم :))
وبت زیباست
پاسخ:
ممنونم.زیبایی از خودتونه:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.