آیت الله بهجت :: بق بقو

بق بقو

و ما برای عروج به آسمان آفریده شدیم

خدایا زمین گیر شدنم را مپسند...

به خود آی؛خود تو جانِ جهانی

آیت الله بهجت

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

نظرات  (۶)

یکی از ارزوهام اینه که شیعه واقعی باشم و بمیرم!
پاسخ:
ان شاالله که عمری طولانی و باسعادت داشته باشید،و به این آرزوی خوبتونم برسید.
منم دوست دارم اینجوری بمیرم،اما قبلش دوست دارم خیلی به مردم کمک کنم ،کمک کردن رو دوست دارم.
کمک کردنبه تمامی موجودات هستی از جمله انسان ها یکی از کارهای یه شیعه واقعی هست
همه خوبیها عالم رو می توان در یک شیعه یا همان مومن واقعی دید!
یا مهدی!
پاسخ:
بله همین طوره...
دعا کردن ِ تنها که کافی نیست
باید کمکم بکنیم...

چه از لحاظ فکری چه از لحاظ مالی
هر جوری که از دستمون برمیاد


مثلا اگه به نماز خوندن "اعتقاد" داریم و دوس داریم اطرافیانمون نماز بخونن
نباید مدام به اونا گوش زد کنیم همین که نماز خودمون رو سر وقت بخونیم
شاید بتونیم یه تأثیری هرچقدر کوچیک رو بقیه بزاریم
[ این میشه کمک خیلی کوچیک به دین ]
پاسخ:
بله ،با همه حرفاتون موافقم...
وب عالیی داری
اگه با تبادل لینک ودنبال کردن موافق بودی خبر کن
پاسخ:
تشکر
مرسی بق بقو ✿
پاسخ:
خواهش میکنم...
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۲۳ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
پاسخ:
سپاس...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.