اگر گوشیه منه پس میمونه :)) :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

اگر گوشیه منه پس میمونه :))

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۹ ق.ظ

چقدر خوش حال شدند از این که گوشیم خود به خود خودشو ریست کرده و چقدر بیشتر خوش حال شدند از اینکه بعد از ریست دیگ روشن نشد.

بهش گفتم اگر تو بمیری، بعد تو دیگ هیچ گوشی نمیگیرم . گوشی نارنجیِ نادرِ قشنگم.

میگفت چقد خوش حالم صفجه گوشیت سیاه و خنده های شیطانی میکرد.

من همچنان التماس میکردم روشن شو نباید بمیری ... الان وقتش نیست.راستش ته دلم اصلا ناراحت نبودم چون میدونستم روشن میشه اگر گوشی منه که روشن میشه.

میگه ببین درستش کردی باشه برای من، دیگ به درد تو نمیخوره.

من همچنان گوشیو خاموش روشن میکنم ...سیاهِ سیاه به سرم میزنه رم و سیم کارتای گوشیمو درمیارم و دوباره روشنش میکنم .... بلههههه روشن شد . و الان با همین گوشی نارنجی ِ نادر قشنگم این پستو نوشتم .

۹۷/۰۵/۲۵

نظرات  (۵)

خدا برات نگهش داشته ها :|
پاسخ:
اره ولی باید یک شارژربراش بخرم .
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۰۱ عینکی عینکی
😂😂😂😂
پاسخ:
:))))
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۰۷ ๓iŞŞ  คຖē
:))
پاسخ:
((:
هعیییی(کش دار بخونید)
پاسخ:
معلومه درد کشبیده اید :)))
بدجور:))))
منم کلی التماس کردم که برگرد
اتفاقا اونم شنید. ولی اهمیت نداد.
تعمیراتیه گفت نعششو بفروش راحت کن خودت و مارو
+وبلاگت خیلی صورتی و خوشگله
پاسخ:
:)))
هعی بابا😑

+ممنون خوشگل میبینید:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.