جدید ترین کامپیوتر جهان :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

جدید ترین کامپیوتر جهان

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ب.ظ

 

نظرات  (۹)

عجب کامپیوتر باحالیه

بنظرت تو روشنایی هم چیزی دیده میشه؟؟؟؟؟؟!!!!!

پاسخ:
نمیدونم!
احتمالا همچین کامپیوتری نباید همچین اشکالی داشته باشه دیگه!

ببببببببببببببببببببببله
واقعا قانع کننده بود
پاسخ:

خواهش میکنم!

اگه بازم سوال دارید بپرسید ها تعارف نکنید وب متعلق به خودتونه!!!!!!!!!!!

سلام
ببخشید قیمتم روش گذاشتین؟؟؟؟؟؟
پاسخ:

سلام

سوالا میپرسید ها!

البته از اونجایی که کامپیوتر جدیدیه ، فک نکنم هنوز به تولید انبوه رسیده باشه!

حالا مگه قصد خرید دارید؟  

خیلی پول دارید ها،خوش به حالتون!

قست خرید ندارم اما قصد خرید دارم
 ههههههههه
پاسخ:

      

قست یا قصد کدوم؟

مطمئنید خوبید؟

بالاخره دارید یا ندارید!

 

سلام من خیلی از این کامپیوتر خوشم اومده کاش منم بتونم یکی از اینا بگیرم

پاسخ:
انشا الله!
این طرح از کدوم کشور بوده؟؟؟؟؟در لحظه ی اول جالب به نظر میاد ولی اون لبتاپ تاشو ها بهترن!منم میخوام...
پاسخ:
دقیقا نمیدونم مال کدوم کشور.
منم میخوام ولی کو پول!!!!!!
خریدی بگو بیام از دور نگاه کنم(الکی مثلا تو خیلی پول داری)
اتفاقا چن وقت پیش بابام برام خریده بود از رنگش خوشم نیومد دادمش به یکی از خدمتکارامون زودتر میگفتی بهت میدادم...بوووخووداااا
پاسخ:
ای بابا تو که پول داری الان به جاش چی خریدی اونو بده به من!!!!!!!!!!!      
نه دیگه الان نزدیک امتحاناس بهت بدمش از درس میفتی!!!!!!

پاسخ:

 آره، موافقم باشه برای بعد امتحانا!!!

 

سلام
صمیمانه سپاسگزارم از حضورتان
.......
خیلی وبلاگ متفاوت و عالی با مطالب مفید و بروزی دارید
......
این کامپیوتر هم فوق العادست!!!!
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم!!
.......
ممنون نظر لطف شماست
.......
آره واقعا!!!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.