نشانه فرشته :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

نشانه فرشته

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۰ ب.ظ
نمیدونم به نشانه های فرشته ها اعتقاد دارید یانه ... این یه علم فکر میکنم .اتفاقی توی اینترنت مطلبشو خوندم . نمیگم اعتقاد دارم چون خیلی دربارش تحقیق نکردم ولی تا جایی که میدونم قشنگه ...
امروز برحسب اتفاقاتی که افتاده بود با دوستم صحبت میکردیم . نه در باره خودمون در باره ویژگی های اخلاقی اطرافیامون ...
 نوشتنشم سخت نمیتونم در باره هیچ کس با قطع صحبت کنم .جز مواردی که خودم به چشم ببینم یا بشنوم(حتی به اینها هم دیگ نمیتونم اعتماد کنم). میگم شاید 1% این چیزی که من میگم درست نباشه!!! اصلا نمیتونم آدما رو پیش بینی کنم. البته علاقه چندانی هم ندارم . زمان و موقعیت های مختلف ادم هارو نشون میده.
خلاصه از نشانه های فرشته ها داشتم میگفتم ... اومدم خونه صفحه اینستارو باز کردم و این عکس رو دیدم


این همون نشانه فرشته هست که گفتم ...
ان شاءالله عاقبتمان ختم بخیر شود... 
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۰

نظرات  (۶)

میدونی واقعا فکر میکنم اگر این "گفته اند"/"شنیدم"/"میگن که" و اینا اول جملات نباشه و همه بخوان قطعی صحبت کنن اصلا حرفی پیش نمیاد که در اکثر مواقع بخوان به هم بزنن و وظیفه ی اجتماعی بودنشون رو انجام بدنD:
پاسخ:
:))))
بازم هست حرفایی که بشه روابط اجتماعی برقرار کرد.
ولی خب دیدی بعضیا خوششون میاد از غیبت اصلا دور هم جمع میشن که غیبت کنند بخندند:|

+اسمت بسیار زیباست😊
اره واقعا تفریحه.چن شب پیش روضه داشتیم.خانمه ک میومد میخوند دیر اومد.منم همینطوری بلند بلمد جلوشون گفتم زود ملایه رو بگید بیاد تا بحث غیبت داغه.خلاصه که ساکت نشدن:| و اصلا منو به هسته ی خرما هم حساب نکردن.
اسمِ بق بقو؟اره خیلی باحاله^_^
پاسخ:
:))

نه اسم خودت رو میگم، ریحانه
الهی آمین :)

کاش بتونیم به خودمون بگیم، زندگی بقیه آدمها به ما ربطی نداره، همین و تمام!
پاسخ:
واقعا ... هیچ وقتم یادمون نره و اویزه گوشمون باشه
خیلی ممنونم!همونطور که اعلامیدم اسم شما هم!(:
پاسخ:
^_^
۲۶ خرداد ۹۸ ، ۰۷:۱۶ صبورا کرمی🦄
دو گناه ! 😞
پاسخ:
بلی،دوست قشنگم
۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۳:۰۹ جناب منزوی
حیف که دیگه مثل ایشون نیست
پاسخ:
:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.