چه وضعش واقعاً !!! :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

چه وضعش واقعاً !!!

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۰۷ ب.ظ

بهار را باید فصل خواب، بیخیالی، فارغ از همه چی، تنبلی، فوق ریلکسی، یه هوای عالی، قدم زدن، تفریح کردن و.... نامگذاری کرد!

واقعاً چرا من اینجوری شدم. دوز بیخیالی خونَم به نهایتش رسیده فک کنم. ازونایی شدم که هیچی براشون مهم نیست ... بدنم دیگ نمیکشه! 

جالب بود اگر آدما تو همچین موقعیت هایی خونِ شون رو عوض میکردند ! 

تو بازه زمانیم که باید پامو بذارم روی گاز تا خود مقصد ولی برعکس انگار قصد دارم یه جا وایستم برای خواب ...

با این حال، با این همه بیخیالی حس میکنم از درون دارم تحلیل میرم(از قول زهرا). 


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۲

نظرات  (۸)

۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۵۶ ام اسی خوشبخت
توصیف حال من بود!
پاسخ:
فک کنم خیلیا درگیری دارن با بهار
۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۰۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
شاید به یه استراحت کوچیک و با خیال راحت احتیاج داری:-)
پاسخ:
اگر باشه عالی میشه :)
طبیعیه بق بقو جان :)
بهار فصل بی رمقی هاست...
پاسخ:
سلام ماریا جان ، خوش حال شدم دوباره کامنتت رو دیدم

اره دقیقاً همینه...
واای دقیقااا
پاسخ:
-_-
خوبه که هستید
۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۳۲ آشنای بی نشان
بهار همیشه همین حس و حال رو با خودش داره
پاسخ:
حیف بهار این حس و حال
حس و حال بهار همینه ... کلا آدم حس و حال هیچی نداره
پاسخ:
همینطوره!

من همش خوابم حتی سر کلاسام:))
پاسخ:
اون روز سر کلاس استاد نگاهش به من بود گفت امروز چ کلاستون اینجوریه ... یکی از بچه ها گفت میان ترما شروع شده .... منم گفتم بعضیام دیشب نخوابیدن یکی دیگ از بچه ها گفت چون ارائه داشتن ... بعد استاد میگه اوه اوه میخوای پاشو برو یه ابی به صورتت بزن میگم استاد دیگ از آب گذشته میگه پس برو یه خوابی بزن به صورتت :))) 

واقعاً سر کلاس خواب بودم.
اما از بهار
پاسخ:
:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.